Recenze

Hodnocení hotelu

82%

Velmi dobré

na základě 868 recenzí

  • Personál

    87%

  • Služby

    83%

  • Čistota

    85%

  • Pohodlí

    77%

  • Cena/kvalita

    78%

Recenze (36)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 5. listopadu 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pokoj s výhledem do zdi se nám vůbec nelíbil, při obsazenosti 30 % by se mohla recepční více snažit.
      Stravování bez komentáře - ještě že je v Poděbradech na náměstí dostatečné množství restaurací .......
  • Věra Stránská

    ?

    jednotlivec, 22. března 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Super stravování,dostatek jídla i dobrá kvalita.
    • Zastaralé vybavení hotelu.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 8. srpna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jednoduché zařízení odpovídající tříhvězdičkovému hotelu. Čistota horší.
    • krásný poděbradský park, v okolí plno kaváren
      příjemné procedury - výborná masérka, příjemná solná jeskyně
    • I u ***hotelu bych očekávala alespoň čistotu, bohužel sprchový kout plný usazených nečistot, okna plná pavučin, spousta prachu okolo matrace.
  • Ivana a Josef Prailovi

    ?

    dospělý pár, 8. října 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jsme starší pár (68, 72 let) Ubytovací služby v poměru kvalita / cena byly vcelku dobré. S jídlem to už bylo horší. Při plné penzi jednotné jídlo, bez možnosti jakéholiv výběru. Za 2 dny jsme měli 3x brambory. Jídlo bylo špatně ochucené, moc slané, kuřecí stehno oschlé - vypadalo to, že bylo upečené den předem, některé brambory rozvařené, jiné nedovařené. V jídelně se nepodávalo ani pivo, pouze nějaký nápoj, zřejmě z prášku. Téměř všechny procedůry byly mimo arál hotelu, velká docházková vzdálenost. Při dobrém počasí příjemná procházka, ale pokud by mělo pršet, tak je to dosti nepříjemné. Sauna 20 min. chůze a pak jde člověk "rozpařený" zpět do zimy. Pobyt jsme končili obědem a před tím jsme ještě v 10:00 hod. měli procedůru, ale pokoj jsme museli v 11:00 hod. opustit. Tudíž jsme již neměli možnost se osprchovat apod. Celkový dojem průměrný, pro příští pobyt zvolíme určitě jiný hotel, moc doporučit nemůžeme
    • Bohužel hotel doporučit nemůžu. Celkový dojem zkazily stravovací služby a procedury mimo areál hotelu.
    • Nemožnost výběru jídla. V dnešní době by měl být standard výběru min. ze 2 jídel. Nebyla možnost si k jídlu dát např. pivo nebo jakýkoliv jiný nápoj. Mimo toho, který byl k dispozici a chuťově vůbec dobrý nebyl. Velká docházková vzdálenost na procedury.
  • Olga Vávrová

    ?

    skupina přátel, 24. března 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt hodnotím celkově jako vydařený, zejm. ale pro dobré počasí a setkání se s přáteli, ne pro kvalitu služeb. Ve srovnání s předchozím pobytem v sousedním hotelu Tlapák s podobným programem, bych tento podnik příště již nevolila - neochota při jednání se zaměstnankyní z úseku "časování procedur"; neprofesionální přístup masérky p. Fyrbasové (dle razítka z objednací karty) - během masáže telefonuje mobilním přístrojem, vede konversaci s kolegyní ohledně náročné pracovní doby apod..... masáž se mě i přítelkyni jevila značně nepříjemná. Dále nás zaujaly špinavé ubrusy v jídelně hotelu Libenský, které zůstaly nevyměněny po celou dobu našeho pobytu, žoviální chování servírky. Uvítaly bychom pestřejší nabídku ke snídani (např. ovocný džus, tmavé pečivo apod.), možnost výběru z jídel k večeři.
    • - dobrá dostupnost / dopravní spojení
      - lokalita blízko od Prahy
      - poukaz do kavárny Viola
    • - neochota, neprofesionalita, žovialita některých zaměstnanců
      - nemožnost výběru z jídel
      - malý sortiment potravin ke snídani
  • Regina Cimbálová

    ?

    jednotlivec, 29. května 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 3. června 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Voucher jsem obdržela jako dárek od dětí k narozeninám. Společnost mi dělala sestra z Francie. V těchto lázních jsem byla asi před 10 lety a myslím , že od té doby se zde nic nezměnilo. Zařízení na pokojích mi připomínalo internát z doby mých studií. Na pokoji nebylo žádné zrcadlo, pouze v koupelně jedno malé nad umyvadlem.
    • Jinak se mi pobyt líbil, počasí nám přálo, zavzpomínaly jsme si na mládí a od té doby budu na pobyt v Poděbradech vzpomínat jako na "retro pobyt".
    • Při objednávání polopenze nám bylo řečeno, že pití si musíme koupit sami, ale nemusíme, protože většina lidí si ho prý neobjednává. Řekly jsme, že my si pití rozhodně objednat k jídlu chceme. K jídlu jsme si objednaly tedy víno a kolem nás všichni opravdu seděli pouze s jídlem a prázdnými skleničkami. Pak mne šokovalo, když u vedlejšího stolu si paní nesla v kelímkách vodu ze záchodu. Nebylo by vhodné dát na každý stůl alespoň džbán s vodou?
  • Zdeňka Kholová PhDr.

    ?

    jednotlivec, 30. listopadu 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V nabídce programu nebyla uvedena skutečnost, že na jídlo a na procedury budeme docházet mimo Zimní lázně. Za těchto okolností bychom si program v tomto ročním období nezvolily. Rozdílné byly také informace o čase příjezdu. Od spa.cz nástup 14 hod., v hotelové nabídce nejpozději do 13. hod. Personál na recepci - nevyhovující. Neochotné, arogantní "dámy". Na recepci zřejmě vůbec neexistují jasná pravidla nakládání s osobními údaji, zakládáním voucherů atd. Pokoj malý, výhled na rozblácené parkoviště a zchátralé domy s opadanými fasádami ve dvoře.Sociální zařízení nevětratelné. Okno se nachází cca 2 metry nad zemí, pro větrání vylézají klienti na židli, aby okno otevřeli. Vybavení sociálního zařízení neodpovídá počtu hvězdiček a nenabízí komfort, který na bázi komerčního wellness pobytu očekávám. Zásuvky nočních stolků jsou sice opatřeny bezpečnostním zámkem, ale nejsou k nim klíče. Na dotaz, recepční vysvětlují, že jsou klíčky polámané a zámky rozbité. Nedostatečně označený ( komplikovaný) přechod mezi budovami Zimní lázně a Libenský. Jídelna vybavená pěkně. Čisto. Snídaně stále stejné (párek, volské oko, uzeniny, sýry). Chválím dostatek zeleniny.
    Budova Centrálních lázní, kam jsme docházely na procedury, je zřejmě pozůstatek socializmu. V rámci procedur postrádám respektování intimní zóny nahých klientů. Mezi lůžky a vanami nejsou paravany, navíc ve vanové části jsou dokořán otevřené dveře, takže dámy ve vanách jsou jak ve výkladní skříni. Některé procedury vnímám jako předražené např. částečný jogurtový zábal 370,-Kč. Na dotaz, jaký jogurt je mi aplikován, sestra řekla, že mi to nesmí říct. Vtip? Wellnes službu vnímám jako komerční záležitost a očekávám komfort, slušné jednání a to i v případě slevových balíčků. Lázně Poděbrady, zejména Zimní lázně a Centrální lázně toto nejsou schopné nabídnout. Nebo jsme měly smůlu. Pobyt jsme měly objednaný půl roku, zaplacený téměř čtvrt roku, snad aspoň pokoj mohl být lepší. Své připomínky jsme v hotelových dotaznících předaly. Věřím, že nový p. generální ředitel se bude připomínkami zabývat a lázeňské město, které má svou bohatou historii a dokonalé podmínky v rámci města, nezlikvidují špatné služby a zastaralé prostředí uvnitř hotelových domů.
    • Zhodnoceno a rozvedeno výše.
      Ve vtahu ke spa.cz prosím o aktuální a přesné informace k balíčkům.
  • Šárka Matějíčková

    ?

    skupina přátel, 25. dubna 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pokud chcete navštívit tento hotel,tak Vás musím upozornit,že pokud chcete jít do bazénu,tak je nutná rezervace,jinak máte smůlu!!!A,co se týká masáží,tak Vás odkážou na jiný hotel,je mi líto,ale určitě si to nezopakuji.S pozdravem Matějíčková
    • Pokud chcete navštívit tento hotel,tak Vás musím upozornit,že pokud chcete jít do bazénu,tak je nutná rezervace,jinak máte smůlu!!!A,co se týká masáží,tak Vás odkážou na jiný hotel,je mi líto,ale určitě si to nezopakuji.S pozdravem Matějíčková
  • Karla Petránková

    ?

    jednotlivec, 9. května 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení