Recenze

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 37 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    97%

  • Služby

    94%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    85%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (38)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 31. ledna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Procedura a bazén.
    • Zastavil se tu čas...
  • Zdeněk Žaloudek

    ?

    dospělý pár, 16. srpna 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V prospektu na internetu se NIKDE nedočtete, že všechny služby jsou poskytovány mimo objekt s výjimkou solné jeskyně. Vrcholem je dvacetiminutový výlet do sauny spojený s pátrací akcí uvnitř "zámečku".
    Když během saunování přijde déšť a vy s takovými výlety předem nepočítáte, tak je to zpět na taxi. O to větší vztek vás popadne, když vidíte, že jiná sauna je sotva 40 m od Zimních lázní.
    Co prodcedura, to jiný dům. Myslím, že by bylo solidní tuhle " MALIČKOST" alespoň naznačit do popisu hotelu a služeb. Představte si, že si pobyt objedná někdo s horšími možnostmi pohybu apod.
    Bohužel další zklamání čeká v jídelně. NULOVÁ!!!!! možnost výběru jídel. Prostě tohle máme a buďto to sníš, nebo máš smůlu. Chceš si vybrat avizovaný salát? Máme jediný. Máš žízeň? .... dej si údajně vitamínový nápoj v PLASTOVÉM kelímku a s varováním, že denní dávka jen 300ml ( co kdyby měl někdo chuť a zvýšil náklady větší spotřebou). Možná tomu nevěříte, ale skutečně jediná možnost pití je z kelímku, jaký dávají někde v bufetu na nádražích a u stánku na pouti. Vedle stolu vlhká zeď s počínající plísní.
    Ubytování? Pokoj čistý. Měli jsme ale smůlu.......... Přízemí a do ulice, takže kdokoli šel okolo, mohl se pohodlně podívat, kdo že to tam bydlí a co zrovna dělá. A nebo si zatáhni závěs a i ve dne rozsviť!!!!


    Ještě se divíte mému hodnocení? Všechno tohle je pravda. A to ne v roce 1958 ale 2010 a uprostřed Evropy.

    Nechce se mi věřit, že si troufnete tohle otisknout, ale jsem v tuhle chvíli tak rozčarovaný, že mi nedalo abych Vám to nenapsal. Pokusím se na internetu najít místo, kam by se to dalo zveřejnit bez cenzury.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 15. srpna 2011

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Chování personálu lázní hrozné, parkování nezajištěno, celkový nezájem o hosta
  • Karel Pešek

    ?

    jednotlivec, 10. května 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    vše je v lidech, nejvíce se nás dotklo, když v sobotu ráno v 7:35 hod vlezla do našeho pokoje pokojská, sami si otevřela "univerzálem" bez zaklepaní, vstoupila do ložnice s dotazem zda muže uklidit, vzbudila nás. Zmohl jsem se pouze na odpověď, ještě spíme. Pouze se slovy promiňte pohlédla na nás ležící a odešla. Dále sice je na hotelu malý bazén přístupný pro veřejnost dle recepční pouze hodinu , kdy se musí dlouho objednávat, a byl nedostupný. Dalších pár drobností nám dále znepříjemňovalo pobyt. (např. nepořádek a neuklízení na jídelně hotelu Libeňský, za celý pobyt se zde nevysávalo, viz zbytky jídla pod stolem.Byli jsme spokojení s počasím, půjčovnou kol na hotelu Zámeček, kdy na hotelu Zimní lázně na kola nebyla k dispozici. Lázně Poděbrady a jejich okolí včetně programu na kanonádě byly bezvadné, moc se nám město a okolí líbí, Pro příště však jiný hotel než Zimní lázně.
    • Byli jsme spokojení s počasím, půjčovnou kol
  • Gabriela Ksandrová

    ?

    jednotlivec, 7. července 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt v tomto hotelu se nám moc nezamlouval. Hotel a nedaleké lázně by zasloužili rozsáhlou rekonstrukci, vybavení, ale také celý hotel je velice zastaralý a je to bohužel vidět na každém kroku. Další nevýhodou je docházení na procedury, které nejsou přímo v hotelu. Jak jsme byli zvyklé z předešlých let, velice nás zklamala nemožnost dokoupení dalších procedur přímo na místě. Jídlo v hotelu Libenský, kam se musí také docházet, bylo spíše podprůměrné.
    Bohužel velké zklamání a z tohoto důvodu se již do hotelu Zimní lázně v budoucnu nevrátíme.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 14. března 2014

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Centrální lázně s procedurama na jedničku i personál
    • Plíseň na zdi, vrzací postel, úklid v koupelně bud ať pořádně vydrhnou baterie a příslušenství nebo ať koupí nový musim říct že mě hotel zklamal
  • Stefanie Sklenářová

    ?

    jednotlivec, 29. dubna 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 6. března 2011

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Linda Faltová

    ?

    jednotlivec, 27. června 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Poděbrady, jako město.
    • Kvalita masáží, únava personálu
  • Marcela Hautova

    ?

    jednotlivec, 28. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení