HodnoceníHotel Zimní lázně
ZpětHodnocení hotelu
91%
Perfektní
na základě 37 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Recenze (38)
Filtry
Typ klienta
- Jednotlivec 19
- Skupina přátel 9
- Dospělý pár 6
- Ostatní 2
- Rodina se staršími dětmi 1
- Mladý pár 1
- Rodina s malými dětmi
Zobrazit pouze
Seřadit od
-
Miroslav Kužel
?
rodina se staršími dětmi, 28. května 2022
Celkové hodnocení asi za 4 (jako veškole) Gauč na kterém jsme spali pro dvě osoby uprostřed po celé šířce roztrhaný(nebo okousaný od myší?) Uklízečka žádná nebyla vidět po celou dobu pobytu.Zřejmě nemají žádnou zaměstnanou,ani jednou nevyměněné ručníky natož vyluxovat koberec,ve sprch. koutě bez mýdla nebo šampónu.Varná konvice? NIC- Pouze strava ,ta byla na 100% chutná a bohatá.
- Celý hotel by si zasloužil 1-2 * v žádném případě né 3*!
1 hlas
-
Iveta Lachmanová
?
skupina přátel, 28. září 2015
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Jiřina Matějková Durčáková
?
jednotlivec, 2. srpna 2014
- ochotná recepční v den odjezdu
- neuklizený pokoj
přestože jsem hlásila bezlepkovou dietu byli s tím potíže
recepční v den příjezdu-podávala nesprávné informace
1 hlas
-
Dijana Sejdovic
?
dospělý pár, 24. února 2014
Zimní Lázně -hoel pro náročnou klientelu, plíseň a rozpadající kopelna, vše zelené a rezavé, plesnivý pokoj v přízemí u parkoviště, každý Vám nahlédne , žádné soukromí, procedury rozházené v areálu, mezi hotely, takže ze sauny jdete 20min pěška do hotelu a nebo autem.Celkově recepce hotelu usměvavá, na zeptání proč nikdo neupozorňuje klienty o tom, že bude cestovat s proceduramy, odpověď , my nevíme to zařizuje marketing, je docela nezajímavá pro klienta.
Strava - Neosobní prostředí, ke stolu Vám personál usazuje lidi v průběhu oběda , kvalita stravy -rovná katasrofa. Přišlo to jako pře 100 lety a jednalo se o hotel 3 *, každopádně mimo ČR už to vypadá v evropě jinak.- Poděbrady , krásné prostředí
čisté povlečení - špíná
plíseň
neosobní
dokonce ani fém na pokojích nebyl
špinavé ručníky
postele katastrofa, tvrdé a s prostřední příčkou, takže ani nemusí být spojené , jsou k ničemu
strava- vártila jsem se 30 let zpátky do závodní jídelny
1 hlas
- Poděbrady , krásné prostředí
-
Libuše Ječmínková
?
jednotlivec, 7. února 2014
- V první řadě jsem byla zklamána již při příjezdu do hotelu Zimní lázně interierem recepce- působí dojmem špinavé zapomenuté chodby!Na pokoji je sice pěkný nábytek ,ale okolo madrací postelí je spousta prachu,přece není problém vyluxovat,na toaletě nejobyčejnější toaletní papír ,možná by se hodily noviny?!V českém prostředí bylo dostupno pouze 6cs programů a 15 zahraničních hlavně německých,-proč jsme v česku.Celkový dojem katastrofální jídlo opravdu nechutné.
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
mladý pár, 30. srpna 2014
Hrozný pobyt,odjeli jsme o den dřív.nechápu,že se nestydí nabízet pobyt zde platícím klientům!
Otřesný interiér,včetně balneocentra.nepříjemná obsluha v jídelně.- Masérka příjemná a šikovná
- Naprosto otřesný interiér
příšerný toaletní papír
neochotná a nepříjemná obsluha v jídelně
Strašné prostředí balneocentra
Koupel-krátká vana,studená voda
Nepohodlná postel
Hrozný koberec v pokoji
Platba za parkování na děsném "parkovišti"
1 hlas
-
Iveta Karbanová
?
dospělý pár, 17. února 2014
Ubytování a polopenze neodpovídalo 3 hvězdičkovému ubytování. Jídlo špatné bez možnosti výběru, špatná nepříjemná obsluha. Ubytování - vrzající postele, rozpadající se židle, zablokovaný zámek u hlavních dveří.Víkend se nám nelíbil a neodpovídal - poměr cena/kvalita.1 hlas
-
Eva Horká
?
jednotlivec, 25. listopadu 2013
- Nemůžeme si vzpomenout co se nám líbilo. Poděbrady jsou krásné město a pokud se nám něco líbilo, tak to s kvalitou Vámi nabízených služeb nemělo nic společného. Myslíme, že od dob Československých státních lázní se moc nezměnilo a jako samoplátci jsme byly dost rozčarované. A to už jsme několik lázní navštívily a máme tedy možnost porovnat. Určitě se na stejné místo nevrátíme a všem známým to rozmluvíme. V době dnešní nelehké ekonomické situace lázní je nám to líto a ani by nás nepřekvapilo, kdyby došlo k jejich zániku.
- 1. Vybavení hotelu bylo asi odpovídající, přístup personálu velice neosobní.
2. Stravování bylo jednoduše řečeno odbyté, bez minimálních požitků, o vstřícnosti personálu se také moc hovořit nedá, o špinavém prostírání na stole nemluvě.
3. Balneoprovoz rovná se jedna velká hrůza, socialistické vybavení by se dalo přehlídnout pokud by to vynahradily nabízené služby. Tomu tak bohužel nebylo. Celý prostor působí velice neútulně, neuklizeně a neintimně, zákazník je jenom nahatý kus, kterého se je třeba co nejrychleji zbavit. Každá prodělaná procedura (s vyjímkou minerální koupele) byl jeden velký zážitek, ze kterého jsme se dlouho vzpamatovávaly.
4. Perlička na závěr - poukaz do kavárny Viola. Na profesionální chování personálu a " VÝBORNÉ" zákusky budeme ještě dlouho vzpomínat.
1 hlas