HodnoceníHotel Zimní lázně
ZpětHodnocení hotelu
82%
Velmi dobré
na základě 868 recenzí
Recenze (868)
Filtry
Typ klienta
- Jednotlivec 508
- Dospělý pár 194
- Skupina přátel 102
- Ostatní 50
- Mladý pár 11
- Rodina s malými dětmi 3
- Rodina se staršími dětmi
Zobrazit pouze
Seřadit od
-
Hana
?
dospělý pár, 31. srpna 2019
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Kedlesová Hana
?
jednotlivec, 2. září 2019
- byli jsme spokojeni
1 hlas
-
Miková Květa
?
jednotlivec, 30. srpna 2019
- ,
1 hlas
-
Iva Najmanova
?
jednotlivec, 24. srpna 2019
- Je tady krasne jezdime sem se sestrou kazdy rok .Personal ochotny jak v hotelu tak na procedurach i v jidelne a hlavne v kavarne Viola.Jidlo tez v poradku.Hodne se zde stavi a predelava a za ten rok je opravdu videt co se zmenilo.Jen tak dale.Nesmim zapomenout na pekny cisty pokoj s novym kobercem.Jen tak dale my zase pristi rok urcite prijedeme.Iva a Hana.
- Jedine co bychom mohly vytknout ja parkoviste za hotelem Zimni Lazne.Po vydatnem desti bylo sama hluboka kaluz a dira .plna vody.Ale myslim ze i s tim by se dalo neco delat aby to nekazilo vzhled jinak pekneho hotelu.Dekujeme za pobyt Iva a Hana.
1 hlas
-
Božena Šnýdrová
?
jednotlivec, 19. srpna 2019
- Se službami v hotelu jsme byli spokojený.
- Při krátkodobém pobytu jsme počítali
s lepším rozvržením léčebných procedur.
Lepší informovanost stravování při objednání
jídel v hotelu.
1 hlas
-
Vlasta Honsnejmanová
?
dospělý pár, 8. srpna 2019
- se vším jsme byli spokojeni
s ubytováním /čisto/
stravou
personálem
procedurami
kulturou
okolím - nemám připomínek.
1 hlas
- se vším jsme byli spokojeni
-
Ludmila Cabalková
?
jednotlivec, 5. srpna 2019
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Zdeňka Valešová
?
ostatní, 5. srpna 2019
- Příjemné prostředí, krásná parková úprava
Vstřícný personál
Široká nabídka ovoce a zeleniny v jídelně
Pestrost nabídek restaurací
1 hlas
- Příjemné prostředí, krásná parková úprava
-
Anna Nepovímová
?
dospělý pár, 29. července 2019
- Je zde velmi příjemě, hezké prostředí, příjemný perzonál a dobrá kuchyně.Nepovímová Anna
- Při požádání o výměnu procedůry za jinou ze zdravotního důvodu byla velká neochota.Jezdím do Poděbrad do lázní už po desáté ale takovou neochotu jsem zažila poprvé. byla jsem nemile překvapena. Nepovímová Anna
1 hlas
-
Sylva Nišová
?
jednotlivec, 12. července 2019
- Měla jsem navíc zamluveny na 1hodinu bazén.Po příjemné 10minutové relaxaci a plavání jsem musela bazén opustit(stejně,jako další 2klientky)protože do bazénu naskakali 3 puberťáci , kteří se nechovali adekvátne k velikosti bazenu ,natož k lidem v něm!!!Byli to příbuzní paní,ktera tam mela dozor. Je to jediný nepříjemný zážitek z pobytu v Podebradech!!
1 hlas