Recenze

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 253 recenzí

  • Personál

    93%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    89%

  • Cena/kvalita

    88%

Recenze (221)

Filtry

  • Jiří Kolovrat

    ?

    dospělý pár, 9. září 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • snídaně
      sauna
    • okna do rušné ulice
      provoz na silnici brzy ráno
  • Vladimír Pospíšil Ing.

    ?

    jednotlivec, 22. července 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pro náš typ relaxace byl pobyt, včetně procedůr velice přínosný, I ubytování ve vzdálenější budově bylo velmi dobré.a časpvě přínosné . Neboť jsme mohli poznávat okolí.
    • Stačí říci perfektní Protože nemáme děti nemůžeme otázky,které souvisí s dětmi hodnotit.
      kultúra - nebyla, tudíš není co hodnotit
  • Marie Pártlová

    ?

    jednotlivec, 30. července 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Václav Štětka

    ?

    dospělý pár, 23. dubna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Potvrdilo se mi, co jsem slýchal : Hanáci, ať jde v tomto případě o perzonál lázní či ty, se kterými jsme se potkali jinde jsou převážně milí, usměvaví, umí s nadhledem a klidem jim zřejmě vlastním poradit a prospět. Také to přispívá k tomu, že hodnotím kvalita léčebné péče o mne a moji paní jako optimální. Velmi pozitivně hodnotím i kvalitu stravy a prostředí, ve kterém je nabízena.
    • V lejstrech, která jsem před pobytem v lázních obdržel, nebyla žádným způsobem definována lokalita budovy penzionu Majorka. Nevěděl jsem tudíž, že penzion je dosti ( cca 700m? ) vzdálený od budov lázní, ve kterých je poskytována léčebná péče a nabízena - mimo snídaně - ostatní strava. Informační směrovky k budově na ulici jsou matoucí, název na čelní zdi budovy nezřetelný, v barvě omítky. Budovu penzionu jsme tedy při příjezdu hledali dosti obtížně. Označení prostor, ve kterých jsme absolvovali léčebnou péči bylo nepostačující, opakovaně jsme byli nuceni se ptát. Kupř. název ´Vodoléčba´ v přízemí budvy Balnea nesmyslně zahrnuje také ostatní procedury, které s vodoléčbou nemají nic společného. Informace o možnosti využití sauny pro hosty ubytované v penzionu Majorka je zavádějící, sauna je v provozu jen po objednání, není uvedeno, co je v ní a za jakou cenu nabízeno.
  • Jana Kadrnožková

    ?

    dospělý pár, 11. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Penzion Majorka poskytuje velmi dobré ubytování, prostorný pokoj, dobře řešenou koupelnu, velké skříně. Snídaně přímo na penzionu byly kvalitní, chutné,pestré.
    • Hezké a prostorné ubytování.
      Dostatek úložných prostorů.
      Pohodlné postele.
      Chutné snídaně přímo v penzionu.
    • V noci přímo do pokoje svítí pouliční osvětlení a současné (bílé) závěsy to neodstíní. V pokoji bylo celou noc světlo, a proto jsem se každou noc špatně vyspala. Pomohlo by vyměnit závěsy za skutečně zastiňovací.
      Vzdálenost Majorky od Balnea s procedurami je značná, určitě to není oněch avizovaných 200m (ale spíš 500m ,a to už je pro lidi s kloubními potížemi moc). Pomohla by možnost projít brankou na konci dvora .
      V bazénu v Balnea je značně studená voda (28°C); pro lidi s potížemi pohybového ústrojí je potřeba vody teplé-min.32°C.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 13. června 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Roman Říha

    ?

    jednotlivec, 6. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pěkné prostředí ve stylově upraveném objektu. Rozhodně nebudí dojem velkého hotelu a zachovává si ráz uzavřeného soukromí.
    • Doporučil bych zlepšit a z přehlednit komunikaci mezi lázněmi a penzionem.
      klient je nucen celkové procedůry a služby spa kunzultovat na dvou různých místech.
      Pokud dojde k neočekávaným změnám např. dlouhodobá nemoc či výpověď maséra a dochází k posunům či rušení načasovaných procedur. Bohužel tyto informace klient zjistí, až když dorazí na místo.
      Při lepší výměně informací a možnosti náhledu do časování by nemuselo docházet k tomu, že se procedury navzájem časově překrývají.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 25. ledna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Marie svobo

    ?

    jednotlivec, 10. dubna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ubytování a snídaně v Majorce naprosto spokojenost, milý personál .
      Večeře spíše dietní v Balneo procedury také, zde rovněž vstřícný personál, rádi se vrátíme.marie
  • Barbora Čechová

    ?

    dospělý pár, 28. srpna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Personál byl příjemný usměvavý. První den jsme nestihli jednu proceduru, bez problémů nám jí přehodili na jiný den pobytu. Pokoj moc hezký, snídaně dobré, velký výběr. Okolí také moc hezké.
    • Brzké večeře, které jedou v několika etapách již od 17 hod. což mi na večeři příjde velmi brzo.