Recenze

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 251 recenzí

  • Personál

    93%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    89%

  • Cena/kvalita

    88%

Recenze (229)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 10. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Dobrý den,promiňte že jsem svůj dojem z pobytu ve vašem penzionu Majorka napsala jen do notýsku na pokoji,na recepci mi to při odchodu nebylo nabídnuto.
      Děkuji za krásné ubytování,za dobré snídaně,za příjemný perzonál,za čistotu i nabídku osvěžení v ledničce-škoda,že jsem nemohla zůstat déle a vychutnat siatmosféru 30let,která na mne celou dobu dýchala,byla jsem moc spokojená a věřím,že si to za čas zopakuji-v Majorce a krásném okolí,které jsem nestihla prohlédnout,s pozdravem D.Suchomelová ze Zlína.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 26. dubna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Nedostačující snidaňový bufet- v 8 hod.už nebylo z čeho si vybrat, žádné doplňování potravin, prázdný kávovar.Volně pobíhající pes při snídani.
  • Jitka Kreuzziegerová

    ?

    jednotlivec, 24. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Rozvrzané nepohodlné postele, tvrdé polštáře a pouze jeden kus.
      Studená voda v bazénu.
  • Vít Kopecký

    ?

    dospělý pár, 26. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • cyklotrasy v okolí.....
    • měli jsme manželské postele v objednávce a byli jsme ubytováni v pokoji 302 se dvěma lůžky, každé na jiné straně pokoje.Po mé okamžité reklamaci jsme až druhý den byli přestěhováni do pokoje 106 s manželským lůžkem.
  • Taťána Kišová

    ?

    jednotlivec, 27. února 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Týden před nástupem,jsem se dozvěděla,že na Majorce ubytovaná nebudu,ale na domě Hanačka.Naštěstí zůstala rezervace jednolůžkového pokoje.Na procedury jsem docházela do LD Balnea,,,,,,doporučuji dokoupit si procedury,protože ve Slatinicích nefunguje mimo sezonu žádná kultura.
    • Možnost dokoupit si stravu a procedury,,,,i když ne všechny
    • Vše musíte hledat a ptát se,,možná poskytovat při nástupu mapku,kde a v které budově se jaké procedury nachází
  • Jiří Vanžura

    ?

    jednotlivec, 15. dubna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jana Vašíčková

    ?

    jednotlivec, 4. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Dobře naplánovaný rozpis procedúr. Navazovaly na sebe časově.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 24. července 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jana Švestková

    ?

    ostatní, 11. února 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Z důvodu uzavření Majorky jsme byli ubytováni v lázeňském domě Hanačka. Vybavení velmi skrovné, ale čisté.
  • Stanislava Bryndová

    ?

    jednotlivec, 6. září 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Líbil se mi hezký kraj a upravené vesnice. Dále služby v lázních a procedury, moc milé sestřičky, šikovný masér pan Kopecký v LD Balnea.
    • Nelíbilo se mi že hotel byl tzv mrtvý, skoro žádný personál kromě ranních hodin, pekárna nebo co to vlastně bylo stále zavřená, takže když jste si tam večer chtěli posedět tak bylo zavřeno.A určitě bych tedy vytkla velmi tvrdou nepohodlnou postel a zápach ze záchodu.A naprosto nepoživatelné večeře v LD Balnea ale i v okolních restauracích plus pomalý personál.Myslím, že okolí Slatinic je natolik malebné, že by stálo zauvažovat nad tím, jak ještě vylepšit tyto pokulhávající služby a tím zvýšit návštěvnost Slatinic.