Recenze
S ohledem na vyhlášení vládních nařízení ze dne 21. 10. 2020 byl omezen provoz hotelů s výjimkou lázeňských léčebných zařízení.

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 214 recenzí

  • Personál

    93%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    89%

  • Cena/kvalita

    87%

Recenze (51)

Filtry

  • Zdenka Mayerová

    ?

    skupina přátel, 10. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Dagmar Krajcarová

    ?

    skupina přátel, 9. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - vynikající jídlo
      - výborné procedury
      - velmi pěkné a příjemné ubytování
      - příjemný personál
    • - špatně zorganizované zajištění dopravy klientů z nádraží - např. hotelovým autem
      - nemožnost sehnat taxi v dny pracovního klidu a svátky
      - nemohli jsme se dovolat na uvedená čísla do lázní
  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 7. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Strava. Vegetariánská strava byla za příplatek, o čemž jsme se dozvěděli až při odjezdu a navíc byl zeleninový špíz spálený.
  • Holešovská Lenka

    ?

    jednotlivec, 19. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Klidný ničím nerušený pobyt
    • Nic takového nebylo
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 1. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    vše O.K., mohu doporučit
    • příjemné prostředí i personál
      v ceně hodně procedur
    • slabá WiFi na pokoji
  • Ing. Pavel Toroni

    ?

    dospělý pár, 21. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Hana Cihlářová

    ?

    dospělý pár, 10. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme v penzionu Majorka,vše bylo v pořádku,byly jsme období, kdy ještě není není ta hlavní sezóna,tak jsme se v penzionu i bálý.Ale co se týka služeb,jídla atd vše v naprostém pořádku.Určitě se ráda v brzké době přijedu znovu rehabilitovat:)
    • Krásně vše zrekonstruováno,vhodne i pro rodiny s dětma.Péče v rehab.zařízení Balnea opravdu na úrovni.
    • Nic.
  • Etela Oprchalová

    ?

    jednotlivec, 25. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    byli jsme s manželem u vás již podruhé a opět velmi spokojeni, i když jsme měli obavy ze skupinky, která přijela a celý večer se opíjela. Nakonec to dobře dopadlo.
    • vše v dosahu, klid, dobré jídlo, příjemní lidé
  • Milan Kolmačka

    ?

    jednotlivec, 26. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    předešlou kategorii jsem nehodnotil,jelikož jsem ji neviužil
    • vše OK
    • chybi u LD Balneo vyhrazené místo pro parkování klientů Majorka kteří zde jezdí na procedůry a stravu.Parkoval jsem na trávě,místě vyhrazeném na 15 min.a místě pana majitele.
  • Roman Říha

    ?

    jednotlivec, 6. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pěkné prostředí ve stylově upraveném objektu. Rozhodně nebudí dojem velkého hotelu a zachovává si ráz uzavřeného soukromí.
    • Doporučil bych zlepšit a z přehlednit komunikaci mezi lázněmi a penzionem.
      klient je nucen celkové procedůry a služby spa kunzultovat na dvou různých místech.
      Pokud dojde k neočekávaným změnám např. dlouhodobá nemoc či výpověď maséra a dochází k posunům či rušení načasovaných procedur. Bohužel tyto informace klient zjistí, až když dorazí na místo.
      Při lepší výměně informací a možnosti náhledu do časování by nemuselo docházet k tomu, že se procedury navzájem časově překrývají.