Recenze
S ohledem na vyhlášení vládních nařízení ze dne 26. 10. 2020 je provoz hotelů i lázeňských léčebných zařízení až do odvolání omezen.

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 214 recenzí

  • Personál

    93%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    89%

  • Cena/kvalita

    87%

Recenze (214)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 10. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Dobrý den,promiňte že jsem svůj dojem z pobytu ve vašem penzionu Majorka napsala jen do notýsku na pokoji,na recepci mi to při odchodu nebylo nabídnuto.
      Děkuji za krásné ubytování,za dobré snídaně,za příjemný perzonál,za čistotu i nabídku osvěžení v ledničce-škoda,že jsem nemohla zůstat déle a vychutnat siatmosféru 30let,která na mne celou dobu dýchala,byla jsem moc spokojená a věřím,že si to za čas zopakuji-v Majorce a krásném okolí,které jsem nestihla prohlédnout,s pozdravem D.Suchomelová ze Zlína.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 31. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Penzion Majorka je pěkně opravený a čistý.
    • Rozvrzaná nepohodlná postel na pokoji 203.V pokoji bylo hrozné vedro, bohužel nebyla klimatizace. Bazén v hotelu Balnea neudržovaný a zanedbaný, u čtyř hvězdičkového hotelu bych čekala něco jiného, šatny ve špatném stavu a špinavé, na pánské toaletě chyběli dveře.Večeře hrozné a ještě vás posadí ke stolu s dalšími rekreanty, stoly byly blízko sebe, že nešlo kolem nich projít. Druhý den jsme nešli už ani do bazénu ani na večeři. Nikde nebyla psaná délka procedur. Už se nevidím když šlo o 15 min koupel, 10 min masáž rukou a 15 minut masáž zad. Určitě se sem už nikdy nevrátíme a doporučovat nebudeme.Je to škoda, protože okolí Slatinic je moc pěkné.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 26. dubna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Nedostačující snidaňový bufet- v 8 hod.už nebylo z čeho si vybrat, žádné doplňování potravin, prázdný kávovar.Volně pobíhající pes při snídani.
  • Jitka Kreuzziegerová

    ?

    jednotlivec, 24. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Rozvrzané nepohodlné postele, tvrdé polštáře a pouze jeden kus.
      Studená voda v bazénu.
  • Vít Kopecký

    ?

    dospělý pár, 26. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • cyklotrasy v okolí.....
    • měli jsme manželské postele v objednávce a byli jsme ubytováni v pokoji 302 se dvěma lůžky, každé na jiné straně pokoje.Po mé okamžité reklamaci jsme až druhý den byli přestěhováni do pokoje 106 s manželským lůžkem.
  • Jiří Vanžura

    ?

    jednotlivec, 15. dubna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jana Alexová

    ?

    skupina přátel, 30. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jana Vašíčková

    ?

    jednotlivec, 4. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Dobře naplánovaný rozpis procedúr. Navazovaly na sebe časově.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 23. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Klidné místo, pro toho kdo hledá opravdový odpočinek.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 24. července 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení