Hotel Zlatá hvězda
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás mrzí, že jste měli komplikace ve wellness centru, časy i sekty si maséři hlídají.
93%
Perfektní
na základě 308 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
dospělý pár, 4. března 2024
1 hlas
?
dospělý pár, 28. prosince 2023
1 hlas
?
dospělý pár, 20. listopadu 2023
1 hlas
?
dospělý pár, 5. listopadu 2023
Hotel Zlatá hvězda
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Velice nás mrzí, že jste měli komplikace ve wellness centru, časy i sekty si maséři hlídají.
1 hlas
?
dospělý pár, 30. října 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 25. října 2023
Hotel Zlatá hvězda
Děkujeme za recenzi a mrzí nás Váš pohled na podávané večeře. Kvalita jídel byla dle našeho názoru v pořádku. Na polopenzi nabízíme jednotné tříchodové večeře, a možnost výběru ze dvou hlavních jídel je nadstandardem.
1 hlas
?
dospělý pár, 14. října 2023
1 hlas
?
dospělý pár, 31. července 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 24. dubna 2023
1 hlas
?
dospělý pár, 23. dubna 2023
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.