Hotel Zlatá hvězda
Děkujeme za ohodnocení.
93%
Perfektní
na základě 308 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
dospělý pár, 20. března 2017
1 hlas
?
skupina přátel, 28. března 2011
Hotel Zlatá hvězda
Děkujeme za ohodnocení.
1 hlas
?
jednotlivec, 11. července 2022
2 hlasy
?
skupina přátel, 13. listopadu 2017
1 hlas
?
jednotlivec, 19. května 2014
Hotel Zlatá hvězda
Jsme hotel přímo v historickém centru města a parkovací místa si za úhradu musíme bohužel pronajímat. Je škoda, že jsme jak kvalitu jídla, tak personálu neřešili spolu hned, kdy jste měli uvedený pocit či zkušenost. Petr Šot, ředitel hotelu.
1 hlas
?
ostatní, 2. listopadu 2017
1 hlas
?
skupina přátel, 6. prosince 2021
Hotel Zlatá hvězda
Dobrý den,
velmi ráda bych se vyjádřila k dané recenzi.
Bohužel nechápu hned první větu, že byl pobyt stornovaný. Do vířivky se dává tableta přímo pro tento druh vířivky a trysky si mohou zapínat hosté dle potřeby. Přímo u hotelu máme pět parkovacích míst a pod hrází rybníka Svět máme další možnost parkování v mimosezóně dokonce tento rok nabízíme zdarma. Sauna sice nemá ochlazovací bazének, ale u sauny jsou dvě sprchy. Wellness opravdu v termínu pobytu bylo plně obsazeno, nebylo tedy možné si masáže přikoupit. Co se týká zimi na pokoji, neevidujeme jedinou stížnost.
S přáním krásného dne
Bc. Gabriela Kubíková
Sales & Marketing Manager
1 hlas
?
dospělý pár, 22. ledna 2012
Hotel Zlatá hvězda
Děkujeme za Vaše hodnocení našich služeb, byť je negativní. Takové hodnocení jsme již dlouho nedostali a bodeme pracovat na odstranění uvedených konkrétních nedostatků. Je škoda, že jsme se to od Vás nedozvědělil cca před měsícem, tj. v době vašeho pobytu a mohli to k Vaší spokojenosti řešit. Petr Šot, ředirel hotelu.
1 hlas
?
dospělý pár, 12. května 2015
Hotel Zlatá hvězda
Již jsme přijali opatření. Snídaně jsou poskytovány od včerejšího dne v luxusním prostoru sálu Hejtman s bohatou nabídkou snídaňového sortimentu. Petr Šot, ředitel hotelu.
2 hlasy
?
jednotlivec, 23. prosince 2023
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.