Recenze

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 31 recenzí

  • Personál

    95%

  • Služby

    94%

  • Čistota

    96%

  • Pohodlí

    92%

  • Cena/kvalita

    86%

Recenze (17)

Filtry

  • Dana Krňoulová (#27223)

    ?

    jednotlivec, 5. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ilona Semerádová #27974

    ?

    jednotlivec, 4. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pořadí podle příchodu,ne významově:
      - rychlé odbavení na recpci
      - krásný pokoj,prostorný,slunný,tichý,velká TV,pohodlná postel,možnost volby tvrdosti matrace,čistota naprosto skvělá,několik košů na odpadky,k dispozici místní balená voda,lednice,dostatek skříněk
      - uklizečky příjemné,ochotné,pracovité,milé
      - doplňovaly kosmetické potřeby
      - výborná jídla,nadbytek jídel,velký výběr,doplňování,čerstvé pečivo,několik druhů zálivek na saláty,posypky,hodně druhů čaje,kávy,zajímavá jídla i místní speciality,velmi kvalitní a dobré
      - hodně času na jídlo,hodně prostoru a naprostá čistota a ochota personálu
      - skvělé wellness,veliké bazény,hodně doplňků,masážní trysky,řeka,vířivky,tobogán,možnost si lehnout ven na terasu nebo na vyhřívaná lehátka,parní sauna,nádhera,bezpečnost,pohodlí,čistota,vysoušeče vlasů i ohřívače ze zdí na záda,ždímačka plavek,stálý úklid
      - krásné zahrada s lehátky i polohovacími na poležení venku s rybníčkem s tekoucí vodou,s rybkami ve stínu nebo na sluníčku,dle přání
      - každý den nějaká akce,např.grilování,prodejní akce kosmetiky,oblečení,doplňků,tašek,šperků,rpromítání nových filmů,večer s kytarou
      - v lázních je malý obchůdek,ale naprosto dostačující na tisk,drobné svačinky,dárky z lázní,oplatky
      - několik možností "sednout si",jak v restauraci venku či vevnitř,pak v baru v zimní zahradě nebo na chodbě i třeba jen u kávy z automatu.
      - mnoho zajímavých a dobrých procedur,i u nich je skvělý personál,milý ochotný a vlídný
      - rozhodně tyto lázně doporučuji,klady předčí ty drobné nedostatky,které jsou opravdu jen maličkostmi.
    • - dopředu nebyla informace o konkrétním postupu při parkování,dojela jsem k závoře u parkoviště a zvonila jsem opakovaně na recepci,pak i telefonem a nikdo to nebral,závora se neotevřela,našla jsem si tedy parkování kus dál podél ulice a až při pěší chůzi k recepci jsem si všimla malé cedulky s infem o půlhodinovém parkování před recepcí,docela pozdě.Na recepci mi řekli,že telefon prý nezvonil.
      - recepční neřekla vše např.,kdy se má opustit pokoj apod.Člověk se pak musel ptát dodatečně a tím je zdržovat ,ale při tom vytížení se to dá pochopit
      -doporučuji info o hodině opuštění pokoje dát na kartičku hosta
      - masér na masérně č.8 rozhodně masírovat neuměl,byl to příjemný pán,ale nedobrý masér.
      - na pokoji chybělo něco,kde by se dal přehodit další ručník,plavky,např.věšák ,
      - župan neměl funkční poutko
      - sprchovací kout v koupelně nešikovný,mělký,voda během chvilky vytékala ven
      - mnoho skířněk u bazénu na odkládní věcí nefungovalo
      - vše to jsou v podstatě drobnosti,všude je něco a i přesto pobyt vřele doporučuji.
  • Věra Dragounova (#27164)

    ?

    jednotlivec, 16. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Eva Horká (#27427)

    ?

    jednotlivec, 7. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ing.Ludvík Doubravský (#26180)

    ?

    jednotlivec, 27. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ochota a vstřícnost personálu.
    • Výběr jídel průměrný,cukrářské výrobky mizerné -malý výběr,slabá kvalita.
  • Anna Novotná (#25718) 23.6.1950

    ?

    jednotlivec, 24. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • procedury,které jsme absolvovali
      neomezený vstup do wellness centra,příjemné
      prostředí lázní
    • Když jsme se ubytovali,pokoj byl uklizený a čistý.překvapilo nás,že při ubytování 4* se pokoj celý týden neuklízel.Uklid se omezil na výměnu ručníků hned v úterý odnesení odpadků a doplnění toaletního papíru.Stlaní,ůklid sprchy,wc,utření prachu atd.se nekonalo.Dost nás to překvapilo,protože v minulém roce ,jsme měli stejný pobyt a vše bylo v pořádku.
  • Ondřej Sýkora (#26977)

    ?

    jednotlivec, 5. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Flekalová Jaroslava (#24913)

    ?

    jednotlivec, 31. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Alena Mašková (#26214)

    ?

    jednotlivec, 16. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Skvělé procedury, škoda jen, že koupele trvají pouze 15 minut (slatinná koupel, vířivka, Hydrojet…). Alespoň dvacet by bylo milé.
      Milý, profesionální personál. Dochvilný.
      Pěkné ubytování, čisto, klid.
      Krásné, upravené prostředí v areálu.
      Velmi dobré stravování.
      Krásná Třeboň.
    • Zatemňující závěsy v pokoji jsou skvělé, ale musí být na celou šíři okna, jinak nemají smysl - pokoj č. 310...
      Dveře se samy nedovíraly - upozornila jsem pokojskou již druhý den po příjezdu (dveře zůstaly po pokojské otevřené), a pak ještě jednou, podívat se na ně přišli až v pondělí.
  • Jitka Kolbeková (#26411)

    ?

    jednotlivec, 12. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení