HodnoceníLázně Aurora Třeboň
ZpětHodnocení hotelu
95%
Perfektní
na základě 192 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Recenze (123)
Filtry
Typ klienta
Zobrazit pouze
Seřadit od
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 22. listopadu 2022
Personál velmi unavený, sice milý, ale pokud mám mít proceduru 20 minut, chtěla bych ji mít 20 minut a ne, že jsem na proceduře 5 minut a personál mi řekne, to se stihne (Viz. slatinné lázně), protože vezme někoho z lázeňských hostů.
Chápu, že jsem na wellnesu a ne lázeňský host, ale i tak sem si procedury zaplatila.
Manžel měl problém s funkčností skříňky v sauně. Ochota personálu malá.
Pokoje byli pěkné, ale nepořádně uklizené, pavučiny přímo nad postelí a i u nábytku.
Jídlo velmi průměrné a nedoplňovalo se.
Ještě, že existuje městečko Třeboň a krásné okolí (park, hrobka a centrum města).
Přímo v hotelu se nám s manželem nelíbilo a podruhé bychom si tento hotel nevybrali.2 hlasy
-
Hana Vycpálková 57707,57708
?
jednotlivec, 26. září 2023
Špatná obslužnost z areálu do centra,nádraží. Špatná vybavenost hotelu ..posezení večer.1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 31. srpna 2021
- velmi pěkné okolí lázeňského objektu, velmi dobrý úklid pokoje, slušná komunikace na recepci, čistota ve společných prostorách budovy.
- snídaně i večeře absolutně neodpovídají normálnímu lázeňskému standardu, bezchuťové či překořeněné omáčky podávané střídavě s různým druhem masa- prostě jídlo na nízké kvalitě........
2 hlasy
-
Tereza...47309
?
jednotlivec, 9. srpna 2022
Znovu už bych tam asi nejela.- Milý personál u procedur, v restauraci.,baru.
Pokoj nový a čistý. Jídlo dobré. - Mega nepříjemní na recepci. V 6.45 každé ráno se uklízečky vyvalilo na cigárko a kafe pod okna,kde se 15 min.hlasite bavily ( asi než jim začala směna). Pokoje nemají klimatizace,takže bylo nutné mít otevřená okna.
2 hlasy
- Milý personál u procedur, v restauraci.,baru.
-
MUDr.Zdenka Skřičková 33059
?
jednotlivec, 11. července 2020
Vedení lázní bohužel potrestalo ty návštěvníky, kteří si zarezervovaly pobyt v lázních Aurora přes Spa.cz tím, že jim odmítlo uznat lázeňský voucher , uznávají pouze rezervace napřímo bez zprostředkovatele.Bylo mi doporučeno,ať si příště dám pozor, přes koho si pobyt v lázních rezervuju.Po tomto přístupu asi žádné příště nebude.- Jednání rezervační kanceláře lázní Aurora.
3 hlasy
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 2. listopadu 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Marie Ptáčková...56123
?
jednotlivec, 5. července 2023
Na recepci nás přivítala neochotná a nepříjemná recepční. Areál je velmi rozlehlý, kolárna je malá a daleko od recepce. Ubytování bylo čisté, vyhovující. Nefungovala venkovní roleta. Stravování formou bufetu bylo výborné. Procedury byly předem dané, chválím masáž zad a nohou.2 hlasy
-
Anonymní hodnocení
?
dospělý pár, 29. srpna 2021
Ubytování a lázeňské procedury byly kvalitní.- Stravování formou bufetu připomínalo spíše závodní jídelnu, rozhodně neodpovídalo 4 hvězdičkám!!. Půl hodiny před koncem výdeje již nedostatečný výběr. Plusem bylo, že nápoje (ředěné práškové džusy, káva a čaj) byly v ceně.
1 hlas
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 25. července 2023
- Akce pořádané hotelem, presnost.procedur
- Nedostatecna kapacita jidelen v návaznosti na zvýšení kapacity pokojů, nedostatečná kapacita mist k vecernimu posezeni
1 hlas
-
Zdenek Belsky 61917,61918
?
dospělý pár, 19. února 2024
Umisteni trezoru v polickach(abych se k nemu dostat,tak si musim skoro lehnout na zem ( viz pokoj cislo 157 B ),male jidelny ,vzhledem na kapacitu ubytovani(jsou momentalne v prestavbe,rozsiruji se).- Ochota personalu pri vymene Prozedur,pani pracovala i po zkonceni pracovni doby(16.00 konci a bez problemu se nam venovala i v 16.45!
- Pri prijezdu recepce obsazena jen dvema pracovniky,dlouhe cekani.
1 hlas