Recenze

Hodnocení hotelu

95%

Perfektní

na základě 192 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    96%

  • Služby

    95%

  • Čistota

    97%

  • Pohodlí

    95%

  • Cena/kvalita

    90%

Recenze (123)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 22. listopadu 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Personál velmi unavený, sice milý, ale pokud mám mít proceduru 20 minut, chtěla bych ji mít 20 minut a ne, že jsem na proceduře 5 minut a personál mi řekne, to se stihne (Viz. slatinné lázně), protože vezme někoho z lázeňských hostů.
    Chápu, že jsem na wellnesu a ne lázeňský host, ale i tak sem si procedury zaplatila.
    Manžel měl problém s funkčností skříňky v sauně. Ochota personálu malá.
    Pokoje byli pěkné, ale nepořádně uklizené, pavučiny přímo nad postelí a i u nábytku.
    Jídlo velmi průměrné a nedoplňovalo se.
    Ještě, že existuje městečko Třeboň a krásné okolí (park, hrobka a centrum města).
    Přímo v hotelu se nám s manželem nelíbilo a podruhé bychom si tento hotel nevybrali.
  • Hana Vycpálková 57707,57708

    ?

    jednotlivec, 26. září 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Špatná obslužnost z areálu do centra,nádraží. Špatná vybavenost hotelu ..posezení večer.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 31. srpna 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • velmi pěkné okolí lázeňského objektu, velmi dobrý úklid pokoje, slušná komunikace na recepci, čistota ve společných prostorách budovy.
    • snídaně i večeře absolutně neodpovídají normálnímu lázeňskému standardu, bezchuťové či překořeněné omáčky podávané střídavě s různým druhem masa- prostě jídlo na nízké kvalitě........
  • Tereza...47309

    ?

    jednotlivec, 9. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Znovu už bych tam asi nejela.
    • Milý personál u procedur, v restauraci.,baru.
      Pokoj nový a čistý. Jídlo dobré.
    • Mega nepříjemní na recepci. V 6.45 každé ráno se uklízečky vyvalilo na cigárko a kafe pod okna,kde se 15 min.hlasite bavily ( asi než jim začala směna). Pokoje nemají klimatizace,takže bylo nutné mít otevřená okna.
  • MUDr.Zdenka Skřičková 33059

    ?

    jednotlivec, 11. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vedení lázní bohužel potrestalo ty návštěvníky, kteří si zarezervovaly pobyt v lázních Aurora přes Spa.cz tím, že jim odmítlo uznat lázeňský voucher , uznávají pouze rezervace napřímo bez zprostředkovatele.Bylo mi doporučeno,ať si příště dám pozor, přes koho si pobyt v lázních rezervuju.Po tomto přístupu asi žádné příště nebude.
    • Jednání rezervační kanceláře lázní Aurora.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 2. listopadu 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Marie Ptáčková...56123

    ?

    jednotlivec, 5. července 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Na recepci nás přivítala neochotná a nepříjemná recepční. Areál je velmi rozlehlý, kolárna je malá a daleko od recepce. Ubytování bylo čisté, vyhovující. Nefungovala venkovní roleta. Stravování formou bufetu bylo výborné. Procedury byly předem dané, chválím masáž zad a nohou.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 29. srpna 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Ubytování a lázeňské procedury byly kvalitní.
    • Stravování formou bufetu připomínalo spíše závodní jídelnu, rozhodně neodpovídalo 4 hvězdičkám!!. Půl hodiny před koncem výdeje již nedostatečný výběr. Plusem bylo, že nápoje (ředěné práškové džusy, káva a čaj) byly v ceně.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 25. července 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Akce pořádané hotelem, presnost.procedur
    • Nedostatecna kapacita jidelen v návaznosti na zvýšení kapacity pokojů, nedostatečná kapacita mist k vecernimu posezeni
  • Zdenek Belsky 61917,61918

    ?

    dospělý pár, 19. února 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Umisteni trezoru v polickach(abych se k nemu dostat,tak si musim skoro lehnout na zem ( viz pokoj cislo 157 B ),male jidelny ,vzhledem na kapacitu ubytovani(jsou momentalne v prestavbe,rozsiruji se).
    • Ochota personalu pri vymene Prozedur,pani pracovala i po zkonceni pracovni doby(16.00 konci a bez problemu se nam venovala i v 16.45!
    • Pri prijezdu recepce obsazena jen dvema pracovniky,dlouhe cekani.