Recenze

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 126 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    90%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (2)

Filtry

Typ klienta

  • Ladislava Vránová

    ?

    jednotlivec, 1. listopadu 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel absolutně neodpovídá kategorii 4 hvězdiček. Malý pokoj, postele v žalostném stavu s poleženými matracemi. V koupelně žádný odkládací prostor. Špinavý ručník. Slabá obsluha s dlouhými čekacími dobami na všechno. Snad nejhorší byly večeře. Cena neodpovídá kvalitě.
    • Masérské služby na dobré úrovni.
      Teplá voda v bazénu.
    • Vše je vyjmenováno výše v celkovém hodnocení.
      Nejhůře ze všeho hodnotím večeře. Na výběr z hlavního jídla bylo rizoto nebo smažený sýr a hranolky. To odpovídá tak nádražnímu bufetu a ne hotelu.
  • manželé Hábovi

    ?

    dospělý pár, 4. ledna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • WELLNESS v hotelu - masáže, služby jsou na dobré úrovni.
      Můžu to posoudit,pracuji v této oblasti.
    • Hned první večeře-přišli jsme po wellness - masáži asi v 19.15 zde nebylo nic,Opravdu v míse plavalo pár zbytků bůčku,suché brambory...Když jsme se zeptali,co to má znamenat - slečny se omlouvali, a že jsme přišli pozdě, že někteří si vezmou jídlo i 2x...no prostě, to jsme ještě nezažili.Pak nám dodatečně za půl hod.udělali řízky.
      No a co se týká Silvestra-večeře jak někde v závodní jídelně,nic slavnostního.Manžel objednal přípitek, ten nám donesli skoro po jídle.Ano raut kolem 23h byl bohatý, ale přišlo nám to už pozdě.Hudební skupina - šikovní mladí kluci, ale repertoar z roku raz-dva.Nic novějšího neznali, no v 1 hod.jsme raději odešli.:-)
      2.1 nám .byla servírovaná večeře- dle našeho výběru-ta byla výborná,hezky vypadala - to mělo být na Silvestra.
      No už jsme doma, ale příště by jsme tam určitě nejeli.Což je škoda, protože to máme asi 60km
      Ale hlavně že za psa účtují 10 eur na den:-)
    PARKHOTEL na Baračke

    Odpověď od hotelu

    PARKHOTEL na Baračke

    Dobry den pan Jan a Ludka Habovi,
    dakujeme za zaslanie recenzie na pobyt u nas, i ked ako celok ho nehodnotite pozitivne.
    Pocas silvestrovskeho pobytu sa vyskytlo viacero problemov pri bufetovych veceriach, o ktorych vieme a podnikli sme uz kroky aby sa takato situacia neopakovala. Ako sami konstatujete, kuchari su sikovni a varit vedia chutne a zaujimave jedla, o com ste sa predvedcili pocas servirovanych veceri. V dnoch kedy je vsak hotel plne obsadeny, nie je technicky a priestorovo mozne podavat stvorchodove servirovane menu. Na podobne situacie vsak uz mame opatrenia a pocas dalsich pobytov sa problem s bufetovou stravou bude riesit inym sposobom.
    Co sa tyka programu, dakujeme za pripomienku, no nie vzdy sa da vyhoviet vsetkym hostom co sa tyka hudby a zanru. Kazdorocne mame na silvestrovsku zabavu inu kapelu, kedze hostia sa nam vracaju a privitaju zmenu.
    Pokial ide o poplatok za psika, poplatok za domace zvieratko na hoteli je bezny standard, nakolko takato izba ma zvysene naroky na upratanie po ukonceni pobytu a hotel ma s tym spojene aj naklady.
    Verim, ze i napriek tejto skutocnosti na nas hotel nezanevriete.
    V pripade, ze by ste nam chceli dat druhu sancu, pocas najblizsieho pobytu urobime vsetko pre Vasu spokojnost.
    S pozdravom
    obchodne oddelenie