Wellness Hotel Diana
Dobrý den,
děkujeme za vaši návštěvu. Budeme rádi, když se k nám vrátíte.
Za tým hotelu Diana - Monika
92%
Perfektní
na základě 318 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
rodina se staršími dětmi, 20. února 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 2. ledna 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
mladý pár, 13. listopadu 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 13. listopadu 2023
Wellness Hotel Diana
Dobrý den,
děkujeme za vaši návštěvu. Budeme rádi, když se k nám vrátíte.
Za tým hotelu Diana - Monika
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 30. září 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 16. července 2023
Wellness Hotel Diana
Dobrý den, pane Horna,
děkujeme za milou návštěvu. Budeme rádi, kdy se k nám zase někdy vrátíte.
Za tým hotelu Diana - Monika
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 11. července 2023
Wellness Hotel Diana
Dobrý den, paní Aleno,
děkujeme za milou návštěvu a budeme rádi, když se k nám zase někdy vrátíte.
Za tým hotelu Diana - Monika
1 hlas
?
mladý pár, 25. června 2023
Wellness Hotel Diana
Dobrý den, pane Votoček,
děkujeme za milou návštěvu. Vašeho názoru si vážíme, a bude na našich nedostatcích pracovat.
Za tým hotelu Diana - Monika
1 hlas
?
mladý pár, 17. dubna 2023
Wellness Hotel Diana
Vážená paní Vetesniková,
děkujeme za milou návštěvu a tak krásná slova, která nás hřejí u srdce. Bohužel při plném obsazení hotelu, nelze stoly dát tak aby jste měli větší soukromí. Jsme rádi, že i přes tuto maličkost, jste si pobyt u nás užili a potěšili své chuťové pohárky.
Za tým hotelu Diana - Monika
1 hlas
?
mladý pár, 24. března 2023
Wellness Hotel Diana
Vážený pane Maršálku,
děkujeme za milou návštěvu. Budeme rádi, když k nám opět zavítáte.
Za tým hotelu DIANA - Monika
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.