Recenze

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 45 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    96%

  • Služby

    96%

  • Čistota

    89%

  • Pohodlí

    84%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (33)

Filtry

Typ klienta

  • Irena Růžičková

    ?

    jednotlivec, 24. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Moc se nám pobyt líbil a příští rok si plánujeme, že se vrátíme.
      Irena Rlůžičková
  • Phdr. Jaroslav Sýkora

    ?

    jednotlivec, 21. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Nelze,nez se vyjádřit než v superlativech! Vyplývá to. Z dojmů, které jsme získali po čtyřnásobnem pobytu. To se samozřejmě nezíská vždy a všude..Děkujeme!
    • Zj
  • Milada Štěpková

    ?

    jednotlivec, 2. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Park
    • Mravenci na pokoji 44
  • Helena FANTUROVÁ

    ?

    ostatní, 10. května 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Nesvítila lampička, chyběl vysoušeč vlasů, velmi čisto. Parkovné by mělo být v ceně drahého pobytu.
    Nepohodlná ratanová křesla.
    • Zámek, park okolo. Strava.
    Jubilejní pavilon

    Odpověď od hotelu

    Jubilejní pavilon

    Vážená paní Fanturová,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, všechny Vaše podněty budeme ihned řešit.

    Team Lázní Vráž

  • Luděk Soušek

    ?

    dospělý pár, 18. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • rozdělení procedur na dopoledne a odpoledne( ženy a muži) bez ohledu na manželské páry, takže byl obsazený celý den bez možnosti uskutečnit společné výlety
  • Zdeňka Stellnerová

    ?

    jednotlivec, 6. října 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Zklamalo nás to, že prohlídka zámku se nekonala jako obvykle ve středu, ale až ve čtvrtek, kdy už jsme tam bohužel nebyli. Těšili jsme se na ni.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 30. listopadu 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Příjemný pobyt, čisto. Při minulých pobytech byla snídaňová nabídka poněkud bohatší, avšak pro nás dostačující. Procedury dobré, lázeňský personál vstřícný, oproti době předkovidové malinko nervoznější, avšak byli jsme spokojení a tyto lázně opět rádi navštívíme.
    • příjemná lázeňská atmosféra, klid, sauna...
    • 25.11. mražené ovocné knedlíky v jogurtu jako dezert nic moc. Ale to je věc úhlu pohledu a naší zmlsanosti
  • Milada Skládalová Hálková

    ?

    jednotlivec, 7. října 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Poměrně příjemný personál, ikdyž se výjimky se také našly, ale v zásadě si nemohu na nikoho stěžovat. Jídlo vcelku chutné, dostatečné množství.
    • Velmi drahé procedury ve srovnání s jinou péčí mimo lázně.
      S ohledem na to, že jsem zde byla na relaxačním pobytu, tak by si člověk představoval pod tímto pojmem hezčí prostředí, tady si trochu člověk připadá jako kus masa v řeznictví. Vybavení místností na procedury, ale i ubytování je zastaralé, nesourodé, místy až nevkusné, na tom by asi chtělo trochu zapracovat.
  • Miroslav Čepička

    ?

    dospělý pár, 26. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ing. Miroslav Pražák

    ?

    dospělý pár, 23. května 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ochota obsluhy v restauraci i na recepci. Čistota veřejných prostor v zámku i pavilonech. Výstava sukulentů ve spojovacích chodbách.
    • Chybějící výtah do patra v Jubilejním pavilonu. Přečnívající rámy postelí které při sezení tlačí na nohy.