Recenze

Hodnocení hotelu

0%

na základě 0 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    0%

  • Služby

    0%

  • Čistota

    0%

  • Pohodlí

    0%

  • Cena/kvalita

    0%

Recenze (4)

Filtry

Typ klienta

Zobrazit pouze

Seřadit od

  • Roman Kiška

    ?

    dospělý pár, 22. listopadu 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Z pobytu jsme byli zklamáni - viz důvody níže.
    • Příjemný a ochotný personál. Chutná strava.
    • Voda v termálním bazénu byla studená, museli jsme jezdit 30 km do skutečných termálů. Funkční pouze jedna sauna (2x3m). Balneoterapie zavřená, masáže nebylo možno objednat.
  • Bohumil Zelinka

    ?

    dospělý pár, 11. září 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Radi sem jezdíme kvůli pěkné přírodě a okolí. Také cena odpovídá pobytu. Škoda,že majitelé lázní
    se nestarají více o budovy a celkový vzhled lázní(parková úprava, venkovní bazén zavřený,chodníky
    dosluhují, budovy původních lázní chátrají,jsou neobyvatelné). Švajčarské domčeky jsou hezké,ale
    také by chtěli opravy,hlavně střechy a nátěry.Vybavenost na pokojích zastaralé a chátrající (asi nemají údržbáře,nebo slabého vedoucího údržby?!). Také zamezení ,nebo hubení hlodavců.Hlavní hotel poničená okolní dlažba,fasáda by chtěla opravit atd.
    • Příroda a velmi pěkné počasí.Koupání v kráteru.
    • Už jsem negativy popsal v celkovém hodnocení
  • Bohumil Zelinka

    ?

    dospělý pár, 18. srpna 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krásné přírodní prostředí,architektura Bíĺý dom(stravování)
      Koupání v jezírku v kráteru
    • Nelíbil se nám přístup vedení lázní ke svěřeným prostředkům. Nezabezpečují řádné posekání travnatých ploch,údržbáře nebylo za celou dobu vidět, Švajčarské domčeky,která byla chloubou těchto lázní chátrá a nic se neděje.Šikana ze strany recepce - když jsme chtěli využít námi zaplacené 2 hod denně v krytém bazénu,obdrželi jsme na recepci až po půl 16 hod čipy a po ukončení plavání opět zpět na recepci vrátit.Ze Švajč.domčekou to bylo vždy jednou tolik a pro lidi s omezenou chůzí velmi náročné.Mohli by to vyřešit ku spokojenosti klientů?!
  • Zbyněk Finger

    ?

    jednotlivec, 8. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Místo vhodné pro klidné prožití dovolené.
    • Bazén, přesné časování procedur.