+420 483 515 290

Hodnocení hotelu

94 %
Perfektní
na základě 143 recenzí
za poslední rok
Personál
98 %
Služby
96 %
Čistota
96 %
Pohodlí
88 %
Cena/kvalita
93 %
Spa+ logo Ověřeno Spa.cz
Logo Spa.cz Fotka autora recenze
Osobně navštívila
Barbora Leksová
Specialista zákaznické péče
Hotel Ferdinand se nachází v blízkosti vlakového nádraží a zároveň kousek od centra Mariánských Lázní. Před hotelem nás zaujala velká terasa a zimní zahrada, která vypadala jako ideální místo k popíjení kávy. Na recepci nás uvítala paní recepční a poskytla nám všechny důležité informace. Následně jsme se ubytovaly ve velkém, pohodlném apartmánu. Zpestřením pobytu byl poukaz na kávu a zákusek se slevou do restaurace Hotel Villa Dino a Boheminium parku. Obě místa jsme navštívily během naší výpravy za zpívající fontánou a rozhlednou Hamelika, odkud je nádherný výhled na celé město. Po výletu nás čekala relaxace v solné jeskyni, která byla tím nejlepším závěrem celého dne. Snídaně probíhala formou pestrého bufetu, po ní jsme absolvovaly rašelinový zábal na prohřátí a uvolnění celého těla, po kterém ještě následovala perfektní masáž. Po celou dobu pobytu na nás působila přátelská, rodinná atmosféra. Paní majitelka je srdečná a není divu, že se sem hosté tak rádi vrací.

Recenze (635)

Typ klienta
Zobrazit pouze
Seřadit od

Jaroslava
100 %
·
jednotlivec
·
10. listopadu 2025
Bez textového hodnocení

Dobromila Polednová Dlouhá
80 %
·
10. listopadu 2025
Celkově rodinná atmosféra vstřícný personál.
Milý personál domácí kuchyně
Za nás by jsme doplnili o vířivku . Sauna super chyběl relax ve dvou ve vířivce.

Anonym
96 %
·
8. listopadu 2025
Bez textového hodnocení

Jaroslav Kopecký
92 %
·
dospělý pár
·
4. listopadu 2025
Bez textového hodnocení
Skvělá slečna recepční. Vždy pomohla a poradila. Moc milá. Děkuji
V koupelně bublal radiátor , ale paní recepční prý vyřeší. Prý se musí dopustit voda

Milena Piatnicová
88 %
·
rodina se staršími dětmi
·
3. listopadu 2025
Bez textového hodnocení
Personál velmi milý, všude čisto.
Nevyšlo počasí, ale to si bohužel nelze objednat.

Kukulová Dana
100 %
·
ostatní
·
31. října 2025
Milý personál, jídlo výborné, žádné připomínky 👏
Vše v pořádku s pozitivním přístupem personálu k nám 👌👏

Anonym
100 %
·
dospělý pár
·
30. října 2025
Vše, týkající se hotelu a pobytu bylo perfektní.
Kvalita služeb v hotelu Ferdinad
Bohužel, v celém městě Mariánské Lázně je problém zajít si zaplavat do bazénu. Ze zahraničí máme zkušenost, že když není bazén (ideálně s minerální vodou) přímo v hotelu, tak se dá zajít jinam. Takto to v Mariánských Lázních bohužel nefunguje.

Anonym
84 %
·
dospělý pár
·
30. října 2025
Bez textového hodnocení

Jana Mácová
100 %
·
dospělý pár
·
29. října 2025
Bez textového hodnocení

Anonym
100 %
·
29. října 2025
Celou dobu našeho pobytu jsem byla spokojená, personál byl velmi milí a ochotný.Ve všem nám vyšli vstříc.👍😁