Recenze

Hodnocení hotelu

94%

Perfektní

na základě 14 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    99%

  • Služby

    97%

  • Čistota

    96%

  • Pohodlí

    89%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (23)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina s malými dětmi, 12. prosince 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Krásný wellness, starší ale čistý hotel. Výborné jídlo
    • Krásný wellness, z pokoje jsme ušli jen pár metrů a byli jsme v bazénu. Ochotný personál. Velmi bohaté snídaně i večeře. Oceňuji, že nám s malým dítětem dali velký a krajní pokoj, taktéž stůl v rohu jídelny. Moc se nám líbilo a doufáme, ze tentokrát v letních měsících se znovu ubytujeme.
    • Nemá to s pobytem v hotelu nic společného, ale spíše s městem Mariánské Lázně. Chodníky ani cesty neprohrnute, nebezpecne bylo chodit po venku. Byla obleva a ze střech padaly několika kilové rampouchy a jezdit s kočárkem v tajícím sněhu, to bylo dobré fitness.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 18. března 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jsem zde již potřetí a samozřejmě musím svůj pobyt v hotelu Pacifik hodnotit jako perfektní, o čemž svědčí i skutečnost, že jsem si zde svůj pobyt plánovaný pouze na 4 dny prodloužil o další 2 noci.
    • Vše
    • Mám negativní zkušenost, která ovšem potvrzuje kvalitu poskytovaných služeb a vysokou úroveň managementu hotelu Pacifik. V rámci nutného zlepšení kvality bazénu, nebyl ve středu 15.3. t.r. v provozu bazén v hotelu Pacifik, což je zcela pochopitelné. Jako náhrada byl hotelem Pacifik zajištěn bazén v hotelu Svoboda. Kvalita tohoto náhradního bazénu byla rovněž vynikající, ale co bylo zcela tristní a přímo strašidelné byl přístup k hostům od plavčice, který kontrastoval i s recepční v hotelu Svoboda, který byl na velmi profesionální úrovni, hned se mě zeptala, zda jsem z Pacifiku a poté mě nasměrovala nasměroval k bazénu v 1.patře. Ovšem tam nastalo, něco, co jsem ještě nezažil, Zazvonil jsem na plavčici, která tam seděla a přesto, že mě evidentně viděla a samozřejmě slyšela i zvonek, tak dělala, že mě nevidí a otevřela až poté, co jsem zaklepal na okno. Tak nasupený výraz, kterým mě obdařila jsem ještě nezažil. Na mou otázku zda jsem zde správně, tak vztekle odvětila, že jsem snad hloupý, když nevidím dveře do bazénu. Ty jsem samozřejmě viděl, ale očekával jsem, zřejmě naivně, že bude mít profesionální přístup k zákazníkovi a poskytne mi ručník, příp. prostěradlo. Vypadalo, to že je to nějaká uklizečka, která tam zastupuje. Šel jsem tedy dál a zeptal jsem se od ostatních klientů, kde dostanu ručník, ti mě samozřejmě nasměrovali zpět k té paní. Ta mi pak neochotně vydala ručník s tím, že jsem si ho měl přinést sebou. Při odchodu jsem si s ní chtěl popovídat o tom, že by měla zlepšit přístup k zákazníkúm. Bavila se tam ale s nějakým známým o soukromých věcech a nevěnovala mi pozornost. Naštěstí onen její známý pochopil, že je nepatřičné aby blokoval jednání plavčice s klientem a odešel. Snažil jsem se jí po dobrém vysvětlit, že by měla být k zákazníkům vstřícnější, protože jsem předpokládal, že tam může přijít více klientů z Pacifiku a nechtěl jsem, aby je potkalo to samé co mě. Vztekle mi ale odvětila, že se se mnou vůbec nebude bavit. Šel jsem tedy za recepční a chtěl jsem zavolat ředitelku hotelu, abych jí sdělil svou stížnost, protože jsem chtěl aby zde došlo k nápravě. Bohužel, nebyla k dispozici, takže jsem odešel. Podle mého názoru, zaměstnanec s obdobným přístupem by neměl jednat s klienty, ale to je věc managementu hotelu Svoboda. O to více , zde musím pochválit vedení hotelu Pacifik, které výběru zaměstnanců věnuje potřebnou pozornost.
    Ensana Pacifik Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Ensana Pacifik Health Spa Hotel

    Velice Vás zdravím a děkuji za recenzi. Ano, o problému jste mě hned druhý den informoval. Omlouvám se za hotel Svoboda. Paní ředitelka je o problému také informovaná a určitě bude zaměstnankyni řešit. Budu moc ráda, když se k nám opět vrátíte.

    Přeji Vám krásné dny a hodně zdravíčka.

    S pozdravem
    Bc. Helena Samcová
    ředitelka hotelu Pacifik

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 31. prosince 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobrý den, byla jsem maximálně spokojená s perfektní masáží, bohužel nevím jméno pana maséra, ale je slabozraký a měl službu v ordinaci č. 14 dne 29.12. ???
    • Strava výborná, pokoj komfortní, čistý ? vynikající služby recepce?
    • Jsem zvyklá z dovolených na Kanárech i v Turecku , že v hotelu**** je konvice a šálky včetně sáčků čaje a jednodávkové kávy, to mně tady chybělo, přijela jsem vlakem a ráda bych si čaj vypila v pohodlí pokoje, když jsem v loby baru požádala číšníka o sáček čaje výměnou za welcome drink,byla jsem odmítnuta a poté, co jsem řekla, že si ten sáček čaje zaplatím, podal mně sáček čaje s účtenkou na 59 Kč, což jsem odmítla, ani ne tak kvůli ceně ale hlavně kvůli přístupu a zjevné neochotě číšníka. Kdybych na něj mluvila německy, anglicky nebo rusky ( vśemi jazyky mluvím ) možná by byl vstřícnější.
    Ensana Pacifik Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Ensana Pacifik Health Spa Hotel

    Vážená paní Janková,
    velice si vážíme vašeho hodnocení. Čaj ani káva u nás nejsou v ceně ubytování a dle našich zavedených standardů není možné podávat čaj ani jako welcome drink. Mohu vás také ubezpečit, že cena 59 Kč za šálek čaje je adekvátní pro 4* hotel a je stejná pro hosty všech národností.
    S přátelským pozdravem
    Petr Horký, Guest Relations Manager

  • Karel Hořejší

    ?

    jednotlivec, 8. listopadu 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Využil jsem možnosti týdenního pobytu v lázních v hotelu Pacifik, protože jsem byl v roce 2020 na 3 týdenní poukaz, hrazený plně zdravotní pojišťovnou. Byl jsem z pobytu v lázních uchvácený, jak z hlediska ubytování, tak z hlediska zdravotního a ovšem nejvíce z kvality poskytovaných stravovacích služeb
    • Absolutně perfektní stravování, připadalo mi, že se managmentu hotelu podařilo získat ty nejschopnější kuchaře do svého hotelu. Byl jsem v mnoha hotelích jak v Česku, tak i v cizině, ale nikde mi tak nechutnalo tak, jako v hotelu Pacifik. kdybych denně nevyužíval perfektního bazénu, tak jsem snad za ten týden přibral alespoň 5 kg. Další oblast, kde byly poskytovány perfektní služby, byl úklid. Zejména pokojská Hanka, která mi uklízela na pokoji již v roce 2020, tak připravila skvěle můj pokoj i letos. V neposlední řadě musím velmi pochválit výkon plavčíků, kteří oakžitě dokázali vyhovět mým přáním. Bazén je skvělý, ocenil jsem, že i v době vysoké cenové náročnosti na teplo, byla v bazénu úžasně teplá voda.
    • Nenašel jsem žádnou chybu i když jsem poměrně dost náročný.
    Ensana Pacifik Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Ensana Pacifik Health Spa Hotel

    Vážený pane Hořejší,
    chtěla bych Vám poděkovat za Váš pobyt v hotelu Pacifik a za úžasnou recenzi. Jsem moc ráda, že se Vám u nás již po druhé líbilo. Ano, souhlasím, mám ty nejlepší kuchaře z Mar. Lázní :-) A také ostatní personál je úžasný. Všem Vaši chválu vyřídím a ještě jednou děkujeme.
    Budeme se těšit na Váš další pobyt u nás v Pacifiku.
    Přeji Vám hodně zdravíčka.
    Bc. Helena Samcová
    ředitelka hotelu

  • MARTA ŠIMANOVÁ

    ?

    jednotlivec, 29. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    moc krasný hotel s bazenem ,výborná strava doporučím všem známým.Ráda se tam za rok vrátím.
    • Příjemný personál,
    Ensana Pacifik Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Ensana Pacifik Health Spa Hotel

    Vážená paní Šimanová,
    chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu. Vaše spokojenost nás velice těší a rádi vás i příště přivítáme u nás v Grandhotelu Pacifik.
    S přátelským pozdravem
    Bc. Petr Horký, Guest Relations Manager

  • Iva Dubravská

    ?

    dospělý pár, 15. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Skvělý pobyt v hotelu Hvězda, který předčil mé očekávání. Veškerý servis, obsluha, lázeňské služby skvělé.
    • Čistota, nabídka, nápomoc. Vše naprosto perfektní.
    • Komunikace se spa.cz, bohužel byla omezená.
    Ensana Pacifik Health Spa Hotel

    Odpověď od hotelu

    Ensana Pacifik Health Spa Hotel

    Vážená paní Dubravská,

    děkujeme Vám za krásné hodnocení. Vaše pochvalná slova jsou nám velkou odměnou a motivují nás v naší každodenní práci.
    Velice si toho vážíme . Rádi Vás opět přivítáme v našem hotelu.
    Se srdečným pozdravem
    Radomíra Pavlištová
    Guest Relation Manager
    Ensana Health Spa Hotel Hvězda

  • Pavlína Matoušková

    ?

    jednotlivec, 11. října 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt splnil mé očekávání...Velmi příjemný a ochotný personál,všude bylo čisto,nezaznamenala jsem žádný problém.
    • Velmi pestrá strava,velký výběr všeho.
  • Olga Třešňáková

    ?

    dospělý pár, 10. října 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Olga Uhlíková

    ?

    jednotlivec, 12. července 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byly jsme s paní Nejmanovou naprosto spokojené. Pokud by bylo možné ještě letos využít 4000Kč voucher, rády ještě jednou letos přijedeme.
  • Jana Kollmannová

    ?

    skupina přátel, 4. června 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byly jsme moc spokojené s ubytováním, přijetím do hotelu, vše nám bylo vysvětleno a popsáno, takže již 2.den jsme se orientovaly v labyrintu chodeb. Procedury také proběhly dle plánu a v pořádku. Moc se nám líbilo v obou bazenech. Škoda jen, že v římských lázních nefungovala vířivka a větší bazen.
    • Kultura stolování a výběr jídel v restauraci. Slušné chování veškerého personálu. Měly jsme objednánu polopenzi, tak i možnost dokoupení si obědů. Krásné pokoje. Jedině snad pro nás starší by bylo vhodnější vybavit koupelny sprchovým koutem.
    • Pokud chcete vodu k pití, jsou k dispozici pouze malé jednodecové skleničky. Ani na požádání jsme nedostali džbánek či větší sklenice. V tom byly i servírky docela nepříjemné. Přitom jsem při některém z jídel viděla na stole skleněný džbánek s vodou a citronem a jednou i servírka natáčela vodu /2.6./při obědě někomu do větší sklenky a když jsem požádala také o větší skleničku, tak servírka odsekla a sdělila mi, ať si vezmu tedy hrnek. To mě dost zamrzelo. Na to jak jinak zde je perfektní úroveň stravování.
      A dále pak v Římských lázních schody do vody poměrně kloužou a vzhledem k tomu, že jsme tam chodily každý den, tak jsem viděla dost padajících starých lidí. Chválabohu vše bez zranění, jen např. modřiny. Mělo by tam být upozornění, že je třeba se pořádně držet madla při vstupu do vody. I já první den upadla.