Recenze

HodnoceníHOTEL AGRICOLA

Zpět

Hodnocení hotelu

87%

Velmi dobré

na základě 384 recenzí

  • Personál

    90%

  • Služby

    87%

  • Čistota

    92%

  • Pohodlí

    84%

  • Cena/kvalita

    81%

Recenze (384)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 29. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jiří Sláma

    ?

    jednotlivec, 3. září 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jan

    ?

    dospělý pár, 9. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pěkné prostředí, bazén, klid, parkování, vše dostupné.
    • Nešlo odsávání na WC - takže " smrad" a po vysprchování všude pára.
      Špatná televize ,nedalo se dívat obraz hrozný.
      Uklízečky vyhodily s poličky naše jídlo a hlavně krabičky s nutnými léky, řešila to večer recepční, našlo se to v košících s odpadem, zamčené u uklízeček. Moc děkujeme paní recepční za ochotu.
      V létě by mohlo být otevřeno každý den ve venkovní restauraci.
      Smradlavé - kyselé některé uzeniny podávané k snídani ,stejně jako v loni ! Personál byl na to upozorněn ale prý to bohužel občas je, byla odpověď.
    HOTEL AGRICOLA

    Odpověď od hotelu

    HOTEL AGRICOLA

    Vážení hosté,
    děkujeme Vám za Vaše hodnocení a za upozornění na odsávání na WC. Závada byla odstraněna. Rádi bychom Vás informovali, že probíhá postupná výměna televizí na všech pokojích. Za chování pokojské se omlouváme, mrzí nás, že se to stalo, pokojská byla na chybu upozorněna, aby se tato situace již neopakovala. Tímto bychom Vás chtěli informovat, že na snídaňovém bufetu najdete pouze čerstvé potraviny, v žádném případě zkažené uzeniny. Z uzenin tam mimo jiné nabízíme mortadelu s olivami, nářez se žampiony a aspik, které mohou někomu připadat nakyslé, ale to je tím, že obsahují olivy, žampiony a aspik nakládanou zeleninu.
    Byli bychom rádi, kdyby jste si náš hotel vybral pro příští pobyt v Mariánských Lázních.
    Vedení hotelu.

  • Stanislav Vlček

    ?

    mladý pár, 20. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Petr Janoušek

    ?

    jednotlivec, 19. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Srpová Darina

    ?

    ostatní, 16. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pobyt jsme si velmi užili ,ubytování, wellnes a strava byly perfektní, personál velmi ochotný.
  • Vakarova Vitalija

    ?

    dospělý pár, 14. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jana Kučerová

    ?

    rodina s malými dětmi, 12. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Při poměru cena kvalita uvažujeme o dalším pobytu v tomto hotelu.
    • Možnost vyjít s dětmi do přírody hned od hotelu,možnost tam uvozit v klidu mimi v kočárku,nákupní centrum na druhou stranu 2 min.od hotelu.
    • Hotel nemá kromě bazénu jinou zábavu pro malé děti uvnitř při špatném počasí.
  • Ladislav Kraif

    ?

    jednotlivec, 12. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Ochotný příjemný personál, čistota. Byli jsme příjemně nadmíru spokojeni.
    • - recepční je na správném místě, ví přesně co má dělat
      - příjemný milý personál v celém hotelu
      - čistota na pokojích, chodbách
      - dokonalá péče o hosta po všech směrech
  • Zdenka Červenková

    ?

    jednotlivec, 29. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení