HOTEL AGRICOLA

Tyršova 31, 35301 Mariánské Lázně   mapa

zobrazit pobyty

Klientské hodnocení

silver silver silver silver

Známka

8.7

Personál
9.0
Služby
8.7
Čistota
9.2
Komfort
8.5
Poměr cena/kvalita
8.1

Klientské hodnocení (290 celkem)

Hana Krejčová

dospělý pár, 15. května 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
Bez připomínek.
HOTEL AGRICOLA Vyjádření hotelu: Dobrý den,
jsme rádi, že se pro Vás stal pobyt v našem hotelu Agricola Sport & Wellness Centre v Mariánských Lázních příjemným zážitkem. Chtěla bych Vám poděkovat za Vaše milé hodnocení, Váš názor na služby a kvalitu našeho hotelu jsou pro nás velmi důležité. Budeme rádi, když náš hotel opět navštívíte.
Vedení hotelu
Líbilo se mi:
Hotel je blízko přírody, klidné tiché místo.
Parkování auta v areálu hotelu.
Lázeňské služby přímo v budově hotelu.
Široká nabídka lázeňských procedur.
Sauna, bazén.
Dostupnost centra města městskou dopravou i pěšky.
Dobré jídlo.
Příjemný a ochotný personál jak v hotelu tak v lázeňské části.
Vstřícnost k požadavkům na změny předplacené služby.
Vybavení pokoje a velikost pokoje.
Venkovní žaluzie.
Dostupnost wifi.
10.0

Pavol Belica

jednotlivec, 14. května 2017
Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
8
Celkově jsem byl spokojen s pobytem.
HOTEL AGRICOLA Vyjádření hotelu: Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení Vašeho pobytu. V rámci Vašeho pobytu jste měl polopenzi, která se skládá z tříchodového menu (předkrm, hlavní chod a zákusek) a salátového baru. Polévka v rámci polopenze není, ale je možné si ji přiobjednat, v denní nabídce ji máme. Ovoce je podáváno ráno ke snídani ve formě ovocného salátu. Místo na večeři v restauraci jste měl po celý pobyt stálé, pouze na snídaně se mohlo stát, že Vaše místo bylo právě obsazené z důvodu plně obsazeného hotelu.
Rádi Vás v našem hotelu opět uvidíme.
Vedení hotelu
Líbilo se mi:
Velmi dobré služby ve wellness centru.
Upravenost a čistota okolí hotelu.
Profesionální úroveň personálu.
Kvalitní služby stravování.
Nelíbilo se mi:
Žádnáí nabídka polévky k večeři.
Nedostatečná nabídka ovoce.
Nedodržení rezervace stolu v jídelně.
9.4

šmídova renata

jednotlivec, 11. května 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
HOTEL AGRICOLA Vyjádření hotelu: Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaše milé hodnocení.
Vedení hotelu
Líbilo se mi:
Všechno, byla jsem velmi spokojená
10.0

Anonym

jednotlivec, 9. května 2017
Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
HOTEL AGRICOLA Vyjádření hotelu: Dobrý den,

děkujeme Vám za Vaše milé hodnocení.
Vedení hotelu
Líbilo se mi:
Perfektní umístění v přírodě a klidu, přitom úžasná dostupnost pěšky do centra a na kolonádu. Kolem hotelu skvělé sportovní zázemí, ale i možnost nákupu v supermarketech.
V koupelně velká spokojenost s hydromasážní vanou :-). Mohu jen doporučit.
7.2

Šmídová

skupina, 8. května 2017
Personál
4
Služby
5
Čistota
5
Komfort
4
Poměr
5
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
HOTEL AGRICOLA Vyjádření hotelu: Vážení hosté,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení a připomínky. Bohužel došlo během Vašeho pobytu k nepředvídatelné závadě na potrubí, která vyžadovala neodkladnou opravu. Z tohoto důvodu byl jedno odpoledne bazén mimo provoz a druhý den byla chladnější voda z důvodu jejího napuštění. Dle informací z našeho provozu restaurace byla Vaše připomínka k jídlu okamžitě napravena a k žádným dalším připomínkám již nedošlo.Chtěli bychom Vás ubezpečit, že náš hotel nežije pouze z čínských turistů, všichni hosté jsou u nás vítáni a jsou pro nás stejně důležití. Rádi Vás v našem hotelu opět přivítáme. Vedení hotelu.
Líbilo se mi:
Krásný les hned vedle hotelu.
Nelíbilo se mi:
Nepříjemný a neochotný recepční. Bazén byl jeden den mimo provoz kvůli opravě, druhý den byla studená voda. Snídaňový bufet dobrý, ale večeře nám nechutnaly, kvalita jídla neodpovídá čtyřhvězdičkovému hotelu. Každý večer přijedou do hotelu čínští turisté a přespí tam. Z toho hotel pravděpodobné žije, takže čeští turisté pro ně nejsou důležití.
4.6

Jiljí Gloser

jednotlivec, 17. dubna 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
7
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
HOTEL AGRICOLA Vyjádření hotelu: Vážení,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Prověřili jsme čerpání Vašich procedur a zjistili jsme, že klasickou masáž a aromamasáž jste měli každou 55 minut, není tedy možné, aby trvaly 20 minut. Pokud jste nebyl s něčím spokojen, měl jste to na místě reklamovat, což jste neučinil. Nyní po Vašem odjezdu již bohužel nemůžeme nic pro Vaši spokojenost udělat, což nás mrzí.
Budeme rádi, když náš hotel znovu navštívíte a my Vás budeme moci přesvědčit o našich kvalitních službách.
Vedení hotelu
Líbilo se mi:
Vysoce hodnotíme usměvavý a ochotný personál. pokoj byl udržovaný v čistotě. Milá byla obsluha v restauraci.
Nelíbilo se mi:
Nelíbily se nám zaplacené služby wellnes. masáž klasická i masáž aromatherapy trvala místo 55 minut asi 20 minut a s masážemi tohoto typu máme lepší zkušenost. Příjemná masáž byla provedena lávovými kameny.
Kvalita teplých jídel byla průměrná.
9.4

Miroslav Galovič

jednotlivec, 10. dubna 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
10.0

Hana Simmová

dospělý pár, 25. března 2017
Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Poměr
10
Ubytování krásné, personál příjemný, jídlo dobré,bazén i sauna příjemná . Nemám nic co vytknout.
Líbilo se mi:
Ubytování krásné, personál příjemný, jídlo dobré,bazén i sauna příjemné . Nemám nic co vytknout.
10.0

Anonym

dospělý pár, 21. listopadu 2016
Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Komfort
6
Poměr
8
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
7.2

Dušan Fornalský

rodina s dětmi, 20. listopadu 2016
Personál
3
Služby
5
Čistota
9
Komfort
4
Poměr
5
K této rezervaci klient uvedl pouze bodové hodnocení.
Líbilo se mi:
Čistota,bazén a sauna.A také dostupnost k centru.
Nelíbilo se mi:
Nelíbila se mi strava kterou hotel nabízel.Stále se opakující.
Obsluha také špatná. Organyzace a vstřícnost na bodu mrazu.O vše aby se člověk prosil.Řekl bych že jsem se vrátil asi o dvacetpět let spět a to i na pokojích.Vůbec to neodpovídáčtyrem hvězdám.
5.2