Recenze

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 50 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    97%

  • Služby

    93%

  • Čistota

    96%

  • Pohodlí

    89%

  • Cena/kvalita

    91%

Recenze (7)

Filtry

  • Stromko Dita

    ?

    jednotlivec, 29. října 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jezdíme do tohoto hotelu už leta.Restaurace jednim slovem katastrofa.Personál tam zběsile pobíhá, na pití čekáme 20 minut.První večeře- ohřívaný, spálený řízek ze kterého teče olej.Mezi polévkou a hlavním jídlem čekáme 35 minut.
    Snídaně- nejsou lžičky, malé talířky, džus - teče pouze voda, personál tam zapomněl dát prášek atd, atd.
    Další nešvar, který nikoho nezajímá- odnášení jídla z jídelny.
    Příště jsem už nepojedeme, tohle nechceme zažít.
    • Skvělé v hotelu je Spa- procedury, ochotný personál, výborné. Přístup recepce.
    • Restaurace
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 13. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    v porovnání s pobyty u konkurence v Mariánských Lázních, ale i v jiných lázeňských městech, byl tento pobyt opravdu nepříjemným zážitkem a už ho nebudu opakovat; opravdu nechápu, za co může mít hotel 4 hvězdičky
    • netopilo se v jídelně;
      maličký bazén a vždy příšerně studený;
      špatná strava, žádný výběr, např. za celý pobyt nebylo ke snídani ani jedinkrát žádné ovoce;
      neustále vypadávala elektřina;
      vzdálenost hotelu od centra
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 27. října 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Reálně dle mého názoru na čtyři, ale dvě a půl hvězdičky.
    • Balneo
    • - dlouhé čekání na obsluhu mezi jednotlivými chody při večeři (viditelně málo personálu)
      - 2x při večeři nebylo objednané jídlo (jídla se objednávají den dopředu!)
      - na pokoji špinavý koberec, roztrhané ručníky, uražené rohy stěn
  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina se staršími dětmi, 7. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel průměr, rozhodně ne na čtyři hvězdy. Jídlo bylo průměrné, u snídaně a večeře žádné ovoce, u snídaně nebylo pořádně z čeho vybrat.
    • Odfláknuté a zkrácené masáže, které byly součástí balíčku.
  • Vladimíra Budínská

    ?

    dospělý pár, 29. června 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Bohužel jedna velká katastrofa. Je mi to moc líto, ale skoro vše bylo špatně. Absolutně nechápu 4*.Po příjezdu řešení parkování. Nakonec stání podél chodníku za 200 Kč za noc. Co??? Bydlíme tam za nemalé peníze a platit parkování??? Obrázky hotelu a pokoje relativně hezky nafocene, ovšem realita úplně jiná. Mísa ovoce znamenala banán, pomeranč a nahnily banán. Jídlo totální průšvih. První "wellnes večeře" byly vypecky, bramborové knedlíky, zelí a cockova polévka. Romantická večeře spočívá v ubrusu, mastný burgur a vysušené kuřecí maso. Normální závodní jídelna bez možnosti volby jídla. Snídaně s trochou snahy se dala. Sauna tak max pro tři a na odpočíváni jedno lehátko, jedno křeslo a pak dřevěná lavice. Ručníky, župany roztrháné, ovládání na TV nefungovalo. Krásná nafocena venkovní terasa byla pro volné užívání hostů, tzn. plné popelníky, rozházená křesla, prázdné lahve od nápojů. Celý den si nikdo nevšiml. Masáž přidělena na 8h ráno, což jsme odmítli, ale byla nám nabídnuta alternativa.
    • Personál bylo jediné pozitivum na celém pobytu.
    • Nelíbilo se nám skoro nic
  • Věra Kopejtková

    ?

    jednotlivec, 25. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    BYLI JSME SE VŠÍM NA VÝSOST SPOKOJENI. DĚKUJEME
  • Oldřich Švarc

    ?

    mladý pár, 29. září 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Chtěli jsme si s manželkou udělat krásnou a pohodovou dovolenou v Mariánských Lázních (na 4 noci). Vybrali jsme si hotel Continental, zvláště kvůli nabízenému balíčku wellness služeb. S těmi jsme také byli asi nejvíce spokojeni - milý personál. Co se týče ubytování, byli jsme trochu na rozpacích. Poté, co jsme vešli do pokoje, šlápli jsme do doposud nezaschlé louže od sava - nejspíš se tam snažili před naším příjezdem vyčistit kus koberce (poloměr cca 15 cm jasně žlutého lívance na červeném koberci před vchodem do koupelny nás vždycky limitoval v samotném vstupu do koupelny). Jinak čisto.
    • Procedury samotné byly velmi příjemné, pěkný byl i bazén a sauna.
    • Hrůza nás jímala z jídla, které nám servírovali k večeři (měli jsme polopenzi). Mleté maso zabalené v zelném listu v silném vývaru se zeleninou - brambory tvrdé nedovařené, mleté maso překořeněné, vývar děsný. Jídlo se vrátilo do kuchyně, poté bez jakéhokoliv upozornění bylo přineseno znovu - nejspíš s bramborami již dovařenými - to jsme ale neměli odvahu vyzkoušet. Jak je ale kuchař lovil a zase vrátil do talíře, si raději ani nepředstavujeme. V zeleninových lassagních se objevil vlas - jídlo bylo rozblemcané. Celkově nám nepřišlo, že by ceny jídla odpovídaly jeho kvalitě. Co bylo ale nejzoufalejší, tak byl personál v restauraci. Zvláště jeden vrchní číšník, který německým hostům a klientům doslova úlisně podlézal, aby o nich vzápětí pronášel nelichotivé poznámky.