Hotel Kriváň
anonymní klient definoval co je vše strašné na hotelu Kriváň****, je tedy asi jediný, který měl tyto poznatky....
32%
na základě 1 recenze
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
rodina se staršími dětmi, 25. dubna 2023
Hotel Kriváň
anonymní klient definoval co je vše strašné na hotelu Kriváň****, je tedy asi jediný, který měl tyto poznatky....
1 hlas
?
jednotlivec, 28. listopadu 2022
Hotel Kriváň
Děkujeme za hodnocení. V nabídce máme jen českou kuchyň tak nevíme co tím klient myslí, že česká kuchyně chybí.
1 hlas
?
jednotlivec, 21. listopadu 2022
1 hlas
?
dospělý pár, 2. září 2022
Hotel Kriváň
Snídaňový raut je podle nás v pořádku jak obsahově tak kvalitou výrobků. Instantní káva k odpolednímu dezertu je pouze bonus, klient si mohl dát i presso, bohužel ale za to se platí. Na televizních kanálech pracujeme, neovlivníme práci a dobu externích firem na hotelu. Co se týče wellness, pracuje zde pouze kvalifikovaný personál, tudíž nerozumíme tomu, že klient nic neřekl ne recepci. Poté ani nerozumíme pozdějším stížnostem na recenzi, pokud byl klient nespokojen mohl si nechat zavolat vedení hotelu a vše s ním prodiskutovat, vždy se snažíme vyjít vstříc každému.
Recepce hotelu
1 hlas
?
dospělý pár, 23. července 2022
Hotel Kriváň
V gastronomii se budeme snažit zlepšit.
Děkujeme za hodnocení
1 hlas
?
rodina se staršími dětmi, 1. listopadu 2021
Hotel Kriváň
Při plné obsazenosti hotelu není možné ubytovat všechny hosty v tichém pokoji s výhledem na město ,je nutné si toto předem zarezervovat.
Strava bude striktně kontrolována ze strany vedení hotelu.
Děkujeme za hodnocení.
Team hotelu Kriváň
1 hlas
?
mladý pár, 4. ledna 2016
1 hlas
?
dospělý pár, 24. června 2012
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 19. března 2012
Bez textového hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.