Hotel Kriváň
anonymní klient definoval co je vše strašné na hotelu Kriváň****, je tedy asi jediný, který měl tyto poznatky....
32%
na základě 1 recenze
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
?
rodina se staršími dětmi, 25. dubna 2023
Hotel Kriváň
anonymní klient definoval co je vše strašné na hotelu Kriváň****, je tedy asi jediný, který měl tyto poznatky....
1 hlas
?
jednotlivec, 28. listopadu 2022
Hotel Kriváň
Děkujeme za hodnocení. V nabídce máme jen českou kuchyň tak nevíme co tím klient myslí, že česká kuchyně chybí.
1 hlas
?
jednotlivec, 21. listopadu 2022
1 hlas
?
jednotlivec, 17. října 2022
1 hlas
?
dospělý pár, 10. října 2022
Hotel Kriváň
Děkujeme za pěkné hodnocení.
Recepce hotelu
1 hlas
?
jednotlivec, 4. října 2022
Hotel Kriváň
Bohužel klienty v hotelu neovlivníme, to si musí host vyřídit sám, zaklepáním a požádáním o ztišení, pokud se jedná o ruskou klientelu mohl zákazník požádat na recepci aby se s klienty spojil a promluvil s nimi. Nikde nemáme napsáno na stránkách, že na pokoji je lobby bar. Na rozšíření kanálů pracujeme, ale bohužel neovlivníme čekací dobu externích firem. Co se týká výběru jídel ze 4 druhů, pracujeme na rozšíření. Pokud si ale zákazník nevybral, mohl se domluvit s kuchařem. Vždy je to o komunikaci.
1 hlas
?
dospělý pár, 2. září 2022
Hotel Kriváň
Snídaňový raut je podle nás v pořádku jak obsahově tak kvalitou výrobků. Instantní káva k odpolednímu dezertu je pouze bonus, klient si mohl dát i presso, bohužel ale za to se platí. Na televizních kanálech pracujeme, neovlivníme práci a dobu externích firem na hotelu. Co se týče wellness, pracuje zde pouze kvalifikovaný personál, tudíž nerozumíme tomu, že klient nic neřekl ne recepci. Poté ani nerozumíme pozdějším stížnostem na recenzi, pokud byl klient nespokojen mohl si nechat zavolat vedení hotelu a vše s ním prodiskutovat, vždy se snažíme vyjít vstříc každému.
Recepce hotelu
1 hlas
?
skupina přátel, 29. srpna 2022
Hotel Kriváň
Děkujeme za pěkné hodnocení.
Recepce hotelu
1 hlas
?
jednotlivec, 29. července 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 23. července 2022
Hotel Kriváň
V gastronomii se budeme snažit zlepšit.
Děkujeme za hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.