OREA Spa Hotel Cristal
Velice se vážíme Vašeho hodnocení i komentáře k pobytu v našem hotelu . Doufáme , že jste si jej hezky užili a budeme rádi , když se i v budoucnu rozhodnete právě pro nás . Srdečně zdraví Cristal Palace team.
94%
Perfektní
na základě 9 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
dospělý pár, 21. března 2024
OREA Spa Hotel Cristal
Velice se vážíme Vašeho hodnocení i komentáře k pobytu v našem hotelu . Doufáme , že jste si jej hezky užili a budeme rádi , když se i v budoucnu rozhodnete právě pro nás . Srdečně zdraví Cristal Palace team.
1 hlas
?
dospělý pár, 2. května 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 11. prosince 2022
4 hlasy
?
dospělý pár, 29. listopadu 2022
OREA Spa Hotel Cristal
Dobrý den ,
velice si vážíme Vašehoskvělého hodnocení . Děkujeme a budeme se těšit
na Vaši příští návštěvu.
Cristal Palace team
2 hlasy
?
dospělý pár, 8. listopadu 2022
OREA Spa Hotel Cristal
Dobrý den pane Hanzalíku,
velice Vám děkujeme za hodnocení Vašeho pobytu v našem Orea Spa Hotelu Cristal****, celý tým našeho hotelu se bude i nadále snažit, aby klienti měli stejný pocit z našeho hotelu a rádi se k nám vraceli.
Ludmila
1 hlas
?
dospělý pár, 3. listopadu 2022
1 hlas
?
dospělý pár, 21. října 2022
OREA Spa Hotel Cristal
Milí hosté , velice si vážíme Vašeho skvělého hodnocení . Bude nás těšit , že i v budoucnu bude Váš výběr hotelu v Mariánských Lázních patřit opět nám. .
Srdečně zdraví
Cristal Palace team
1 hlas
?
dospělý pár, 18. října 2022
OREA Spa Hotel Cristal
Milí hosté , velice si vážíme Vašeho hodnocení a pochvaly . V poslední době je hotel plně dlouhodobě obsazen a některé požadavky není možné bohužel zohlednit ,velice se omlouváme .
Budeme potěšeni Vaši příští návštěvou.
Váš Cristal Palace team
1 hlas
?
dospělý pár, 18. září 2022
1 hlas
?
dospělý pár, 12. srpna 2022
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.