Recenze

Hodnocení hotelu

94%

Perfektní

na základě 9 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    96%

  • Služby

    93%

  • Čistota

    100%

  • Pohodlí

    96%

  • Cena/kvalita

    87%

Recenze (17)

Filtry

  • Gabriela Říhová

    ?

    skupina přátel, 22. února 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Věra Šetková

    ?

    skupina přátel, 8. dubna 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Libuše Eiblová

    ?

    skupina přátel, 25. listopadu 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anna Denkrová

    ?

    skupina přátel, 1. prosince 2011

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ing. Pavlína Dvořáková

    ?

    skupina přátel, 20. listopadu 2011

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 28. srpna 2011

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 1. srpna 2011

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Se službami hotelu jsem byla spokojena, méně pak s personálem, který se choval často odměřeně. Gastronomie, která měla být na vysoké úrovni, mě bohužel také zklamala. Večeře složená ze tří chodů, jež byla součástí pobytu, byla naservírována bez možnosti změny, takže pro někoho, kdo nejedl maso nebo zelené fazolky se stala nemilým překvapením. Pudink jako dezert taktéž neoslovil. Poměr cena/kvalita tedy v tomto případě neodpovídala. Naopak bych velmi ocenila čistotu hotelu, vybavení pokoje a možnosti vyžití, například masáže a bazén s vířivkou. Možnost parkování v podzemní garáži a internetové připojení na pokoji hodnotím také velmi kladně.
    OREA Spa Hotel Cristal

    Odpověď od hotelu

    OREA Spa Hotel Cristal

    Vážení hosté,

    děkujeme za Vaše hodnocení a připomínky. Velmi nás těší, že jste celkově se službami hotelu Cristal Palace byli spokojeni, a jsme přesvědčeni, že i gastronomickou součást pobytu jsme mohli k Vaší spokojenosti doladit .

    Sobotní večeře je sice vždy podávána formou slavnostního jednotného 3chodového menu vč. aperitivu (každou sobotu jiné menu), přesto je samozřejmě možné, pokud jste vegetarián či nejíte zelené fazolky, puding apod., po domluvě s obsluhou udělat v menu změnu.

    Hostům a jejich individuálním požadavkům či přáním se v rámci možností vždy snažíme vyjít vstříc - musíme o nich ovšem vědět. Pokud jste o změnu menu obsluhu žádala a nebylo Vám vyhověno, prosíme Vás o zaslání konktrétní informace, tak abychom mohli zajistit nápravu.

    Věříme, že Váš celkový dojem z pobytu byl pozitivní, a budeme velmi rádi, pokud se k nám v budoucnu vrátíte.

    Hotel Cristal Palace