Recenze

Hodnocení hotelu

94%

Perfektní

na základě 9 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    96%

  • Služby

    93%

  • Čistota

    100%

  • Pohodlí

    96%

  • Cena/kvalita

    87%

Recenze (56)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 21. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V hotelu jsme byly s kamarádkou sice jen na víkend, ale moc se nám tu líbilo i přes jisté drobnosti, které by mohly být o něco lepší.... Vybavenost parků a dětských hřišť nemohu posoudit
    • Výborné jídlo!
      Příjemné procedury
      Krásné okolí a umístění hotelu přímo na hlavní třídě
      Krásný výhled z okna pokoje
      Hezky uklizený pokoj
    • Rozbité dveře od WC na pokoji se nedaly zavřít
      Při masáži bych čekala příjemnější hudbu než rádio Evropa 2 - rap
      Zvláštní výzdoba jídelny a hotelu - křišťálové lustry poměrně namačkané na sobě a moderní obrazy
      Welcomedrink=becherovka nebo nealko?
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 5. listopadu 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • ochotný personál
      výhodná poloha hotelu
      vynikající kuchyně
    • drahé parkování (v garážích hotelu 200 korun/den)
  • Martin Šulc

    ?

    jednotlivec, 15. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • služby vpořádku,až na menší bazén,chtěl bych poděkovat číšníkovi byl jsem velice spokojen,
    • pokoj vedle úklidové místnosti,úklid v neděli po 6 hodině ranní takže nás uklízečky vzbudili, možnost dokoupení masáží prý plný hotel i když se nám nezdálo
  • Petr Hafinec

    ?

    dospělý pár, 9. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Nedostatek personálu, nekompetentní rozhodnutí vedení hotelu o poskytování služeb /kavárna údajně od 8.00 - 17.00hod. / asi bude pršet - zavřeno v ranních hodinách.
    Nepochopitelná doba zavření v 17.00hod. na kávu, víno, destilát a jiné jděte jinam, my vaše peníze nechceme. Značně omezený sortiment - odkazují nás na lobby bar který nemá zahrádku. Recepce Wellnes bez personálu. V neděli procedury neprobíhají. Málo personálu na procedury, v době dojezdu téměř nemožné si doobjednat. Jednoduše řečeno, my vaše peníze nechceme !
    • Pohoda, klid, čistota, zdvořilý a milý personál, zejména servírky na večeři, v baru a číšník na zahrádce
    • Omezená nabídka.
  • Helena Vitouchová

    ?

    dospělý pár, 4. března 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Výborný personál, jak restaurace tak i u jednotlivých procedur, Velmi dobré jídlo, všeho dotatek, žádné problémy.
    • Co se týče komfortu,těžko si ho můžete užívat za zvuku příklepové vrtačky a jiných zvuků doprovázející rekonstrukci výtahu.
      S tím souvisí hodnocení cena/kvalita.
      Očekával bych místo omluv, raději nějakou slevu.

      Problémem bylo i hlasité povídání ruské klientely na procedůrách. To jsem taky nikde nezažil!!

      Naprostou katastrofou bylo chování rusky mluvících hostů v sauně. Většina se při vstupu do sauny neosprchovala a NIKDO z nich si neodložil PLAVKY i když je to na vstupu jasně rusky napsáno!! VSTUP BEZ PLAVEK! Opěradlo horní lavice je úplně černé.(humus) Někteří si nohy nepodkládají a když odejdou, zůstavají po nich velké mokré fleky, A to, že se chovají
      velmi hlučně, je téměř pravidlem.
      Ze sauny odcházejí (většina bez osprchování) v těch potem nasáklých plavkách do bazénu nebo do výřivky.
      Na sloupcích ve vířivce byly až 5cm vysoké žluté mastné usazeniny. Ty zmizely pouze jednou, během týdenního pobytu a druhý den už tam opět byly. Na naše otázky, proč mají plavky, když to tam mají jasně napsáno, vyrozuměli jsme něco jako, že jim nikdo neřekl. Protože u bazénu, výřivky ani sauny celou dobu nikdo nebyl, zkusili jsme jít večer za recepčním, aby jim to řekl, ale ten se neobtěžoval a stupidnímy výroky jako " A tam je to skutečně napsáno? a "já bych tam taky bez plavek nevlezl" , dokázal, že
      napomenout rusy by bylo velmi neopatrné, zvlášť když je jich tam v hotelu 90%. Co kdyby příště nepřijeli ??
      Byli jsme v několika lázních, ale toto jsme nezažili nikde!!!
  • Lenka Mazouchová

    ?

    mladý pár, 19. února 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt se nam libil. Vyuzili jsme i moznost lyzovani v arealu Marianky, celkove bylo co delat, ale casu malo.
    • Libila se nam ochota personalu prizpusobit cas procedur nasim pozadavkum. Celkove az na par drobnosti dobry dojem. Hezky jsme si odpocinuli a to byl zamer.
    • Zadna informace predem o probihajici rekonstrukci hotelu.
      Pokud hotel nabizi wellness vikendove balicky, mel by zajistit, aby tyto sluzby byly pres vikend dostupne. Byli jsme informovani, ze v patek pracuji zamestnanci spa do 4, a v nedeli pak vubec. Tim padem se vse musi naplanovat na sobotu...
      200,- Kc za parkovani v podzemnich garazich hotelu pro hotelove hosty mi prijde dost.
      Pomerne nestastne architektonicky resene sauny-ze saunovaci mistnosti se kouka primo na to, jak se ostatni ochlazuji ve sprchach. Zadne pritmi nebo mlecne sklo..neni to prijemne.
      Doporucovala bych kontrolovat, aby chodili do sauny lide bez plavek. Bylo tam cca 8 lidi a z toho 2 bez plavek. Zbytek se pekne vypotil do plavek a pak bez osprchovani skocil rovnou do bazenu (nemyslim bohuzel ochlazovaciho)
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 16. února 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Slavomír Langmajer

    ?

    jednotlivec, 29. ledna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • hotel procházel částečnou rekonstrukcí, pravděpodobně se na této skutečnosti podepsala čistota v hotelu (špinavé koberce na chodbách). Celkově se mi zdál hotel "trochu opotřebovaný" na to že to byly 4 hvězdy.
  • Naďa Petrovičová

    ?

    jednotlivec, 30. října 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemné prostředí hotelu, útulný a čistý pokoj, velmi chutná jídla místního pana šéfkuchaře, odborně provedená masáž.
      Mariánské Lázně jsou malebné město, ráda se do nich vracím.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 9. října 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • okolí hotelu,
      parky,
      promenády,
      léčivé prameny,
    • vybavení pokojů
      nebylo kde usušit ručníky, plavky....