HodnoceníOREA Spa Hotel Cristal
ZpětHodnocení hotelu
94%
Perfektní
na základě 9 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Recenze (56)
Filtry
Typ klienta
Zobrazit pouze
Seřadit od
-
Anonymní hodnocení
?
skupina přátel, 21. listopadu 2018
V hotelu jsme byly s kamarádkou sice jen na víkend, ale moc se nám tu líbilo i přes jisté drobnosti, které by mohly být o něco lepší.... Vybavenost parků a dětských hřišť nemohu posoudit- Výborné jídlo!
Příjemné procedury
Krásné okolí a umístění hotelu přímo na hlavní třídě
Krásný výhled z okna pokoje
Hezky uklizený pokoj - Rozbité dveře od WC na pokoji se nedaly zavřít
Při masáži bych čekala příjemnější hudbu než rádio Evropa 2 - rap
Zvláštní výzdoba jídelny a hotelu - křišťálové lustry poměrně namačkané na sobě a moderní obrazy
Welcomedrink=becherovka nebo nealko?
2 hlasy
- Výborné jídlo!
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 5. listopadu 2018
- ochotný personál
výhodná poloha hotelu
vynikající kuchyně - drahé parkování (v garážích hotelu 200 korun/den)
1 hlas
- ochotný personál
-
Martin Šulc
?
jednotlivec, 15. října 2018
- služby vpořádku,až na menší bazén,chtěl bych poděkovat číšníkovi byl jsem velice spokojen,
- pokoj vedle úklidové místnosti,úklid v neděli po 6 hodině ranní takže nás uklízečky vzbudili, možnost dokoupení masáží prý plný hotel i když se nám nezdálo
2 hlasy
-
Petr Hafinec
?
dospělý pár, 9. července 2018
Nedostatek personálu, nekompetentní rozhodnutí vedení hotelu o poskytování služeb /kavárna údajně od 8.00 - 17.00hod. / asi bude pršet - zavřeno v ranních hodinách.
Nepochopitelná doba zavření v 17.00hod. na kávu, víno, destilát a jiné jděte jinam, my vaše peníze nechceme. Značně omezený sortiment - odkazují nás na lobby bar který nemá zahrádku. Recepce Wellnes bez personálu. V neděli procedury neprobíhají. Málo personálu na procedury, v době dojezdu téměř nemožné si doobjednat. Jednoduše řečeno, my vaše peníze nechceme !- Pohoda, klid, čistota, zdvořilý a milý personál, zejména servírky na večeři, v baru a číšník na zahrádce
- Omezená nabídka.
2 hlasy
-
Helena Vitouchová
?
dospělý pár, 4. března 2018
- Výborný personál, jak restaurace tak i u jednotlivých procedur, Velmi dobré jídlo, všeho dotatek, žádné problémy.
- Co se týče komfortu,těžko si ho můžete užívat za zvuku příklepové vrtačky a jiných zvuků doprovázející rekonstrukci výtahu.
S tím souvisí hodnocení cena/kvalita.
Očekával bych místo omluv, raději nějakou slevu.
Problémem bylo i hlasité povídání ruské klientely na procedůrách. To jsem taky nikde nezažil!!
Naprostou katastrofou bylo chování rusky mluvících hostů v sauně. Většina se při vstupu do sauny neosprchovala a NIKDO z nich si neodložil PLAVKY i když je to na vstupu jasně rusky napsáno!! VSTUP BEZ PLAVEK! Opěradlo horní lavice je úplně černé.(humus) Někteří si nohy nepodkládají a když odejdou, zůstavají po nich velké mokré fleky, A to, že se chovají
velmi hlučně, je téměř pravidlem.
Ze sauny odcházejí (většina bez osprchování) v těch potem nasáklých plavkách do bazénu nebo do výřivky.
Na sloupcích ve vířivce byly až 5cm vysoké žluté mastné usazeniny. Ty zmizely pouze jednou, během týdenního pobytu a druhý den už tam opět byly. Na naše otázky, proč mají plavky, když to tam mají jasně napsáno, vyrozuměli jsme něco jako, že jim nikdo neřekl. Protože u bazénu, výřivky ani sauny celou dobu nikdo nebyl, zkusili jsme jít večer za recepčním, aby jim to řekl, ale ten se neobtěžoval a stupidnímy výroky jako " A tam je to skutečně napsáno? a "já bych tam taky bez plavek nevlezl" , dokázal, že
napomenout rusy by bylo velmi neopatrné, zvlášť když je jich tam v hotelu 90%. Co kdyby příště nepřijeli ??
Byli jsme v několika lázních, ale toto jsme nezažili nikde!!!
2 hlasy
-
Lenka Mazouchová
?
mladý pár, 19. února 2018
Pobyt se nam libil. Vyuzili jsme i moznost lyzovani v arealu Marianky, celkove bylo co delat, ale casu malo.- Libila se nam ochota personalu prizpusobit cas procedur nasim pozadavkum. Celkove az na par drobnosti dobry dojem. Hezky jsme si odpocinuli a to byl zamer.
- Zadna informace predem o probihajici rekonstrukci hotelu.
Pokud hotel nabizi wellness vikendove balicky, mel by zajistit, aby tyto sluzby byly pres vikend dostupne. Byli jsme informovani, ze v patek pracuji zamestnanci spa do 4, a v nedeli pak vubec. Tim padem se vse musi naplanovat na sobotu...
200,- Kc za parkovani v podzemnich garazich hotelu pro hotelove hosty mi prijde dost.
Pomerne nestastne architektonicky resene sauny-ze saunovaci mistnosti se kouka primo na to, jak se ostatni ochlazuji ve sprchach. Zadne pritmi nebo mlecne sklo..neni to prijemne.
Doporucovala bych kontrolovat, aby chodili do sauny lide bez plavek. Bylo tam cca 8 lidi a z toho 2 bez plavek. Zbytek se pekne vypotil do plavek a pak bez osprchovani skocil rovnou do bazenu (nemyslim bohuzel ochlazovaciho)
3 hlasy
-
Anonymní hodnocení
?
jednotlivec, 16. února 2018
Bez textového hodnocení
1 hlas
-
Slavomír Langmajer
?
jednotlivec, 29. ledna 2018
- hotel procházel částečnou rekonstrukcí, pravděpodobně se na této skutečnosti podepsala čistota v hotelu (špinavé koberce na chodbách). Celkově se mi zdál hotel "trochu opotřebovaný" na to že to byly 4 hvězdy.
1 hlas
-
Naďa Petrovičová
?
jednotlivec, 30. října 2017
- Příjemné prostředí hotelu, útulný a čistý pokoj, velmi chutná jídla místního pana šéfkuchaře, odborně provedená masáž.
Mariánské Lázně jsou malebné město, ráda se do nich vracím.
2 hlasy
- Příjemné prostředí hotelu, útulný a čistý pokoj, velmi chutná jídla místního pana šéfkuchaře, odborně provedená masáž.
-
Anonymní hodnocení
?
dospělý pár, 9. října 2017
- okolí hotelu,
parky,
promenády,
léčivé prameny, - vybavení pokojů
nebylo kde usušit ručníky, plavky....
2 hlasy
- okolí hotelu,