Recenze

HodnoceníHotel DaVinci

Zpět

Hodnocení hotelu

94%

Perfektní

na základě 50 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    98%

  • Služby

    94%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    88%

  • Cena/kvalita

    92%

Recenze (10)

Filtry

  • Josef Kotek

    ?

    rodina se staršími dětmi, 22. února 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Lenka Gajdová

    ?

    rodina se staršími dětmi, 13. července 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel ,vybavení,čistota, úklid.
    • Rušno z hlavní silnice.
  • HARTMANOVÁ LENKA

    ?

    rodina se staršími dětmi, 27. prosince 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Andrea Bacikova

    ?

    rodina se staršími dětmi, 21. listopadu 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Krasny hotel, cista, moderna izba, uzasne wellness, chutne a bohate ranajky. Boli sme velmi spokojni a urcite sa vratime. Velmi ochotni a mily personal, velka spokojnost.
    • Vsetko.
    • Vsetko bolo super.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina se staršími dětmi, 13. února 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • nedostali jsme welcome drink, v restauraci při večeři dlouhé čekání jen na objednání. Údajně mají přednost lidi s polopenzí, ala carte si musíte počkat. Zima, protože z úsporných důvodů je nařízeno přes noc netopit... Ona to pak není legrace na masáži. Byl by zde vhodný bazén a vířivka. Jinak služby nic moc
  • Šarka Lachová

    ?

    rodina se staršími dětmi, 8. srpna 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Veliká spokojenost se vším ,děkujeme !
  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina se staršími dětmi, 3. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Radim KOPAL

    ?

    rodina se staršími dětmi, 1. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Bc. Libuše Krausová

    ?

    rodina se staršími dětmi, 26. srpna 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme velmi spokojeni - ochotný peronál jak na recepci ,tak na baru a rovněž i služby welness v hotelu byly naprosto profesionální.
  • Karolina Šuláková

    ?

    rodina se staršími dětmi, 12. listopadu 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel je opravdu velmi hezky vyzdobený. Je vidět, že si majitelé dali na vizáži hotelu záležet a to se dle mého názoru povedlo. Dále je v posledním patře luxusní SPA, kde jsme byly moc spokojené i s personálem.
    Jelikož se pohybuji v cestovním ruchu a mám vystudovanou střední i vysokou školu v oboru cestovního ruchu. Myslím si, že vím o čem mluvím a dovoluji si upozornit na nedostatek u paní recepční Kateřiny, která by měla více dbát o svůj zevnějšek, tím myslím, aby měla nějaký kostýmek nebo nějaké reprezentativní oblečení místo mikiny a vlasy v culíku. Ve čtyřhvězdičkovém hotelu je to nutností. Na recepční velmi, ale opravdu velmi zaleží, je to klientův první kontakt s hotelem a ten by měl být co nejpozitivnější a nejlepší. To dělá první dojem z hotelu. Být milejší k hostům by také nebylo od věci. Dále musím bohužel vytknout neustále roztahané čistící prostředky a vysavače na chodbách i večer! Kde se pohybují klienti.
    Poslední věc, která se mně osobně moc nelíbila, ale je to spíše otázku vkusu a názoru, raději bych v restauraci nepouštěla rádio Blaník, proti kterému nic nemám, sama si ho občas v autě pustím, ale do hotelové restaurace se nehodí.
    • Hotel je opravdu velmi hezky vyzdobený. Je vidět, že si majitelé dali na vizáži hotelu záležet a to se dle mého názoru povedlo. Dále je v posledním patře luxusní SPA, kde jsme byly s mojí maminkou moc spokojené i s personálem. :-)
    • Jelikož se pohybuji v cestovním ruchu a mám vystudovanou střední i vysokou školu cestovního ruchu. Myslím si, že vím o čem mluvím a dovoluji si upozornit na nedostatek u paní recepční Kateřiny, která by měla více dbát o svůj zevnějšek, tím myslím, aby měla nějaký kostýmek nebo nějaké reprezentativní oblečení místo mikiny a vlasy v culíku. Být milejší k hostům by také nebylo od věci, to jsem nezaznamenala u nás konkrétně, ale u jiných klientů. (Nešlo si nevšimnout) Dále musím bohužel vytknout neustále roztahané čistící prostředky a vysavače na chodbách i večer! Kde se pohybují klienti.
      Poslední věc, která se mně osobně moc nelíbila, ale je to spíše otázku vkusu a názoru, raději bych v restauraci nepouštěla rádio Blaník, proti kterému nic nemám, sama si ho občas v autě pustím, ale do hotelové restaurace se nehodí.
    Hotel DaVinci

    Odpověď od hotelu

    Hotel DaVinci

    Vážená paní,
    děkujeme za pochvalu i za upozornění na nedostatky.
    Souhlasím 100% s Vaším názorem, vč. rádia na restauraci - které má personál výslovně zákázáno pouštět.
    Ještě jednou tedy děkuji za Vaši zprávu, ihned jsme podnikli kroky k nápravě.

    Ředitelka hotelu