Recenze

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 24 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    91%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (40)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 19. února 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vhodná poloha hotelu, v centru lázní a blízko na kolonády.
    Ubytování na vysoké úrovni, restaurace a stravování super, procedury příjemné.
    • vše , čistota, restaurace, bohaté menu, procedury,
    • koupelnový prostor
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 19. února 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Zdeňka K.

    ?

    skupina přátel, 24. září 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt v hotelu i zvolený balíček jsme si velmi užily. Hotelový welness je nový a má velký potenciál, který chce jen trochu dotáhnout přidáním personálu a jeho proškolením a bude-li mít více času a prostoru, budou procedury na top úrovni.
    • čistota
      ochotný a profesionální personál
      služby celkově
    • hluk z klimatizace kuchyně u pokojů s okny do dvora - budíček v 6 ráno ;)
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 31. října 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Veronika Burešová

    ?

    skupina přátel, 3. dubna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Služby a servis v hotelu dle mého názoru neodpovídají čtyřhvězdičkovému označení. Interiér je předělán do pompézniho nevkusu ( zlaté štuky, mohutný dřevěný nábytek, obrazy králů, umělé květiny), z reproduktorů zní hity 80 tých let ( Michal David, Gott..). Ale čistý, pravidelný úklid funguje.
    • Exteriér hotelu, umístění v centru poblíž kolonády. Procedury i personál milý, v pořádku.
      Saunový svet v partnerském hotelu, včetně skvělých dam na recepcích bazénu/sauny.
    • Doplatily jsme si za prostornější pokoj s výhledem. Ve společné koupelně s WC nefunguje větrák - centrálně vypnuto - prý ruši lázeňské hosty.
      Spa manažerka je arogantní, chování jak za minulého režimu, neprofesionální.
      Masáže/ procedury nelze jednoduše doobjednat, pouze přes spa manažerku , která je pritomna jen dopoledne.
      Jídlo na úrovni závodní jídelny, špatná kvalita kávy pri snidani, snaha šetřit je očividná...Chybí popisky jídla, vydávající personál často nevi , co přesně vydává
      ( jaká ryba? čím plněno maso...atd).
      Milá kosmetička nerozumi než par základních slov česky, mluvi pouze rusky, nelze se domluvit..
      Hotel provozuje pravidelný spoj do partnerského hotelu, kde je bazén, sauny, další wellness servis. Spoj měl jeden den zpoždeni více než 15 minut. Na recepci nebyly schopni nic zjistit ( řidič nebere telefon, na recepci partnerského hotelu nic nevi). Na dotaz jak hodlají naši situaci vyřešit
      ( kamaradka je po operaci a neujde tolik do kopce , objednané služby v partnerském hotelu) nam bylo řečeno- objednáme vam taxika a vy si ho zaplaťte...
      Po 20ti minutách jsme vyřešili samy. Nikoho dále z hotelu nezajimalo jak...atd. Neprofesionálni.
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Děkujeme za Váš čas věnovaný hodnocení pobytu a jsme rádi, že jste byli se službami během pobytu spokojeni.
    Hotel Excelsior je ikonický hotel se 150 letou tradicí a jak exteriér, tak Interiéry zachovávají odkaz na historický význam a nejslavnější období let 1875-1910, neboli Belle Epoque. Ten jistě byl pompézní a "zlatý", vždyť už tehdy hotel hostil řadu významých osobností celoevropského významu. Jako každý historický styl, tak i Belle Époque má své milovníky, ale i kritiky. Někomu může připadat nevkusné, ovšem jiní naopak nadšeně obdivují kombinace secese, impresionismu a jisté dekadence a s potěšením se přenesou v čase do slavných lázeňských časů prince Edwarda VII, Goetheho, W.Churchilla... Děkujeme, že jste nám dali možnost k vyjádření a malé připomínce významné historie Belle Epogue.
    L.Fojtíková, sales manager

  • Dana Slováková

    ?

    skupina přátel, 1. dubna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velká spokojenost se vším. Děkujeme
    • Skvělé procedury, výborné jídlo, krásné ubytování, krásná turistická místa
    • Zakázala bych, aby si klienti brali do saunoveho světa mobilní telefony. Velmi to ruší. V této klidové zóně má být ticho, ne poslouchat pracovní či soukromé hovory!
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 28. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel velmi pěkný přímo v centru Mariánských Lázní. Skvělá kuchyně, personál jídelny velice vstřícný a ochotný.
    • Neoznačené dveře v balného provozu. Personál vzhledem k tomu, že jsou hluboko postav prostě nestíhá ač se snaží jak mohou......
  • Anna Bielá

    ?

    skupina přátel, 8. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byly jsme velmi spokojené, hotel pěkný, personál příjemný a Marianské Lázně celkově nezklamaly.
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Velmi děkujeme za příznivé hodnocení služeb hotelu. Opravdu jsme moc rádi, že jste v hotelu Excelsior strávili příjemný pobyt. Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu!

  • Alice Dubová

    ?

    skupina přátel, 18. října 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Příjemné prostředí uprostřed města. Moc jsme si to užily Děkujeme
    • Příjemný personál.
  • Zdenka Nevařilová

    ?

    skupina přátel, 18. října 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • celkem vše
    • Špatné označování obcí a okolí Mariánských Lázní pro řidiče