Gala Hotel Excelsior
Dobrý den paní inženýrko, mockrát Vám děkujeme za pozitivní hodnocení a těšíme se na Vás v příštím roce znovu. Tým GALA HOTELS.
90%
Perfektní
na základě 24 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
ostatní, 12. prosince 2023
Gala Hotel Excelsior
Dobrý den paní inženýrko, mockrát Vám děkujeme za pozitivní hodnocení a těšíme se na Vás v příštím roce znovu. Tým GALA HOTELS.
1 hlas
?
ostatní, 3. prosince 2023
Gala Hotel Excelsior
Dobrý den paní Vejrychová, mockrát Vám děkujeme za zpětnou vazbu. Do budoucna se chystáme v hotelu Excelsior otevřít lobby bar. Krásné zimní období přeje - team hotelu Excelsior
1 hlas
?
ostatní, 20. června 2022
Gala Hotel Excelsior
Je nám líto, že pobyt neproběhl dle Vašich očekávání. Spokojenost našich hostů je pro nás na prvním místě a věřím, že když ostatní hosté takto negativní zážitky neměli, jistě jde o odstranitelné věci. Pokud byste nám podrobněji chtěli sdělit důvod Vaší nespokojenosti (byl Váš pokoj neuklizen ? nebo kde konkrétně jste zaznamenali špínu? jaké jídlo jste očekávali a nedočkali se ho? ) uvítám Vaše postřehy e-mailem na [email protected]., abychom mohli prověřit důvody Vaší nespokojenost a případné nedostatky odstranit. Děkujeme za Váš čas a návštěvu hotelu.
L. Fojtíková, sales manager
1 hlas
?
ostatní, 14. června 2022
Gala Hotel Excelsior
Děkujeme za hodnocení hotelu Excelsior, Vaše naprostá spokojenost s pobytem a službami nám udělala velkou radost. Jsme moc rádi, že jste si Váš týden užili dle Vašich představ. Bude nám potěšením Vás i v budoucnu přivítat v některém z hotelů společnosti GALA HOTELS, s.r.o.
L.Fojtíková, sales manager
1 hlas
?
ostatní, 29. března 2022
1 hlas
?
ostatní, 25. února 2022
Gala Hotel Excelsior
Děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás těší, že se Vám pobyt u nás líbil. Omlouváme se za dočasnou nedostupnost bazénu a děkujeme za pochopení v obtížné situaci po demolující vichřici a v důsledku toho krátkodobého výpadku nutného na opravu poškození. Budeme moc rádi, pokud Vás i v budoucnu přivítáme v některém z našich hotelů, během wellness, relaxačních anebo léčebných pobytů. Věříme, že pobyt proběhne již v příznivých povětrnostních podmínkách a ničím nerušené atmosféře.
Za obchodní oddělení GALA HOTELS, s.r.o. L.Fojtíková, sales manager
1 hlas
?
ostatní, 1. února 2022
Gala Hotel Excelsior
Děkujeme za Vaše příznivé hodnocení. Jsme velmi rádi, že se Vám pobyt u nás líbil. Velmi nás potěší, pokud nás i v budoucnu navštívíte.
L. Fojtíková, sales manager hotelu
1 hlas
?
ostatní, 27. prosince 2021
Gala Hotel Excelsior
Děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení a jsme moc rádi, že pobyt v Chateau Monty SPA Resort splnil Vaše očekávání. Hotel Excelsior byl v důsledku restrikcí vlády bohužel uzavřen nejen na plánovaný týden do 21.12., ale i přes Vánoce, které jsme si do poslední chvíle velmi přáli zrealizovat v obou našich hotelech. Jsme rádi, že alternativu umístění do hotelu vyššího komfortu a servisu jste ocenili a Váš pobyt si užili. Přejeme Vám krásný zbytek roku a vše nejlepší v roce příštím, v němž nás potěší, když Vás opět budeme moci přivítat v některém z hotelů GALA HOTELS s.r.o.
L. Fojtíková, sales manager
1 hlas
?
ostatní, 23. listopadu 2021
1 hlas
?
ostatní, 15. září 2021
Bez textového hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.