Recenze

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 24 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    91%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (33)

Filtry

  • Ing. Blanka Ungrová

    ?

    ostatní, 12. prosince 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ochota personálu a krásná vánoční výzdoba v celém hotelu.
    • Počasí, které nelze ovlivnit.
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Dobrý den paní inženýrko, mockrát Vám děkujeme za pozitivní hodnocení a těšíme se na Vás v příštím roce znovu. Tým GALA HOTELS.

  • Naďa Vejrychová

    ?

    ostatní, 3. prosince 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Bohužel nebylo tam ten týden vůbec žádné kulturní vyžití. V hotelu Excelsior si nebylo kde posedět, žádná kavárna. Posezení u recepce nevyhovuje je tam zima jak se stále otevírají dveře a ani si tam nemůžete dát kávu.
    • Krásná předvánoční atmosféra, hezké prostředí, milý a ochotný personál.
    • Bohužel si není kde posedět u kávy. Žádná kavárna. To mi dost chybělo. Na kávu, dortík jsme museli chodit do sousedních kaváren a to dost rušilo pohodu po příjemné proceduře, hlavně teď v zimě. Neustále se oblékat.
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Dobrý den paní Vejrychová, mockrát Vám děkujeme za zpětnou vazbu. Do budoucna se chystáme v hotelu Excelsior otevřít lobby bar. Krásné zimní období přeje - team hotelu Excelsior

  • Renata Kretschová

    ?

    ostatní, 20. června 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Špína. Jídlo jak v závodní jídelně. Celková nespokojenost. Služby neodpovídají ceně.
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Je nám líto, že pobyt neproběhl dle Vašich očekávání. Spokojenost našich hostů je pro nás na prvním místě a věřím, že když ostatní hosté takto negativní zážitky neměli, jistě jde o odstranitelné věci. Pokud byste nám podrobněji chtěli sdělit důvod Vaší nespokojenosti (byl Váš pokoj neuklizen ? nebo kde konkrétně jste zaznamenali špínu? jaké jídlo jste očekávali a nedočkali se ho? ) uvítám Vaše postřehy e-mailem na [email protected]., abychom mohli prověřit důvody Vaší nespokojenost a případné nedostatky odstranit. Děkujeme za Váš čas a návštěvu hotelu.
    L. Fojtíková, sales manager

  • Gina Kubelková

    ?

    ostatní, 14. června 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vše bylo výborné. Krásně vybavený hotel že si člověk připadal jako na zámku. Strava výborná , velký výběr .
    • není co vytknout.
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Děkujeme za hodnocení hotelu Excelsior, Vaše naprostá spokojenost s pobytem a službami nám udělala velkou radost. Jsme moc rádi, že jste si Váš týden užili dle Vašich představ. Bude nám potěšením Vás i v budoucnu přivítat v některém z hotelů společnosti GALA HOTELS, s.r.o.
    L.Fojtíková, sales manager

  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 29. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Kvalitu lázní i hotelu hodnotíme veskrze pozitivně.
    • Celková organizace pobytu včetně lázeňských procedur.
    • Nemáme připomínky.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 25. února 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    o sportu a kultuře nemohu nic říci vzhledem k našemu krátkodobému pobytu a snížené pohyblivosti mé spoluklientky
    • Vlídnost personálu
    • nebyl k dispozici bazén
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Děkujeme za Vaše hodnocení. Velmi nás těší, že se Vám pobyt u nás líbil. Omlouváme se za dočasnou nedostupnost bazénu a děkujeme za pochopení v obtížné situaci po demolující vichřici a v důsledku toho krátkodobého výpadku nutného na opravu poškození. Budeme moc rádi, pokud Vás i v budoucnu přivítáme v některém z našich hotelů, během wellness, relaxačních anebo léčebných pobytů. Věříme, že pobyt proběhne již v příznivých povětrnostních podmínkách a ničím nerušené atmosféře.
    Za obchodní oddělení GALA HOTELS, s.r.o. L.Fojtíková, sales manager

  • Coufalová Dana

    ?

    ostatní, 1. února 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Výborná kuchyně, hezké prostředí, dobrá vybavenost po všech stránkách co k lázním patří, milý personál
    • Byli jsme nadšené vším, kuchyň vynikající, personál milý a ochotný, prostředí krásné, nemáme co vytknout.
    • ---
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Děkujeme za Vaše příznivé hodnocení. Jsme velmi rádi, že se Vám pobyt u nás líbil. Velmi nás potěší, pokud nás i v budoucnu navštívíte.
    L. Fojtíková, sales manager hotelu

  • Zdeňka Lišková

    ?

    ostatní, 27. prosince 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel Gala Excelsior je uzavřený, zřejmě již delší dobu. Byli jsme ubytování v sesterském hotelu Chateau Monty Spa Resort. Myslím, že jsme tím pádem měli lepší ubytování, skvělý wellness a klidné místo, ne na hlavní třídě. S hotelem Monty jsme byli spokojeni na 100 %.
    • Líbilo se mi, že jsme dostali lepší hotel.
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení a jsme moc rádi, že pobyt v Chateau Monty SPA Resort splnil Vaše očekávání. Hotel Excelsior byl v důsledku restrikcí vlády bohužel uzavřen nejen na plánovaný týden do 21.12., ale i přes Vánoce, které jsme si do poslední chvíle velmi přáli zrealizovat v obou našich hotelech. Jsme rádi, že alternativu umístění do hotelu vyššího komfortu a servisu jste ocenili a Váš pobyt si užili. Přejeme Vám krásný zbytek roku a vše nejlepší v roce příštím, v němž nás potěší, když Vás opět budeme moci přivítat v některém z hotelů GALA HOTELS s.r.o.
    L. Fojtíková, sales manager

  • Marie Pigulová

    ?

    ostatní, 23. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • určitě jsme si to užily:-)) i přes to že jsme do bazénu docházely do sesterského hotelu Monty braly jsme s dcerou jako vycházku:-)
  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 15. září 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení