Recenze

Hodnocení hotelu

90%

Perfektní

na základě 24 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    91%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    95%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (9)

Filtry

  • Renata Kretschová

    ?

    ostatní, 20. června 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Špína. Jídlo jak v závodní jídelně. Celková nespokojenost. Služby neodpovídají ceně.
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Je nám líto, že pobyt neproběhl dle Vašich očekávání. Spokojenost našich hostů je pro nás na prvním místě a věřím, že když ostatní hosté takto negativní zážitky neměli, jistě jde o odstranitelné věci. Pokud byste nám podrobněji chtěli sdělit důvod Vaší nespokojenosti (byl Váš pokoj neuklizen ? nebo kde konkrétně jste zaznamenali špínu? jaké jídlo jste očekávali a nedočkali se ho? ) uvítám Vaše postřehy e-mailem na [email protected]., abychom mohli prověřit důvody Vaší nespokojenost a případné nedostatky odstranit. Děkujeme za Váš čas a návštěvu hotelu.
    L. Fojtíková, sales manager

  • Magdalena Bartošková

    ?

    jednotlivec, 30. prosince 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    hotel co si jen hraje na 4 hvězdičky
    • změna hotelu na poslední chvíli, hotel mimo centrum lázní a na kopci, pestrost a kvalita jídla odpovídala závodní kuchyni, čím více se blížil konec pobytu /uzavření hotelu/ tím menší výběr nabídky stravy, římské lázně byla kabinka pro 6 lidí
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Je nám líto, že v souvislosti s vládními opatřeními jsme museli dříve uzavřít hotel Excelsior a rezervace přesunout do našeho sesterského hotelu Chateau Monty SPA Resort. Většina klientů uvítala, že mohli své pobyty realizovat namísto zrušení naplánované dovolené, jak je i vidět i z kladných hodnocení ostatních hostů. Chápeme, že Vám tato změna mohla přinést zklamání, i přestože hotely jsou od sebe vzdáleny 850 m a pro cestu do centra je možné využít hotelového transferu bezplatně, anebo projít lesoparkem bez převýšení. Mrzí nás, že Váš pobyt neproběhl k Vaší plné spokojenosti, také náš hotel byl omezen restrikcemi ze strany vlády a snažili jsme se v dané situaci udělat maximum pro spokojenost hostů. Doufáme proto, že jste u nás prožili i hezké chvíle, které převáží nad uvedenými nedostatky. Pevně věříme, že pokud využijete některý z našich pobytů v budoucnu, zařadíte se i Vy k velké skupině našich spokojených hostů. . GALA HOTELS s.r.o. (Excelsior, Chateau Monty SPA Resort)

  • Hana Víšková

    ?

    jednotlivec, 9. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jednolůžkový pokoj, to byla tmavá, ponurá kobka, kam jsem se nerada vracela. Při odchodu z hotelu v 10 hod nečekaně k mému zděšení vstoupil údržbář do mého pokoje. Dostal mylnou informaci, že už je pokoj prázdný i když odjezd je až ve 12 hod. Příliš vysoká cena neodpovídá tomuto ubytování!!!
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Dobrý den,
    prosím přijměte naši omluvu za nepříjemnosti, které Vás potkaly v průběhu pobytu v hotelu Excelsior. Bereme názory našich klientů velmi vážně a na jejich základě neustále pracujeme s naším personálem tak, aby úrověň poskytovaných služeb byla co nejvyšší. Kvalitní servis je pro nás prioritou a budeme pracovat na okamžitém odstranění všech popsaných nedostatků.
    Moc Vám děkujeme za důležitou zpětnou vazbu,

    S pozdravem
    Vedení společnosti GALA HOTELS, s.r.o.

  • Maria Urbankova

    ?

    jednotlivec, 2. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Irena Trejtnarová

    ?

    dospělý pár, 10. března 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobrý den. Dovolte nám hodnotit náš pobyt ne hvězdičkové ale slovně. Při příjezdu jsme byli na recepci přivítání velice příjemnou mladou paní, dobrými radami a řádem hotelu a asi od toho se odvíjel i náš pobyt. Ubytování, personál, čistota, služby, procedury a stravování velice dobré. Opravdu jsme se vším byli spokojeni. I v této předjarní době díky Vám, jsme si to užili. Ještě jednou děkujeme a když tak dáváme hvězdičku. Bude-li možné ještě někdy se k Vám rádi podíváme. Trejtnarovi.
  • Vlasta Suchankova

    ?

    jednotlivec, 8. srpna 2011

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velmi spokojena s ochotou vrchni sestry a jeji kolegyne v zajisteni dalsich masazi.Nespokojena s masazi plosek.Jinak vsechno v dobre kvalite.
  • Igor Mašín

    ?

    dospělý pár, 29. července 2011

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Příšerná sauna + masáž
    Hrozné snídaně - bez doplňování
    Neochotný personál
  • Klára Kvetková

    ?

    mladý pár, 16. července 2011

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Do tohoto hotelu znovu NE. Do Mariánský lázní ano - město a okolí jsou opravdu nádherné. Dobré a cenově dostupné jídlo je v pizze nad taxíky, v Parkhotelu Maxim a v Mexické restauraci na Chebské.
    Gala Hotel Excelsior

    Odpověď od hotelu

    Gala Hotel Excelsior

    Vážená paní Kvetková, dobrý den,

    děkujeme za Vaše kritická slova. Veškeré Vaše připomínky prošetříme a sjednáme nápravu.

    S pozdravem

    Marián Rapáč
    Sales & Marketing Manager

  • Jiří Liškutín

    ?

    rodina se staršími dětmi, 27. června 2011

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel nepoznal , že přijedou 4 osoby do dvou pokojů.Až si to uvědomil nezareagoval se snídaní pro 4 ani s večeří pro 4 , čili vždy trapné chvíle.Jídlo neodpovídalo 4**** . Služby a ubytování také neodpovídalo 4 hvězdám.Při večeři s dětmi se u všech okolních stolů kouřilo.Bazén byl kilometr od hotelu , parkoviště ve dvoře se platilo navíc bez upozornění , atd. Vidím to na max. 3 hvězdy . Liškutín