Hotel FLORA
Vážení hosté,
jsem ráda, že jste byli spokojeni se stravou i s prací našeho maséra. Děkuji také za celkový velký počet bodů za naše služby.
S pozdravem
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
93%
Perfektní
na základě 71 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
rodina s malými dětmi, 17. srpna 2015
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 1. srpna 2015
Hotel FLORA
Vážení hosté,
jsem ráda, že jste byli spokojeni se stravou i s prací našeho maséra. Děkuji také za celkový velký počet bodů za naše služby.
S pozdravem
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 6. dubna 2015
Hotel FLORA
Vážená paní Gajdošová,
velmi se snažíme připravovat pro naše hosty příjemné prostředí pro jejich relaxaci. Pochopitelně je potom pro nás takto sepsaná recenze velkým poděkováním a moc Vám za ní děkujeme. Ráda předám všem svým kolegům.
Přejeme Vám příjemné dny!
Za kolektiv zaměstnanců hotelu Flora
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 18. února 2014
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 5. července 2013
Hotel FLORA
Vážená paní Maninová,
Vaše hodnocení nás velmi potěšilo, předám ráda všem zaměstnancům.
Přejeme Vám příjemné dny a těšíme se na Vaši další návštěvu!
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 25. února 2013
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 27. prosince 2012
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 15. srpna 2011
Hotel FLORA
Vážení hosté,
velmi děkujeme za Vaši pochvalu, která nás nesmírně těší. Je našim cílem nadále poskytovat našim hostům kvalitní služby tak, aby se v hotelu Flora cítili příjemně.
Na Vaši další návštěvu se těší a příjemné dny přeje
Žaneta Pudilová
ředitelka hotelu
1 hlas
?
rodina s malými dětmi, 29. července 2011
Bez textového hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.