Recenze

HodnoceníHotel FLORA

Zpět

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 71 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    95%

  • Služby

    95%

  • Čistota

    97%

  • Pohodlí

    89%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (111)

Filtry

  • Veronika Macháčová

    ?

    skupina přátel, 27. září 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Poloha hotelu, hned naproti kolonade, krasne okoli.
    • Neochotny personal na recepci, přímo pan recepční. Jídlo-velmi nízka kvalita v poměru ceny...Vyzkouseli jsme jednu koupel, ta byla v poradku,ale čokoládova masaž, spis zabal, trval ani ne 20min., odbyte. Na terase velmi neochotna,nekomunikujici slecna cisnice, proste obsluha, dovolili jsme si vyuzit voucheru na kavu a zakusek, neuveritelne neslusne chovani z jeji strany...Hotel bych nedoporucila pro mlade lidi, at uz pary nebo skupiny pratel...Byli jsme velmi zklamani...
  • Monika Beránková

    ?

    skupina přátel, 4. prosince 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 11. července 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • + poměr cena výkon
    • - stravu bylo vhodné zlepšit
  • vladimira lierova

    ?

    skupina přátel, 30. dubna 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • perfektni kuchyne dostacujici lehky obed,dostacujici vyber jidel k veceri,prostredi hotelu pekne a nekuracke.hotel v centru mesta za dostupnou cenu.
    • male pokoje,maly bazen.
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážená paní Lierová,

    děkujeme Vám za zaslané kladné hodnocení. Samozřejmě nás mrzí Vaše připomínky ohledně velikosti pokojů a bazénu. Bohužel v těchto historických budovách jsme omezeni prostorem a větší bazén než 9 x 4 m nebyl památkáři povolen.

    S přáním příjemného dne
    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Marie Chmelikova

    ?

    skupina přátel, 25. listopadu 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • PROSTREDÍ
      PROCEDURY
      STRAVOVÁNÍ
    • UZAVŘENÝ BAZÉN
      UZAVŘENÁ KAVÁRNA
      NEFUNGUJÍCÍ TOPENÍ
      STROHÉ JEDNÁNÍ
      ZÁMĚNA JMEN
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážená paní Chmelíková,

    děkujeme za Vaši recenzi. Záporné hodnocení nás mrzí, omlouváme se, pokud jste nebyla se službami zcela spokojena.

    S přáním příjemného dne

    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Maryna Yuzlenko

    ?

    skupina přátel, 5. srpna 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • -čistý, uklizený pokoj
      -dobré jídlo
    • Přístup personálu:
      -obsluha v restauraci (nepříjemná, nevychovaná)
      -recepční nesdělila, že se platí parkovné, dozveděly jsme se to až při odjezdu z hotelu)
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážená paní Yuzlenko,

    děkujeme za kladné zhodnocení čistoty pokoje a kvality pokrmů. Připomínky k personálu v obsluze nás samozřejmě mrzí i vzhledem k faktu, že ostatní hosté přístup personálu hodnotí velmi kladně. Pokud Vás recepční zapomněla informovat o hrazeném parkovném je určitě chyba, nicméně je tato informace vyznačena na hotelové parkovací kartě, kterou jste obdržela, na hotelovém webu i v informacích o hotelu ve všech prezentacích.

    S přáním příjemného dne

    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Pavlína Follprechtová

    ?

    skupina přátel, 30. října 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ubytování a strava bez problémů
      Masáže v pořádku
    • omezování a dávání přednosti ruské klientely
      nemožnost uplatnit FlexiPassy
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážená paní Follprechtová,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení. Vaše záporné připomínky mi mrzí. My opravdu neupřednostňujeme u nás v hotelu žádného hosta, všem nabízíme stejné podmínky a stejné služby. Pokud Vás bylo sedm a v momentě Vaše příchodu na restauraci nebyl volný stůl, nabízíme hostům možnost počkat, až se velký stůl uvolní nebo (pokud jste chtěli večeřet hned) jíst odděleně. Smlouvu na FlexiPassy nemáme z důvodu naprosto minimálního zájmu hostů o tento druh platby.

    S přáním příjemného dne

    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Olga Řídelová

    ?

    skupina přátel, 2. prosince 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pozorný personál, menší komfort se vyvážil příjemným duchem stašího lázeňského domu.
    • Procedury pod jednou střechou.
      Kvalitní provedení procedur (masáže ..).
      Malý oběd.
      Umístění hotelu v centru.
    • Pes v jídelně. Nemám nic proti psům v objektu budovy lázní, ale do jídelny bych ho zakázala.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina s malými dětmi, 26. února 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vstřícnost pana číšníka.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 10. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobré umístění hotelu i kvalita ubytování. Výborně hodnotím čistotu a úklid. Uvítala bych delší provoz bazénu - možnost jít si zaplavat po večeři. Stravování bylo na dobré úrovni, některá jídla byla i vynikající. Obsluha byla také rychlá a pohotová. Mám jen připomínku ke způsobu oslovení - "Ženské". Nepociťovala jsem jako příjemné. Je důležitý i způsob vyslovení - nebyl dobrý. Ale jinak se paní snažily a píšu jen pro to, aby si zbytečně nekazily dojem i u dalších hostů. Obsluha byla v pořádku. Balíček procedur by byl přitažlivější s jednou vodní procedurou. Ale jsem si vědoma nižší ceny. To jen vyjadřuji pocit. Zdravím Vás, týden u Vás jsme si užili.
    • Ubytování, umístění hotelu, čistota.
      Velmi solidní úroveň stravování.
    • Balíček by měl obsahovat i nějakou proceduru vanovou (vodní). Byl by přitažlivější. Zkvalitnit balíček procedur.