Recenze

HodnoceníHotel FLORA

Zpět

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 815 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    84%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (53)

Filtry

  • Vlasta Procházková

    ?

    ostatní, 10. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Hana Kebrlova

    ?

    ostatní, 14. března 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velký problém hotelu je fakt, že výtah jezdí jen do mezipatra, cesta do jídelny je 11 schodů k výtahu a 11 schodů od výtahu do jídelny, to samé zpět do pokoje, takže jedna cesta na jídlo obnáší 44 schodů 3x denně t.j 132 schodů ..HRŮZA!!! To stejné musíte absolvovat na procedůry. Byla jsem na pobytu s 92 letou maminkou, která má francouzské hole a vůbec jsem netušila co nás čeká, protože hotel tuto skutečnost vůbec neuvádí, takže se maminka teď doma bude léčit z ozdravného pobytu v lázních.
    • Výtah který jezdí jen do mezipatra
  • Anna Kubincová

    ?

    ostatní, 25. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Naprostá spokojenost, už se těšíme na další pobyt.
    • Uzavřená vyhlídková kavárna.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 1. srpna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velmi vstřícný veškerý personál hotelu. Příjemné prostředí. Výborné stravování. Hezky vybavený a udržovaný pokoj.
    • Výborná poloha hotelu blízko kolonády i lesoparku.
      Klidné a příjemné prostředí.
      Pobyt si ráda ještě zopakuji.
      Svým známý hotel doporučím.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 25. června 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • V tomto hotelu jsem již potřetí.
      Oceňuji čistotu,dobré jídlo,blízkost kolonády.
      Vhodné procedury,ochotný personál.
      Výborný nápad s lehkým obědem.
      Mohu vřele doporučit.
    • Pomalé výtahy.
  • Danuše Zíková, Ing.

    ?

    ostatní, 30. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel příjemný vedle Kolonád a pramenů. Personál je velmi milý a to jako na procedurách, tak v jídelně i recepci vč. pokojských.
    Pokojíček byl poměrně malý, což na prodloužený víkend stačí, ale na delší pobyt je tak pro jednoho.
    Jídlo bylo chutné a odpovídalo třem hvězdičkám.
    Pobyt doporučuji.
    • I když paní Kováčová zařídila náhradní termín v hotelu Flora pro pobyt "Lázně na zkoušku", která má 6 procedur, nelíbilo se mi následující:
      - nebyla jsem informována, že v den příjezdu - sobota nejsou připraveny žádné procedury (původně jsem chtěla termín čtvrtek - neděle)
      - v neděli nejsou procedury.
      Tak se nám zhustilo 6 procedur na pondělí a úterý.
      V úterý jsme odjížděly asi hodinu po poslední proceduře, bez odpočinku. Z klidu lázní jsme rovnou vběhly do nošení kufru, a řešení odjezdu - výluka na vlakové tratí M.L-Stříbro atd.
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážená paní Zíková,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnovala psaní recenze i za Vaši návštěvu. Těší nás, že můžete pobyt v hotelu Flora doporučit. Procedury v den příjezdu nejsou plánované, nevíme kdy hosté přijedou. Pokud si host domluví termíny předem a my víme v kolik hodin přijede, samozřejmě při plánování procedur všem hostům maximálně vyhovíme.

    S přáním příjemného dne
    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Radka M

    ?

    ostatní, 11. prosince 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Víkendový pobyt byl velice příjemný a mohu tento hotel s klidným srdcem doporučit. Plánujeme se někdy před vánoci opět vrátit. Hotel je čistý, tichý a vše bylo v pořádku. Personál vč. zdravotního byl nadmíru milý a usměvavý.
    • Personál hotelu (mimo hlavní sestry) byl velice milý, vstřícný a ochotný. Jídlo bylo výborné a bylo ho na nás opravdu moc. Procedury byly velice příjemné. Ačkoliv vzhledem k zimnímu období nebyla puštěna zpívající fontána, bohatě to nahradily vánoční trhy na Kolonádě.
    • Přístup vrchní sestry, když jsem chtěla řešit časy procedur. Časy byly striktně přiděleny, ačkoliv jsem byla ujištěna, že výběr se provádí až na místě. Vzhledem k tomu, že jedu na víkendový pobyt, vadí mi, že dvě ze tří procedur jsou v 8hodin ráno. Rezervaci jsem provedla 2měsíce před pobytem, bylo by tedy vhodné plnit doby procedur od komfortních k těm méně vyhovujícím. Když jsem toho chtěla s vrchní sestrou na recepci řešit, řekla nám, že nemá čas, protože by jí ujel trolejbus!!
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážení hosté,

    velmi Vám děkujeme za Vaše kladné hodnocení a těší nás, že plánujete hotel Flora opět navštívit. O to víc nás mrzí, že byl Váš pobyt narušen přístupem vrchní sestry. Děkujeme za toto upozornění, věříme, že při dalším pobytu již bude pobyt probíhat bez zádrhelů. Časy procedur jsou s ohledem na počet hostů opravdu připravovány předem, pokud jsou ještě volné termíny, je možné si časy přehodit.
    Přejeme Vám klidné a pohodové vánoční svátky a do nového roku 2018 dostatek každodenních radostí.
    Za kolektiv zaměstnanců hotelu
    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 5. prosince 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel má výborné umístění blízko pramenů, byl tam klid, personál ochotný a příjemný. Jídlo chutné, čerstvé zeleninové saláty. Lázeňské služby vynikající.
    • ubytování
      čistota
      lázeňské služby v budově
      blízkost tří léčivých pramenů
    • nic
      k bazénu doporučuji chodit v plavkách a županu, málo místa na převléknutí
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážení hosté,

    děkujeme za vysoké body za naše služby i za Vaši návštěvu v hotelu Flora. Opravdu jsme vždy potěšeni, když hosté odjíždí spokojení a rádi se k nám vrací.
    Přejeme Vám pohodové dny
    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 5. prosince 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Jídlo
      Ochota personálu
      Čistota
      Výběr služeb
      Cena
    • Nic
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážení hosté,

    Vaše kladné hodnocení nás všechny velmi těší a děkujeme za něj. Těšíme se na Vaši další návštěvu v hotelu Flora a přejeme Vám pohodové předvánoční dny!
    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina s malými dětmi, 24. srpna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Teplota vody v bazénu
    • Večeře nebyly moc chutné.