Recenze

HodnoceníHotel FLORA

Zpět

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 808 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    84%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (10)

Filtry

  • Daniela

    ?

    rodina se staršími dětmi, 21. července 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel je na výborném místě, je blízko k fontáně i na krásné procházky. Pokoj je moc pěkný, dobře udržovaný, všechno bylo v pořádku, nic nebylo pokaženo, všechno fungovalo. Uklízečka každý den upravila peřiny, vynesla smetí, uklidila koupelnu.
    • Za cenu pobytu bych si představovala večeře bufetovou formou. U snídaně byla jeden den nabízená vánočka, která byla úplně oschlá.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina se staršími dětmi, 17. srpna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Ochota personálu recepce na jedničku.
      Dobře organizované procedury.
      Pokojské byly milé, taktéž technik ochotně vyřešil každou "nehodu".
      Výhodou hotelu je blízkost kolonády.
    • Večeře chudé, dospělí se mic nenajedí.
      Jedna ne zrovna milá servírka kazí dojem. Ostatní číšníci a servírky byli ochotní a milí.
      Chuť pokrmů pokulhává za kvalitou hotelů, kde jsem byl dosud ubytován.
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážení hosté,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení. Mrzí nás, že jste nebyli spokojeni s kvalitou a množstvím podávaných pokrmů. Kvalita pokrmů je u nás standardně velmi vysoce hodnocena. Je škoda, že jste si na místě nepožádali o přidání, pokud Vám nestačili standardní porce, velmi rádi hostům v těchto požadavcích vyhovíme.

    S přáním příjemného dne
    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Lucie Neubauerova

    ?

    rodina se staršími dětmi, 2. srpna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Vlasta Koldinská

    ?

    rodina se staršími dětmi, 31. srpna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Byli jsme spokojeni, pobyt jsme si užili i s vnučkou. Určitě Mariánské Lázně navštívíme a využijeme služeb hotelu Flora.
  • Jitka Martincová

    ?

    rodina se staršími dětmi, 31. prosince 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velice přátelský přístup hotelového restauračního personálu.
    • Zbytečně rychlá procedura.Kvalita by se více měla zotožnit s cenou.
  • Hana Malá

    ?

    rodina se staršími dětmi, 23. července 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • poloha hotelu
  • František Krivačka

    ?

    rodina se staršími dětmi, 14. července 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vynikající personál a čistota či už v restauraci nebo na izbách.
    • Velmi blízko je kolonáda s prameny a spívající fontána. Hotel je situován nedaleko lesního parku
    • Bazén by mohl být otevřen aspoň do 21.00 hod.
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážený pane Krivačko,

    jsme rádi, že se Vám pobyt v hotelu Flora líbil a ocenil jste naše služby tak vysokým hodnocením, velmi Vám za něj děkujeme.

    Přejeme Vám příjemné letní dny!

    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Anonymní hodnocení

    ?

    rodina se staršími dětmi, 6. května 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • příjemné masáže
      uklizené pokoje
      příjemný personál
      umístění hotelu v centru
      klid v hotelu
      denní přístup k bazénu
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážení hosté,

    děkujeme za vysoké bodové hodnocení a jsme rádi, že pobyt v hotelu Flora byl pro Vás příjemným zážitkem. Věříme, že nás opět v blízké budoucnosti v našem hotelu navštívíte.

    Přejeme příjemné dny

    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Hana Rohrová

    ?

    rodina se staršími dětmi, 23. srpna 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Eliška Cibulková, Heřmanův Městec, 53803

    ?

    rodina se staršími dětmi, 10. října 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S rezervací i pobytem jsme byli velice spokojení. Jediné, co bych doporučila do budoucna je lepší komunikace mezi hotelem a Spa. Když jsem poptávala balíček lázně na zkoušku, kde byly i procedury, ptala jsem se, jak je to s procedurami u těhotných žen. Bylo mi sděleno, že záleží na zdravotním stavu mamiky. V těhotenství nemám žádné komplikace. Měli jsme ale procedury, které jsem nemohla jako těhotná obecně podstoupit a dozvěděla jsem se to až na hotelu. S vrchní sestrou jsme vybrali jiné procedury, nicméně mi sdělila, že se k ní informace o těhotenství vůbec nedostala ani z rezervace, ani z recepce (na recepci jsem se při příjezdu ptala, zda jsou nějaké procedury, které jsou pro mě nevhodné, řekli mi, že až půjdu na proceduru, mám pouze upozornit, že jsem těhotná a že proceduru případně upravíme). Pokud je to tedy možné, doporučuji předávání všech informací, které potávající poskytne Spa. Jinak jsme byli všichni velice spokojení.