Recenze

HodnoceníHotel FLORA

Zpět

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 71 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    95%

  • Služby

    95%

  • Čistota

    97%

  • Pohodlí

    89%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (4)

Filtry

Typ klienta

  • Jednotlivec 4
  • Ostatní
  • Skupina přátel
  • Rodina se staršími dětmi
  • Rodina s malými dětmi
  • Dospělý pár
  • Mladý pár
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 1. září 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel poskytuje klasickou lázeňskou péči, bohužel nenaplnil naše očekávání o příjemném moderním wellness pobytu.
    • - poloha hotelu, kousek od kolonády
      - možnost parkování přímo u hotelu
      - ochotný personál
      - wifi na pokoji a check-out do 12ti hodin (obojí pro nás bylo příjemným překvapením)
    • - přijeli jsme v neděli a první procedura byla naplánovaná na 8,00 hodin ráno, tzn. že pokud vstávání nepatří mezi vaše koníčky, tak to není zrovna příjemné (procedura jde posunout, ale sestru šlo kontaktovat až v pondělí od 7,00 hodin ráno)
      - nabídka jídel při večeřích je z klasické české kuchyně, kvalita průměrná, nic extra, ceny nápojů zbytečně vysoké. Co mě naprosto fascinovalo bylo servírování "pudinku se šlehačkou", který byl jeden večer jako dezert. Pudink byl připravený ve velké míse, ze které si každý mohl nabrat svojí porci naběračkou. Šlehačka byla pouze na vrchním škraloupu v několika kopečcích a jak si z mísy všichni nabírali, tak se pudink měnil spíše na lehce nechutnou čokoládovou polévku smíchanou s rozteklou šlehačkou... Vzhledem k tomu, že si každý nabíral pudink do malé misky, tak jsem nepochopila, proč ho nepřipravili rovnou v kuchyni pro každého zvlášť (nedostatkem nádobí to jistě nebylo, personálu je v restauraci také dost...).
      - výtahy jsou v mezipatře, tzn. že je nutné dojít do svého patra po schodech, což není zrovna vhodné pro méně pohyblivé hosty.
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážení hosté,

    děkujeme za čas, který jste věnovali sepsáním recenze. Samozřejmě nás mrzí Vaše kritika ohledně jídla, konkrétně pak servírování pudinku. Hosté si pudink přidávají a proto je ve větších nádobách. Procedury jsou naplánované od 07,00 hodin, pokud host požádá o pozdější načasování, je mu ve všem vyhověno. Škoda, že jste nekontaktovali recepci, vyhověli by Vám bez problému tak, jako ostatním hostům.

    S přáním příjemného dne

    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Jaroslav Stavař

    ?

    jednotlivec, 3. října 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Daniela Heyzlová

    ?

    jednotlivec, 11. května 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Blízkost promenády umožňuje i večerní procházky a krása nasvícené zpívající fontány je opravdu nezapomenutelná.
    • Hluk v hotelu od brzkých ranních hodin, 6,30 se tu začíná vrtat, bouchat lomozit....Personál hotelu (hlavně na recepci) vás o ničem neinformuje, vše musíte pracně zjišťovat sami
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážená paní Heyzlová,

    děkujeme za čas, který jste věnovala sepsáním recenze. Je nám líto, že byl Váš pobyt narušen nějakým hlukem. Škoda, že jste nekontaktovala pracovníka provozu, bohužel od jiných hostů jsme tuto informaci nezaznamenali.
    Přeji Vám příjemné dny
    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 8. července 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krásné místo a město
    • Personál hotelu se věnuje spíše sobě a vlastním pravidlům, host mu tak nějak překáží, připadal jsem si jako v 80-tých letech.
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážený hoste,

    Vaše hodnocení nás velmi mrzí, snažíme se maximálně věnovat každému hostovi(což je i velmi kladně hodnoceno od ostatních hostů v dostupných recenzích),host nám opravdu nepřekáží a je nám líto, pokud jste to takto vnímal(a).
    Přejeme Vám příjemné letní dny!

    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu