Recenze

HodnoceníHotel FLORA

Zpět

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 807 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    84%

  • Cena/kvalita

    86%

Recenze (808)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 8. července 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krásné místo a město
    • Personál hotelu se věnuje spíše sobě a vlastním pravidlům, host mu tak nějak překáží, připadal jsem si jako v 80-tých letech.
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážený hoste,

    Vaše hodnocení nás velmi mrzí, snažíme se maximálně věnovat každému hostovi(což je i velmi kladně hodnoceno od ostatních hostů v dostupných recenzích),host nám opravdu nepřekáží a je nám líto, pokud jste to takto vnímal(a).
    Přejeme Vám příjemné letní dny!

    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Daniela Heyzlová

    ?

    jednotlivec, 11. května 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Blízkost promenády umožňuje i večerní procházky a krása nasvícené zpívající fontány je opravdu nezapomenutelná.
    • Hluk v hotelu od brzkých ranních hodin, 6,30 se tu začíná vrtat, bouchat lomozit....Personál hotelu (hlavně na recepci) vás o ničem neinformuje, vše musíte pracně zjišťovat sami
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážená paní Heyzlová,

    děkujeme za čas, který jste věnovala sepsáním recenze. Je nám líto, že byl Váš pobyt narušen nějakým hlukem. Škoda, že jste nekontaktovala pracovníka provozu, bohužel od jiných hostů jsme tuto informaci nezaznamenali.
    Přeji Vám příjemné dny
    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Jaroslav Stavař

    ?

    jednotlivec, 3. října 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 1. září 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel poskytuje klasickou lázeňskou péči, bohužel nenaplnil naše očekávání o příjemném moderním wellness pobytu.
    • - poloha hotelu, kousek od kolonády
      - možnost parkování přímo u hotelu
      - ochotný personál
      - wifi na pokoji a check-out do 12ti hodin (obojí pro nás bylo příjemným překvapením)
    • - přijeli jsme v neděli a první procedura byla naplánovaná na 8,00 hodin ráno, tzn. že pokud vstávání nepatří mezi vaše koníčky, tak to není zrovna příjemné (procedura jde posunout, ale sestru šlo kontaktovat až v pondělí od 7,00 hodin ráno)
      - nabídka jídel při večeřích je z klasické české kuchyně, kvalita průměrná, nic extra, ceny nápojů zbytečně vysoké. Co mě naprosto fascinovalo bylo servírování "pudinku se šlehačkou", který byl jeden večer jako dezert. Pudink byl připravený ve velké míse, ze které si každý mohl nabrat svojí porci naběračkou. Šlehačka byla pouze na vrchním škraloupu v několika kopečcích a jak si z mísy všichni nabírali, tak se pudink měnil spíše na lehce nechutnou čokoládovou polévku smíchanou s rozteklou šlehačkou... Vzhledem k tomu, že si každý nabíral pudink do malé misky, tak jsem nepochopila, proč ho nepřipravili rovnou v kuchyni pro každého zvlášť (nedostatkem nádobí to jistě nebylo, personálu je v restauraci také dost...).
      - výtahy jsou v mezipatře, tzn. že je nutné dojít do svého patra po schodech, což není zrovna vhodné pro méně pohyblivé hosty.
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážení hosté,

    děkujeme za čas, který jste věnovali sepsáním recenze. Samozřejmě nás mrzí Vaše kritika ohledně jídla, konkrétně pak servírování pudinku. Hosté si pudink přidávají a proto je ve větších nádobách. Procedury jsou naplánované od 07,00 hodin, pokud host požádá o pozdější načasování, je mu ve všem vyhověno. Škoda, že jste nekontaktovali recepci, vyhověli by Vám bez problému tak, jako ostatním hostům.

    S přáním příjemného dne

    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Kamila Šafkova

    ?

    dospělý pár, 12. července 2012

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Cena odpovídá úrovni poskytovaných služeb.RHB-masáže kvalitní a profesionální.
    • Kvalita a výběr jídla na velmi špatné úrovni,systém objednávání jídel na druhý den v hotelu v centru města nepochopitelný.Při výběru a objednání na druhý den se pesronál ptá,zda může podat něco jiného-nač tedy objednávání?V hotelové kavárně číšník naprosto bez zájmu,otrávený,neochotný /nemá džbán na vodu,tak to nebude řešit!/zákusky či poháry po 20hod.!neexistuje!
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážená paní Šafková,

    děkujeme za čas, který jste věnovala hodnocení našeho hotelu. Kladné hodnocení masáží nás těší. Budeme velmi rádi, pokud nám při Vašem případném příštím pobytu sdělíte svoje přání ohledně stravování ihned na místě a uděláme vše pro to, abychom stravu a její výběr uzpůsobili Vašemu režimu. Zákusky i poháry se běžně podávají do 22 hod. Při kontrole Vaší stížnosti bylo několik zákusků a pohárů v době Vašeho pobytu markováno mezi 21-22 hod.
    Za kolektiv zaměstnanců hotelu
    Žaneta Pudilová, ředitelka

  • Veronika Macháčová

    ?

    skupina přátel, 27. září 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Poloha hotelu, hned naproti kolonade, krasne okoli.
    • Neochotny personal na recepci, přímo pan recepční. Jídlo-velmi nízka kvalita v poměru ceny...Vyzkouseli jsme jednu koupel, ta byla v poradku,ale čokoládova masaž, spis zabal, trval ani ne 20min., odbyte. Na terase velmi neochotna,nekomunikujici slecna cisnice, proste obsluha, dovolili jsme si vyuzit voucheru na kavu a zakusek, neuveritelne neslusne chovani z jeji strany...Hotel bych nedoporucila pro mlade lidi, at uz pary nebo skupiny pratel...Byli jsme velmi zklamani...
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 25. února 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • ochotný personál
    • forma stravování, příšerě přeplněná jídelna, stašný hluk, něco podobného jsem naposled zažil ve škoní jídelně.
      prostě žádné víkendové uvolnění se nekonalo, stravování pouze pro lidi jíst vzávodních jídelnách.
      volný přístup do bazému? v neděli zavřený jinak otevřený od 9 do 17 hod, se prakticky nedá využít.
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážení hosté,

    děkujeme za Vaše připomínky. Je nám líto, že jste nebyli spokojeni s formou stravování. V hotelu jsou k hostům k dispozici 2 restaurace, každá pro 60 osob. Snídaně se podávají od 07,00 - 10,00, večeře od 17,30 - 20,30. Pokud hostům není příjemná zaplněná restaurace, mohou pochopitelně přijít na snídaně nebo večeře déle, kdy je méně obsazená. Bazén je otevřen od 09,00 - 17,00, v pátek a v sobotu od 09,00 - 20,00 hod - otevírací dobu přizpůsobujeme přání hostů.
    S přáním příjemného dne
    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Jana Faronova

    ?

    jednotlivec, 9. května 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkem příjemný pobyt až na příšerné počasí, vadily mi některé nedostatky, jako doba přístupu do bazénu jen do 18 hodin, pouze jeden klíč od pokoje, zavřená restaurace, takže není kam si zajít na skleničku, malý výběr snídaňového menu. Jinak procedury příjemné, personál ochotný a přátelský.Okolí kolonády a park krásné.
    • Viz výše.
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážená paní Faronova,

    děkujeme za Vaše hodnocení a připomínky. Bazén je otevřený do 18,00 hod, v pátek a v sobotu do 20,00 hod, tyto časy jsme přizpůsobili požadavkům hostů. Od každého pokoje máme k dispozici dva klíče, škoda, že jste se nezeptala recepčního personálu, obratem by Vám dali i klíč druhý. Obě restaurace jsou každý den standardně otevřeny do 20.30.
    Přeji Vám příjemné dny
    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 2. července 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Nestojí za to. Vyberte si jiný hotel.
    • Šikovná masérka Iva.
      Obsluha v restauraci v první 2 dny.
      Recepční.
      Zákusek v kavárně.
    • Jídlo v poslední 2 dny bylo fakt zlé. V životě jsem neviděla horší míchané vejce. Teplá kofola taky moc nepotěšila, stejně jak gumová treska.
      Obsluha v restauraci v poslední 2 dny byla hrubá a nespokojených lidi bylo víc.
      Od kosmetiky jsem očekávala víc, než něco, co si dělám doma sama každý večer.
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážený hoste,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení. Velmi nás zaráží Vaše negativní připomínky. Kvalita jídla je u nás velmi dobře hodnocena, jak je patrné z ostatních recenzí, stejně tak přístup obsluhujících i práce kosmetičky. Je nám líto, že hotel nesplnil Vaše očekávání, běžně máme vysoká hodnocení a hosté se k nám rádi vrací.

    Přejeme Vám příjemné letní dny

    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Monika Beránková

    ?

    skupina přátel, 4. prosince 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení