Recenze

HodnoceníHotel FLORA

Zpět

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 856 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    89%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    84%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (856)

Filtry

  • Zdeněk Tvrdík

    ?

    jednotlivec, 11. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Výborná poloha v centru lázní, ubytování i stravování, bazén i procedury na úrovni
    • Velmi dobrá cena za poskytované služby
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážený pane Tvrdíku,

    těší nás, že jste byl se službami hotelu Flora spokojený, děkujeme za Vaše hodnocení.
    Přejeme pohodové letní dny
    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Petra Markovičová

    ?

    jednotlivec, 8. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Úplně skvělá a profesionální dáma v místní restauraci
    • trochu neomalene chování mladé štíhlé slečny recepční, ještě se mi nikdy nestalo, že by někdo za mě operoval mou platební kartou, to jsem tedy zírala....
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážená paní Markovičová,

    děkujeme za Vaši recenzi a návštěvu hotelu Flora. Mrzí nás, že jste vnímala negativně chování našeho zaměstnance. Pokud jste platila platební kartou a zřejmě vlastníte bezkontaktní nebo z nějaké důvodu Vám nešlo kartou uhradit, pak recepční - vše se odehrává před zraky hostů - musí platební kartu protáhnout snímačem a okamžitě předává kartu hostovi zpět, který pak zadá svůj PIN. Je to standardní postup, host má svou kartu neustále pod kontrolou a zadanou částku vidí před sebou na terminálu.
    S přáním příjemného dne
    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 8. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemný, klidný hotel, bez slyšitelnosti ostatních hostů.
      Personál byl vstřícný a ochotný ke změnám procedur.
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážení hosté,

    Vašeho kladného hodnocení si velmi vážíme a děkujeme za něj.
    S přáním příjemného dne
    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Anna Urbánková

    ?

    jednotlivec, 2. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • NEBYLA SEM V MAR.LÁZNÍCH POPRVÉ A TAK MOHU SROVNÁVÁT A HOTEL FLORA VŘELE DOPORUČUJI VŠEM KDO SI CHTĚJÍ ODPOČINOUT A PROCEDŮRAMA SVÉ TĚLO HEJČKAT VŠE JE V HOTELU .CO JÁ POVAŽUJI ZA VELMI DŮLEŽITÉ A PAK NA KOLONÁDU PÁR KROKŮ K PRAMENÚM I DO PŘEKRÁSNÝCH PARKŮ.V HOTELU JE MILÝ A VSTŘÍCNÝ PERSONÁL. A DÁL NEMOHU NEVZPOMENOUT JÍDLO VŽDY VÝBORNÉ CHUTI JAKO DOMÁCÍ A OBSLUHUJÍCÍ V RESTAURACI KDE JSEM SE STRAVOVALA CELÝ POBYT BYLI TÉŽ PERFEKTNÍ .DÍKY ZA KRÁSNÝ TÝDEN U VÁS
    • Z MÉHO POHLEDU NEMÁM CO BYCH VYTKLA
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážená paní Urbánková,

    velmi ráda předám Vaše pochvaly všem svým kolegům, děkujeme.
    Na další setkání se těší a příjemné dny přeje

    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 2. července 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobrý den, na pokojích nám chyběl minibar nebo malá lednice. Z ulice byl v noci slyšet hluk. Jinak byl hotel útulný, čistý a balneo nemělo chybu.
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážení hosté,

    děkujeme za Vaši recenzi. Minibary ve 3 - hvězdičkovém hotelu nemáme, lednice je hostům k dispozici na recepci, která je nepřetržitě v provozu.
    Přejeme poklidné letní dny

    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Bohumila Černá

    ?

    jednotlivec, 28. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Moc se mi líbilo, jela bych hned znovu!
  • Bednářová

    ?

    dospělý pár, 24. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V hotelu jsme byli s manželem naprosto spokojeni, není co vytknout. Hotel je umístěn kousek od kolonády, což je také plus.
    • + Ochota / vstřícnost všech co byli na recepci.
      + Masáž, kterou jsme měli k pobytu byla úžasná - pan masér byl velice příjemný.
      + Paní co obsluhovala v restauraci Rose, byla příjemná a vstřícná.
      + Jídlo bylo dostačující a dobré. Snídaně bufetovým způsobem, takže si dle mého musí vybrat každý ( průběžné doplňováno). U večeře porce přiměřeně velké - čtyři chody: předkrm, hlavní chod, moučník a salátový bar.
    • Jediné malé mínus je parkování, hotel má málo parkovacích míst. Což není problém jenom tohoto hotelu.
      Mi jsme to, ale jako problém nevnímali, jelikož cca 5 minut od hotelu je centrální parkování v hlídaném a vícepatrovém domě.
  • Alena Nachtigalová

    ?

    jednotlivec, 20. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme spokojeni, jídlo bylo dobré a v dostatečném množství, obsluha vždy ochotná.
    Úklid pokoje v pořádku.
    • Určitě mohu pobyt doporučit.
  • Jiří Janovský

    ?

    dospělý pár, 2. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Bohatý výběr na snídani a vstřícná obsluha.
    • Žádný problém.
  • Jiří Šemrinec

    ?

    dospělý pár, 16. června 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • výhodná poloha hotelu
      dobrá kuchyně
      perfektní obsluha restauraci
      poměr ceny a kvality
    • porouchaný výtah
      zmatky kolem míst u večeře