Recenze

HodnoceníHotel FLORA

Zpět

Hodnocení hotelu

89%

Velmi dobré

na základě 855 recenzí

  • Personál

    92%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    94%

  • Pohodlí

    84%

  • Cena/kvalita

    85%

Recenze (855)

Filtry

  • Phdr Eva Hyánkova

    ?

    jednotlivec, 10. února 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Že je tam Hodně Rusů a Němců pro čechy tam není místo!!
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 4. února 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Dagmar Dvořáková

    ?

    jednotlivec, 1. února 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pěkný, čistý hotel, velmi dobré služby a ochotný personál.
    • Pobyt velmi pěkný v centru u kolonády. Perfektní čistý vzduch i v centru a krásné okolí.
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážená paní Dvořáková,

    jsme rádi, že jste byla spokojená se službami hotelu Flora a děkujeme za Vaše hodnocení.
    Přejeme Vám příjemné dny
    Za kolektiv zaměstnanců
    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu

  • Jana Portová

    ?

    dospělý pár, 22. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vážená paní ředitelko, vážení zaměstnanci hotelu Flora,

      velice děkuji za bleskový, profesionální a vstřícný přístup k objednávce "na poslední chvíli" z mé strany. Potřebovala jsem vypnout a hlavně zregenerovat síly. Miluju "Marjánky"! Už přes 30 let docela pravidelně jezdím na jedno, dvou i vícedenní návštěvy. Váš hotel Flora jsem si vybrala záměrně - blízko pramenů, parku. Byla jsem velice spokojena s výběrem pokoje, úklidem, nabídkou snídaně, parkováním, ale hlavně tím klidem, který v hotelu panoval. Přeji Vám všem krásné vánoční svátky a v nové roce kromě pevného zdraví i mnoho spokojených hostů. Jana Portová
  • Jiří Růta

    ?

    jednotlivec, 26. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • - Poloha
      - Dostupnost (MHD)

      - Vstřícnost personálu jak v části lázeňské, tak v části hotelové a stravovací
    • K hlavnímu jídlo by mohl být alespoň jeden nápoj v ceně, nejde o peníze, ale o to, aby nebylo nutné nosit sebou peněženku.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 20. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Kvalitní kuchyň.
    • Omezený výběr zdravotních procedur.
  • Marcela Páchová

    ?

    skupina přátel, 8. ledna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Mariánské lázně jsou celkově super, moc jsme si to užili. Krásné restaurace, bary a lázně.
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážená paní Páchová,

    za Vaše nejvyšší možné zhodnocení našich služeb Vám velmi děkujeme. Těší nás, když hosté opouštějí hotel Flora i Mariánské Lázně spokojení a rádi se k nám vrací.
    Přejeme Vám příjemné dny
    Za kolektiv zaměstnanců hotelu Flora
    Žaneta Pudilová, ředitelka hotelu

  • Elena Dörflová

    ?

    dospělý pár, 26. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Hana Köhlerová

    ?

    jednotlivec, 19. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 18. prosince 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Celkové hodnocení dobré,taky personál a rehabilitační pracovníci.
    • Lehký oběd by si mohli odpustit,večeře-slabý výběr,salát z večeře byl k snídani ,
    Hotel FLORA

    Odpověď od hotelu

    Hotel FLORA

    Vážení hosté,

    děkujeme za Vaše kladné hodnocení. Mrzí nás, že jste nebyli spokojeni s výběrem čtyř menu k večeři , škoda, že jste nás neupozornili na místě, přidali bychom Vám rádi další možnost. Lehký oběd nabízíme na základě požadavků našich hostů, není povinností, máme na výběr i jiné balíčky bez lehkých obědů.

    S přáním příjemného dne
    Žaneta Pudilová
    ředitelka hotelu