Recenze

HodnoceníHOTEL MAXIM

Zpět

Hodnocení hotelu

93%

Perfektní

na základě 10 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    98%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    98%

  • Pohodlí

    90%

  • Cena/kvalita

    90%

Recenze (619)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 30. října 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Chybí animace v hotelu alespoň 3-4 v týdnu. Prostory by se určitě našly, třeba ve Flore vrchní vinárna, nemusí tam denně hrát karty důchodci...
    • Viz nelíbilo.
    • Čistota, vstřícnost personálu, dobrá strava, příjemné procedury, bohužel za poplatek lednice a župany, to by měl být standard, za rekonstrukci stojí recepce...
    HOTEL MAXIM

    Odpověď od hotelu

    HOTEL MAXIM

    Děkujeme za výtečné ohodnocení 5* a dovolte poznámku k Vašim připomínkám: zaměření hotelu Maxim je především lázeňská péče a léčba, proto zábavné animace neorganizujeme ani neplánujeme různé show apod. zajišťovat. Recepce nabízí řadu zajímavých výletů, koncertů, divadel, tanečních večerů ve městě, výprav za historií a kulturou, turistických procházek, organizovaných místními CK, infocentrem a městem M. Lázně. Jsme proto přesvědčeni, že zábavy se hostům v M. Lázních dostává nepřeberně. O akcích a zajímavostech informujeme na webu hotelu: https://hotel-maxim.cz/blog/
    Celé přízemí včetně recepce prošlo rekonstrukcí v březnu 2023 a dosud jsme nezaznamenali jedinou nespokojenost, ba naopak, všichni hosté si pochvalují elegantní design a moderní zařízení.
    Management hotelu Maxim

  • Alena Richtrová

    ?

    dospělý pár, 8. října 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    návaznost a propojení procedur, byly jsme moc spokojené a proto přijedeme příští rok znovu
    HOTEL MAXIM

    Odpověď od hotelu

    HOTEL MAXIM

    Velmi nás potěšilo, že se Vám pobyt v našem hotelu Maxim líbil a splnil Vaše očekávání. Děkujeme, že sdílíte Vaši spokojenost s ostatními příznivci webového portálu, moc si toho ceníme. Už dnes se těšíme na příští návštěvu a uděláme vše pro to, aby Vám opět přinesla příjemné zážitky a spokojenost, na níž nám opravdu moc záleží. Za celý tým hotelu přejeme krásný podzim.
    Lenka Fojtíková, sales manager hotelu

  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 30. července 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pěkně zrenovovaný, čistý hotel. Ochotný a milý personál. Rádi se sem vracíme.
    • Nedá se přímo říci že nelíbilo, ale přeci jen trošku zhoršení kuchyně oproti minulým rokům. Zejména co se týče večeří, tak menší porce a někdy jídlo opravdu jak ve školní jídelně. Domácí koláč s jablky se nedal vůbec jíst. Ale obsluha skvělá. ?
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 28. května 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jiří Palán

    ?

    jednotlivec, 22. května 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Lenka Slezáková

    ?

    jednotlivec, 22. května 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Úžasný pan číšnik který nám vždy zajistil místo v jídelně při snídani abychom nemusely s dcerou sedět v salonku.Byl moc ochotný, milý a laskavý.
  • Jaroslava Wollerová

    ?

    jednotlivec, 8. května 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jako vždy výborný personál v jídelně a na recepci. Vynikající kuchyně. Nádherná poloha. Kvůli tomu všemu se rády vracíme.
    • Viz výše.
    • Přestavba jídelny. 8 lidí u stolu, popřípadě sezení na lavici a přelezání spolustolovníků. Pro báječný obsluhující personál horor.
  • Václav Mašat

    ?

    jednotlivec, 29. března 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S ubytováním a se službami hotelu jsem byl velmi spokojen.
    • Ochota a vstřícnost veškerého personálu.
    • Ceny v centru lázní předražené.
    HOTEL MAXIM

    Odpověď od hotelu

    HOTEL MAXIM

    Velmi děkujeme, že sdílíte Vaší spokojenosti s pobytem v hotelu Maxim. Především jsme ale rádi, že jste u nás prožili příjemný pobyt. Těšíme se na Vaši příští návštěvu!
    Za tým hotelu Maxim - obchodní a marketingové oddělení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 26. března 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel v centru.
    • Chyběla lednice na pokoji.
      Zamykání pokoje.
      Večeře podávané studené, nevyhovující výběr...
    HOTEL MAXIM

    Odpověď od hotelu

    HOTEL MAXIM

    Děkujeme za zpětnou vazbu. Jsme rádi, že i přes připomínky níže převážila celková spokojenost s pobytem. Je nám líto, že jste večeři obdrželi v nižší teplotě, než Vám vyhovovalo a omlouváme se. Váš podnět jsme předali na restaurační úsek a je škoda, že jste na tento výjimečný nedostatek nepoukázal na místě, byli jsme ubezpečeni, že žádný požadavek nebyl zaznamenán a obsluha by Vám jistě pokrm přihřála k Vaší spokojenosti. Dovolujeme si doplnit, že výběr večeří je ze 4 možností, 3 jsou vždy teplé a servírovány na předehřátých talířích. Lednice na pokojích nejsou aktuálně součástí vybavení pokojů, ani je hotel v žádné z nabídek nenabízí. Mrzí nás, že jste zřejmě při rezervaci tuto skutečnost nevzali v potaz a tím zřejmě došlo k nedorozumění. Pokud nám dáte v příští sezóně ještě příležitost, rádi Vám v budoucnu zarezervujeme připravovaný nový typ pokojů vyšší kategorie s lednicí, tak abyste byli zcela spokojeni. Děkujeme za pochopení.
    Management hotelu Maxim

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 25. března 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení