HOTEL MAXIM
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že technické problémy, které neumožnily Váš pobyt v našem hotelu, Vám zkazily pobyt. Budeme doufat, že nám přeci jen dáte druhou šanci. Recepce hotelu Maxim
97%
Perfektní
na základě 8 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
skupina přátel, 18. června 2017
1 hlas
?
skupina přátel, 23. května 2017
HOTEL MAXIM
Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že technické problémy, které neumožnily Váš pobyt v našem hotelu, Vám zkazily pobyt. Budeme doufat, že nám přeci jen dáte druhou šanci. Recepce hotelu Maxim
1 hlas
?
skupina přátel, 10. června 2013
1 hlas
?
skupina přátel, 10. září 2022
HOTEL MAXIM
Dobrý den, paní Nováková,
hotel disponuje s polovičkou pokojů, které jsou s výhledem do dvora a polovička pokojů, které jsou s výhledem na ulici. Někdy je hluk z ulice větší než ve dvoře, záleží na intenzitě provozu. Všechny pokoje jsou na stejné úrovni, co se vybavení pokoje týká, proto stejná cena. Bohužel výhled v ceně
zohledněn není.
Ale máme pro Vás příjemnou zprávu, od nového roku bude hotel vybaven lepšími TV. Již nebudou TV na malých stolečkách, ale na zdi, budou s vyšším rozlišením a větší uhlopříčkou.
1 hlas
?
skupina přátel, 26. srpna 2020
1 hlas
?
skupina přátel, 29. srpna 2021
1 hlas
?
skupina přátel, 4. července 2021
1 hlas
?
skupina přátel, 19. září 2022
HOTEL MAXIM
Děkujeme, že s námi sdílíte Vaše pozitivní zkušenosti a spokojenost se službami v hotelu Maxim. Jsme moc rádi, že se Vám pobyt líbil. Pokoje s ledničkou je bohužel nutné rezervovat v dostatečném předstihu, máme jen omezený počet těchto pokojů (omezenou prostorovou dispozicí). Za za celý tým hotelu se těšíme na příští shledanou a děkujeme za návštěvu.
Obchodní a marketingové oddělení hotelu
1 hlas
?
skupina přátel, 9. listopadu 2021
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
skupina přátel, 30. října 2017
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.