Recenze

HodnoceníHOTEL MAXIM

Zpět

Hodnocení hotelu

97%

Perfektní

na základě 8 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    100%

  • Služby

    95%

  • Čistota

    98%

  • Pohodlí

    95%

  • Cena/kvalita

    95%

Recenze (101)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 21. března 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Obsluha v hotelové restauraci
    • Paní na recepci nám jen oznámila, kdy máme procedůry, nedala nám žádný výběr i když jsme to měli ve voucheru.
      V ceně jsme měli kávu a dort, který nám také nikdo nenabídl.
      Celkově se nám nikdo nevěnoval.
  • Hana Holubová

    ?

    jednotlivec, 23. října 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    celkově jsme neměly moc dobrý pocit, náš příjezd byl v sobotu a procedury byly naplánované až od pondělí. Nebyly jsme o tom informovány. Restaurace fungovala jen během snídaní,obědů a večeří a vše se muselo objednávat. Behem dne nebyla možnost si dát v hotelu ani kávu. V pokojích jsem postrádaly minibar, koupelna nebyla moc dobře uklizena a poměrně v ní málo světla
    • z procedur perlička a parafín
    • restaurace nefungovala celý den
      procedury až od pondělí
      čistota koupelny
    HOTEL MAXIM

    Odpověď od hotelu

    HOTEL MAXIM

    Dobrý den, na serveru Spa.cz máme uvedenu informaci, v jakých časech je hotelová restaurace otevřena. Kávu se zákuskem je možno si dát v našem partnerském hotelu Flora - v 6.patře - Café Panorama. (Hotely jsou spojené chodbou, klienti tudíž nemusí vůbec z komplexu vyjít ven).
    Co se týká procedur - bohužel váš příjezd byl v sobotu odpoledne, a recepcí vám byla vysvětlena daná situace. Balneoprovoz není v provozu v neděli, proto vám hotel nabídl procedury v nejbližším možném termínu, tudíž v pondělí.
    Moc nás mrzí, že čistota koupelny nebyla dle vás v pořádku, pokud bychom o tom věděli v době vaší návštěvy našeho hotelu, nápravu bychom zjednaly samozřejmě ihned. Světlo v koupelně bylo přidáno.

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 22. října 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Personál velmi příjemný
    • rekonstrukce hotelu která probíhá bez předchozího varování o možném hluku. Hotelová kuchyň by si zasloužila pořádného kuchaře a někoho ze školní jídelny
    HOTEL MAXIM

    Odpověď od hotelu

    HOTEL MAXIM

    Děkujeme za zaslané hodnocení. Omlouváme se, pokud probíhající práce měly rušivý vliv na Váš pobyt. Bohužel došlo po deštivém počasí k nečekanému stavu, který si vyžádal okamžité řešení. Snažili jsme se nalézt se stavební firmou optimální způsob, který by rychle a bez rušivých efektů vše vyřešil. Je nám líto, pokud se tak úplně nepodařilo, ale obdobné situace bohužel nelze předvídat, ale ani vyloučit. Děkujeme za Vaše pochopení a jsme rádi i přesto převážila Vaše spokojenost a z pobytu v hotelu Maxim a v M. Lázních jste si přivezli pěkné zážitky. Budeme rádi, pokud nám zachováte přízeň a zvolíte-li i příští pobyt náš hotel.
    Obchodní a marketingové oddělení a tým hotelu Maxim

  • František Kočárník

    ?

    jednotlivec, 9. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Jitka Havlicová

    ?

    dospělý pár, 11. prosince 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    pozor na prodloužený víkend s procedurami, protože se v neděli nic neděje a potom se musí všechno splnit, odpovídá hotelu se třemi hvězdami, takže průměr, i při malé obsazenosti hotelu nás ubytovali v pokoji do dvora, protože po nás přijeli důchpdci z Německa, na obrázku vše vypadá super, skutečnost trochu jiná, název "antistres program" pro nás neodpovídal
    • pobyt v relax provozu, každodenní úklid
    • ubytování v pokoji do dvora, přestože nás bylo v hotelu v danou dobu asi 12, prvotní rospis procedur od 7,00 ráno , špinavé záclony
    HOTEL MAXIM

    Odpověď od hotelu

    HOTEL MAXIM

    Dobrý den, paní Hlavicová,
    moc nás mrzí, že pokoj "do dvora" Vám nevyhovoval. Při příjezdu jste projevila zájem o klidný pokoj, proto jsme Vám vyšli vstříc. Hotel je situován jednou stranou na hlavní ulici a druhou do dvora. Pokoj do dvora je tedy předpoklad většího klidu pro klienty.
    Co se procedur týká, tak právě proto, že třínoční pobyty jsou dosti krátké, tak proto se snažíme dávat manželům pokud možno stejné časy procedur a z rána. Lidé to vyžadují z toho důvodu, aby mohli zbytek dne trávit dohromady na procházkách po Mar. Lázních. Ostatně, nebyla jste s časy procedur spokojena a tyto Vám byly upraveny, dle Vás.
    Co napsat na špinavé záclony? Snad jen to, že byly týden po vyprání od firmy, která nám pere pro celý hotel, jak záclony, tak i veškeré lůžkoviny.
    S přáním hezkého dne
    Hotel Maxim - recepce

  • Zdeňka Stehlíková MUDr.

    ?

    jednotlivec, 13. října 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Dobrá strava,obsluha personálu,velmi dobrý přístup rehabilitačních pracovníků,ochota recepčních.
    • umístění oken do dvora,hluk z prostor hotelového dvora od časných hodin,chladno na pokoji.
  • Leoš Kučera

    ?

    dospělý pár, 15. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • dlouhé čekání na jídlo u večeře
      u večeře nebylo možné dostat obyčejnou vodu
      společné večeře bývaly v době pobytů ROH
  • Jan Libjak

    ?

    jednotlivec, 26. srpna 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    velmi dobre chybela nam lednicka na pokoji museli jsme si ji dokoupit take televize by mohla byt vetsi uklidova sluzba ok zupany nejsou soucasti vybavy jen placene jinak velka spokojenost
  • Vladimír DŘÍZHAL

    ?

    dospělý pár, 23. května 2019

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vybavení hotelu odpovídá 3 hvězdičkám, atmosféra spíše rodinná. Pokoje jsou čisté a udržované, TV nemá HD rozlišení, výběr stanic omezený, chybí lednička a sociální zařízení je na nižší úrovni
    • dobrá atmosféra
      lázeňské služby
      ochota personálu
      možnost parkování před hotelem
    • vybavení pokojů značně skromné
      chybí lednice
      malá TV bez HD rozlišení
  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 21. července 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Personál: ochotný, vstřícný, až na vrchní sestru, které jsem při 1. proceduře oznámila, že manžel ze zdrav. důvodů nemůže na žádnou z 10 zaplacených procedur, dovĕdĕl se poslední den před odjezdem od praktické lékařky. Nešlo ani, abych místo něho šla na masáže, všude zatím byla domluva možná.
    Komfort: oba pokoje měly okna do dvora, kde byly vyvedeny hlučné ventilátory z vedlejšího hotelu a po celý den tam slunce ani chvíli nesvitilo a tak pod. Kdybych byla ML poprvé, bylo by to i naposled. Byla jsem zde mnohokrát a vždy spokojená.
    • - blízkost kolonády a centra města
      - vstřícnost všech recepčních, pokojských, těch, kteří poskytovali procedury i obsluhy v restauraci
    • - naprostá nevstřícnost vrchní sestry
      - poloha pokojů
    HOTEL MAXIM

    Odpověď od hotelu

    HOTEL MAXIM

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, pochvalných slov si vážíme, s kritikou se pokusíme vypořádat tak, aby se příště pokud možno neopakovalo. Hotel bohužel nedisponuje jen pokoji s výhledem na město, a i ty s výhledem do dvora musíme obsadit. Na někoho ten los vždy padne, tentokrát na Vás, nicméně hosté většinou říkají, že nesedí pouze tam, že přijeli prozkoumat naše krásné město.
    S vrchní sestrou se vždy každý domluvil, mrzí nás, že Vaše zkušenost je jiná. Na její obranu však musím podotknout, že ve změně jí mohla bránit nejen naplněnost kapacity, ale i nepsané pravidlo hotelu pro větší spokojenost hostů, že manželské páry obdrží procedury ve stejný čas. Nicméně jste si asi zaměnila první a poslední procedury, neboť i dle svědků komunikace proběhla jinak.
    Přesto nás těší, že jste si vybrala náš hotel k rekreaci a rádi Vás přivítáme znovu.
    Za tým hotelu Maxim
    Marcela Verešová
    recepce