Recenze

HodnoceníHOTEL MAXIM

Zpět

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 293 recenzí

  • Personál

    95%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    92%

Recenze (3)

Filtry

Typ klienta

  • josef zach

    ?

    skupina přátel, 18. června 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Z technických důvodů jsme byly ubytováni v hotelu Richard a tento pobyt neměl chybu.Děkujeme personálu hotelu
      Maxim za organizační změnu.Rádi opět příští rok přijedeme.Zachovi.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 21. března 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Obsluha v hotelové restauraci
    • Paní na recepci nám jen oznámila, kdy máme procedůry, nedala nám žádný výběr i když jsme to měli ve voucheru.
      V ceně jsme měli kávu a dort, který nám také nikdo nenabídl.
      Celkově se nám nikdo nevěnoval.
  • Hana Holubová

    ?

    jednotlivec, 23. října 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    celkově jsme neměly moc dobrý pocit, náš příjezd byl v sobotu a procedury byly naplánované až od pondělí. Nebyly jsme o tom informovány. Restaurace fungovala jen během snídaní,obědů a večeří a vše se muselo objednávat. Behem dne nebyla možnost si dát v hotelu ani kávu. V pokojích jsem postrádaly minibar, koupelna nebyla moc dobře uklizena a poměrně v ní málo světla
    • z procedur perlička a parafín
    • restaurace nefungovala celý den
      procedury až od pondělí
      čistota koupelny
    HOTEL MAXIM

    Odpověď od hotelu

    HOTEL MAXIM

    Dobrý den, na serveru Spa.cz máme uvedenu informaci, v jakých časech je hotelová restaurace otevřena. Kávu se zákuskem je možno si dát v našem partnerském hotelu Flora - v 6.patře - Café Panorama. (Hotely jsou spojené chodbou, klienti tudíž nemusí vůbec z komplexu vyjít ven).
    Co se týká procedur - bohužel váš příjezd byl v sobotu odpoledne, a recepcí vám byla vysvětlena daná situace. Balneoprovoz není v provozu v neděli, proto vám hotel nabídl procedury v nejbližším možném termínu, tudíž v pondělí.
    Moc nás mrzí, že čistota koupelny nebyla dle vás v pořádku, pokud bychom o tom věděli v době vaší návštěvy našeho hotelu, nápravu bychom zjednaly samozřejmě ihned. Světlo v koupelně bylo přidáno.