Recenze

HodnoceníHOTEL MAXIM

Zpět

Hodnocení hotelu

97%

Perfektní

na základě 8 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    100%

  • Služby

    95%

  • Čistota

    98%

  • Pohodlí

    95%

  • Cena/kvalita

    95%

Recenze (619)

Filtry

  • josef zach

    ?

    skupina přátel, 18. června 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Z technických důvodů jsme byly ubytováni v hotelu Richard a tento pobyt neměl chybu.Děkujeme personálu hotelu
      Maxim za organizační změnu.Rádi opět příští rok přijedeme.Zachovi.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 19. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel Maxim má velký prostor pro zlepšení a rozšíření svých služeb, poloha hotelu je naprosto dokonalá byť lehce znevýhodněná zbořeništěm před vchodem. služby, které hotel nabízí jsou v opravdu špatné kvalitě. rychle se klientů zbavit jen něco pošolichat ať se neřekne a hlavně a NÁS TI LIDÉ NEOBTĚŽUJÍ. Vrchní sestra otrávená a protivná, lázeňské celkem příjemné, ovšem péči o klienty nepřehánějí a ani snad nemohou když musí najednou dělat asi milion věcí. Určitě by byl prostor k dobudování sauny, solné komory, infrasauny popř. dalších prostor pro klienty. O kuchyni se nebudu snad ani zmňovat, ale kuchař by měl vařit spíše ve vězení lidem za trest a ne lázeńským hostům. Jídelníček taky žádná hitparáda, ale v případě že by bylo jídlo chutné by se dal akceptovat. Obsluha naprosto tragická. Jsem zklamaná nebo možná rozmazlená miuloročním pobytem ve Františkových lázních. Příště už do tohoto hotelu určitě neee a je mi to moc líto.
  • Taťjana Židkova

    ?

    jednotlivec, 23. srpna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt v hotelu Maxim mě vskutku zklamal, znovu se zde rozhodně neubytuji.
    • V hotelu? Jedině strava.
    • Je to zjevně jako v loterii, pakliže se vám “poštěstí” a obdržíte pokoj, jehož okna hledí na sousední hotel a dvorek s parkovištěm, budete po dobu celého vašeho pobytu vystaveni otravnému hučení, pravděpodobně kvůli klimatizaci. Sprcha nefungovala správně, záchod se splachoval vždy napodruhé, na židlích jsou skvrny neidentifikovatelného původu - nechápu, že personál není schopný je alespoň vyčistit. V jídelně mi podali zkažené pivo.
      Bazén je s jeho velikostí a maximální kapacitou 6 osob zcela nedostačující, vezmu-li v potaz, že do bazénu chodí i hosté ze sousedního hotelu.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 21. března 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Obsluha v hotelové restauraci
    • Paní na recepci nám jen oznámila, kdy máme procedůry, nedala nám žádný výběr i když jsme to měli ve voucheru.
      V ceně jsme měli kávu a dort, který nám také nikdo nenabídl.
      Celkově se nám nikdo nevěnoval.
  • Hana Holubová

    ?

    jednotlivec, 23. října 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    celkově jsme neměly moc dobrý pocit, náš příjezd byl v sobotu a procedury byly naplánované až od pondělí. Nebyly jsme o tom informovány. Restaurace fungovala jen během snídaní,obědů a večeří a vše se muselo objednávat. Behem dne nebyla možnost si dát v hotelu ani kávu. V pokojích jsem postrádaly minibar, koupelna nebyla moc dobře uklizena a poměrně v ní málo světla
    • z procedur perlička a parafín
    • restaurace nefungovala celý den
      procedury až od pondělí
      čistota koupelny
    HOTEL MAXIM

    Odpověď od hotelu

    HOTEL MAXIM

    Dobrý den, na serveru Spa.cz máme uvedenu informaci, v jakých časech je hotelová restaurace otevřena. Kávu se zákuskem je možno si dát v našem partnerském hotelu Flora - v 6.patře - Café Panorama. (Hotely jsou spojené chodbou, klienti tudíž nemusí vůbec z komplexu vyjít ven).
    Co se týká procedur - bohužel váš příjezd byl v sobotu odpoledne, a recepcí vám byla vysvětlena daná situace. Balneoprovoz není v provozu v neděli, proto vám hotel nabídl procedury v nejbližším možném termínu, tudíž v pondělí.
    Moc nás mrzí, že čistota koupelny nebyla dle vás v pořádku, pokud bychom o tom věděli v době vaší návštěvy našeho hotelu, nápravu bychom zjednaly samozřejmě ihned. Světlo v koupelně bylo přidáno.

  • Anna-Marie Makarova

    ?

    jednotlivec, 9. srpna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel odpovida ceskym trem hvezdickam, nicmene procedury, ktere byly v cene, byly znacne casove omezene, tudiz o vikendu nebylo na vyber a na obe masaze jsme musly jit brzo rano hned po sobe. Navic pani maserka zkratila procedury na temer polovinu casu.
    • Poloha hotelu je perfektni.
    • Sluzby personalu podprumerne.
    HOTEL MAXIM

    Odpověď od hotelu

    HOTEL MAXIM

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení.

    K Vašim výtkám: procedury v balíčku obsažené patří dohromady (masáž s prohřátím), tudíž byly obě načasované dohromady. Brzkou ranní hodinu je možné upravit, stačilo se domluvit na přečasování. Pokud procedury neproběhly podle Vás standartně, byli bychom uvítali Vaši reakci již během pobytu.

    Hotel Maxim recepce
    Verešová

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 23. května 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velmi příjemný personál, obzvlášť v restauraci, ochotná a milá masérka, dobré jídlo, bazén.
    • Velmi nás mrzí, že přesto, že jsme měli pobyt zaplacen před 5 měsíci, po příjezdu nás ubytovali v hotelu Flora, kde nám místo hotelového pokoje přidělili komůrku 3x4 metry. I vizuálně se zdaleka hotel nevyrovnal hotelu Maxim, kde jsme měli být ubytováni. Z toho důvodu se již do těchto dvou hotelů nevrátíme ani je nikomu nedoporučíme.
    HOTEL MAXIM

    Odpověď od hotelu

    HOTEL MAXIM

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že technické problémy, které neumožnily Váš pobyt v našem hotelu, Vám zkazily pobyt. Budeme doufat, že nám přeci jen dáte druhou šanci. Recepce hotelu Maxim

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 22. října 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Personál velmi příjemný
    • rekonstrukce hotelu která probíhá bez předchozího varování o možném hluku. Hotelová kuchyň by si zasloužila pořádného kuchaře a někoho ze školní jídelny
    HOTEL MAXIM

    Odpověď od hotelu

    HOTEL MAXIM

    Děkujeme za zaslané hodnocení. Omlouváme se, pokud probíhající práce měly rušivý vliv na Váš pobyt. Bohužel došlo po deštivém počasí k nečekanému stavu, který si vyžádal okamžité řešení. Snažili jsme se nalézt se stavební firmou optimální způsob, který by rychle a bez rušivých efektů vše vyřešil. Je nám líto, pokud se tak úplně nepodařilo, ale obdobné situace bohužel nelze předvídat, ale ani vyloučit. Děkujeme za Vaše pochopení a jsme rádi i přesto převážila Vaše spokojenost a z pobytu v hotelu Maxim a v M. Lázních jste si přivezli pěkné zážitky. Budeme rádi, pokud nám zachováte přízeň a zvolíte-li i příští pobyt náš hotel.
    Obchodní a marketingové oddělení a tým hotelu Maxim

  • Anonymní hodnocení

    ?

    ostatní, 18. září 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Trochu se tu zastavil čas. Strava by mohla být formou bufetu i večer. Nabídka pestřejší a nápaditější.
    HOTEL MAXIM

    Odpověď od hotelu

    HOTEL MAXIM

    Velmi děkujeme za návštěvu hotelu Maxim a zpětnou vazbu. Jsme moc rádi, že se Vám pobyt líbil. Oceňujeme i Vaše podněty ke zlepšení, které vždy pečlivě monitorujeme a zpracováváme s kompetentními vedoucími úseku. Potěší nás, pokud i pro příští návštěvu Mariánských Lázní zvolíte náš hotel a věříme, že k Vaší naprosté spokojenosti.
    Obchodní a marketingové oddělení hotelu

  • František Kočárník

    ?

    jednotlivec, 9. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení