Recenze

HodnoceníHOTEL MAXIM

Zpět

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 293 recenzí

  • Personál

    95%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    93%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    92%

Recenze (293)

Filtry

  • josef zach

    ?

    skupina přátel, 18. června 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Z technických důvodů jsme byly ubytováni v hotelu Richard a tento pobyt neměl chybu.Děkujeme personálu hotelu
      Maxim za organizační změnu.Rádi opět příští rok přijedeme.Zachovi.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 21. března 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Obsluha v hotelové restauraci
    • Paní na recepci nám jen oznámila, kdy máme procedůry, nedala nám žádný výběr i když jsme to měli ve voucheru.
      V ceně jsme měli kávu a dort, který nám také nikdo nenabídl.
      Celkově se nám nikdo nevěnoval.
  • Hana Holubová

    ?

    jednotlivec, 23. října 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    celkově jsme neměly moc dobrý pocit, náš příjezd byl v sobotu a procedury byly naplánované až od pondělí. Nebyly jsme o tom informovány. Restaurace fungovala jen během snídaní,obědů a večeří a vše se muselo objednávat. Behem dne nebyla možnost si dát v hotelu ani kávu. V pokojích jsem postrádaly minibar, koupelna nebyla moc dobře uklizena a poměrně v ní málo světla
    • z procedur perlička a parafín
    • restaurace nefungovala celý den
      procedury až od pondělí
      čistota koupelny
    HOTEL MAXIM

    Odpověď od hotelu

    HOTEL MAXIM

    Dobrý den, na serveru Spa.cz máme uvedenu informaci, v jakých časech je hotelová restaurace otevřena. Kávu se zákuskem je možno si dát v našem partnerském hotelu Flora - v 6.patře - Café Panorama. (Hotely jsou spojené chodbou, klienti tudíž nemusí vůbec z komplexu vyjít ven).
    Co se týká procedur - bohužel váš příjezd byl v sobotu odpoledne, a recepcí vám byla vysvětlena daná situace. Balneoprovoz není v provozu v neděli, proto vám hotel nabídl procedury v nejbližším možném termínu, tudíž v pondělí.
    Moc nás mrzí, že čistota koupelny nebyla dle vás v pořádku, pokud bychom o tom věděli v době vaší návštěvy našeho hotelu, nápravu bychom zjednaly samozřejmě ihned. Světlo v koupelně bylo přidáno.

  • Anna-Marie Makarova

    ?

    jednotlivec, 9. srpna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel odpovida ceskym trem hvezdickam, nicmene procedury, ktere byly v cene, byly znacne casove omezene, tudiz o vikendu nebylo na vyber a na obe masaze jsme musly jit brzo rano hned po sobe. Navic pani maserka zkratila procedury na temer polovinu casu.
    • Poloha hotelu je perfektni.
    • Sluzby personalu podprumerne.
    HOTEL MAXIM

    Odpověď od hotelu

    HOTEL MAXIM

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení.

    K Vašim výtkám: procedury v balíčku obsažené patří dohromady (masáž s prohřátím), tudíž byly obě načasované dohromady. Brzkou ranní hodinu je možné upravit, stačilo se domluvit na přečasování. Pokud procedury neproběhly podle Vás standartně, byli bychom uvítali Vaši reakci již během pobytu.

    Hotel Maxim recepce
    Verešová

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 23. května 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velmi příjemný personál, obzvlášť v restauraci, ochotná a milá masérka, dobré jídlo, bazén.
    • Velmi nás mrzí, že přesto, že jsme měli pobyt zaplacen před 5 měsíci, po příjezdu nás ubytovali v hotelu Flora, kde nám místo hotelového pokoje přidělili komůrku 3x4 metry. I vizuálně se zdaleka hotel nevyrovnal hotelu Maxim, kde jsme měli být ubytováni. Z toho důvodu se již do těchto dvou hotelů nevrátíme ani je nikomu nedoporučíme.
    HOTEL MAXIM

    Odpověď od hotelu

    HOTEL MAXIM

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že technické problémy, které neumožnily Váš pobyt v našem hotelu, Vám zkazily pobyt. Budeme doufat, že nám přeci jen dáte druhou šanci. Recepce hotelu Maxim

  • Blanka Černochová

    ?

    jednotlivec, 8. března 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Hotel - nádherná stavba.
      Kapacitně není velký, což je příjemné.
      Procedury jsou přímo v hotelu.
      Výborná kuchyně a skvělá obsluha.
  • Zdeňka Stehlíková MUDr.

    ?

    jednotlivec, 13. října 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Dobrá strava,obsluha personálu,velmi dobrý přístup rehabilitačních pracovníků,ochota recepčních.
    • umístění oken do dvora,hluk z prostor hotelového dvora od časných hodin,chladno na pokoji.
  • Soňa Šnajberková

    ?

    skupina přátel, 10. června 2013

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • v nabídce lázeňských služeb kombinace: whirpool a hned poté perličková koupel
  • Ilona Michalčíková

    ?

    jednotlivec, 30. června 2020

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Leoš Kučera

    ?

    dospělý pár, 15. května 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • dlouhé čekání na jídlo u večeře
      u večeře nebylo možné dostat obyčejnou vodu
      společné večeře bývaly v době pobytů ROH