HOTEL MAXIM
Děkujeme za zaslané hodnocení, velmi nás potěšilo, že Váš pobyt proběhl k Vaší plné spokojenosti. Budeme velmi rádi, pokud i v budoucnu navštívíte některý z našich hotelů v M. Lázních - Flora nebo Maxim.
Obchodní oddělení hotelů
97%
Perfektní
na základě 8 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
jednotlivec, 13. března 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 6. března 2023
HOTEL MAXIM
Děkujeme za zaslané hodnocení, velmi nás potěšilo, že Váš pobyt proběhl k Vaší plné spokojenosti. Budeme velmi rádi, pokud i v budoucnu navštívíte některý z našich hotelů v M. Lázních - Flora nebo Maxim.
Obchodní oddělení hotelů
1 hlas
?
dospělý pár, 9. ledna 2023
HOTEL MAXIM
Velmi si ceníme Vaší přízně a děkujeme, že s námi i s dalšími hosty sdílíte vaše zkušenosti. Jsme moc rádi, že jste si pobyt užili a těšíme se na Vaši příští návštěvu!
Za tým hotelu Maxim - obchodní a marketingové oddělení
1 hlas
?
dospělý pár, 11. prosince 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 10. prosince 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 10. prosince 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 10. prosince 2022
HOTEL MAXIM
Máme opravdu upřímnou radost, že se Vám pobyt v hotelu Maxim líbil. Děkujeme, že jste se podělili o pozitivní zážitky a spokojenost. Moc si toho ceníme a bude nám potěšením, pokud i napříště zvolíte náš hotel! Obchodní a marketingové oddělení a tým hotelu Maxim
1 hlas
?
jednotlivec, 27. listopadu 2022
HOTEL MAXIM
Děkujeme za přízeň a Vaše sdílení spokojenosti se službami v hotelu Maxim, během Vaší dovolené. Moc si toho ceníme a bude nám potěšením, pokud i napříště zvolíte náš hotel! Obchodní a marketingové oddělení a tým hotelu Maxim
1 hlas
?
jednotlivec, 25. listopadu 2022
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
dospělý pár, 21. listopadu 2022
3 hlasy
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.