Recenze

HodnoceníHotel Royal

Zpět

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 24 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    96%

  • Pohodlí

    93%

  • Cena/kvalita

    86%

Recenze (173)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 25. března 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jezdím opakovaně, ještě jsem se nezklamala. Personál, vybavenost, okolí, možnosti procházek vše OK.
    Hotel Royal

    Odpověď od hotelu

    Hotel Royal

    Dobrý den, moc děkujeme za Vaše hodnocení a věříme, že se k nám budete i nadále vracet. Za tým hotelu ROYAL V. Forstnerová

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 25. února 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Tomáš Škubal

    ?

    jednotlivec, 19. února 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Zejména oceňuji profesionalitu a ochotu veškerého personálu, výbornou kuchyni a příjemné prostředí.
    • Viz. výše.
    • Nemám žádné výhrady.
    Hotel Royal

    Odpověď od hotelu

    Hotel Royal

    Dobrý den, pane Škubale, moc děkujeme za hodnocení, o které se ráda podělím i kolegy. Těšíme se na Vás při příštím pobytu v hotelu Royal. V. Forstnerová

  • Jaroslav Stehlík

    ?

    jednotlivec, 14. prosince 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 10. prosince 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    V hotelu jsem byl poněkolikáté, tak mohu i porovnávat. Kvalita služeb a přístup personálu na vynikající úrovni.
    • Mariánské Lázně jinak. Byly pod sněhem.
    • Návštěva v prosinci, radiátor topení ohříval na 20%, tak jestli to byl dopad šetření a hlavice byla nastavena, aby víc nepustila? Naštěstí v koupelně běžel až moc, šlo přepouštět teplo, takže neřešeno.
    Hotel Royal

    Odpověď od hotelu

    Hotel Royal

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení a i za srovnání. Věřím, že budeme i nadále naše služby jen a jen vylepšovat. Za tým hotelu V. Forstnerová

  • Miroslava Měchurová

    ?

    jednotlivec, 23. října 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    děkuji, že stále držíte úroveň
    Hotel Royal

    Odpověď od hotelu

    Hotel Royal

    Děkujeme moc, paní Měchurová. Těšíme se na Vás zase příště. V. Forstnerová

  • Anonymní hodnocení

    ?

    jednotlivec, 17. srpna 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • JUDr.Jitka Dědičová

    ?

    jednotlivec, 27. července 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byla jsem nadstandartně spokojena - bez připomínek.
    • Vše.
    Hotel Royal

    Odpověď od hotelu

    Hotel Royal

    Milá paní doktorko, moc Vám děkujeme za krásné hodnocení naší práce. Těšíme se opět někdy na viděnou v hotelu Royal! V. Forstnerová

  • Bohumila Jenčíková

    ?

    jednotlivec, 16. července 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Nelíbilo se mi chování jedné dámy personálu jídelny, která nastoupila v pondělí do práce. Nevětrá jídelnu, a ještě se se mnou hádá. Jsem po operaci plic, mám astma i maminka. Vysvětlovat zaměstnanci, kterého já platím, je pro mě nepřijatelné. Tato dáma, nemá co dělat ve vedoucí funkci jídelny. Kvůli ní dali výpověď i brigádnice, vadilo jim rovněž zabedněná jídelna. Najdou jistě lepší brigádu jinde, kde dostanou lepší zacházení s personálem. Její kolegyně, co šla od pondělka na dovolenou, se chovala velmi vstřícně a hezky, umožnila nám vybrat si místo k sezení u dveří, které budou otevřené, větrala, a vzduch se za dva dny v nevětratelné jídleně zlepšil. Té mohu jen poděkovat. Ta druhá celý pobyt svým zcela nevhodným chováním mi zkazila. Usmívání a přetvářka další dny na mě nezabere. Navíc nasypává kávu do kávovaru, když si klienti vaří kávu, tuto činnost má mít hotovou před otevřením směny. Dále se mi nelíbily snídaně, nabízet hostům stále stejné menu bez fantazie, je ve čtyřhvězdičkovém hotelu smutné. Byly jsme i ve Hvězdě a tam nabízely, co se týče stravování lepší výběr. Možná by si mohla jídelna nastudovat nějaké nové formy stravování na nějakém kurzu nebo si něco o tom přečíst. Už jsem se těšila domů, že nebudu muset přemýšlet o tom, že marketing hotelu zaslouží jen 5. Při příjezdu jsme se dozvěděly, že jsme mohly obědvat. Celou dobu se nás nikdo nezeptal, zda nechceme pití na pokoj ??? A nic tam nebylo, jen lístek, na kterém stálo 2 ks piva za 60 Kč. atd. Asi nemáte dost zkušeností s klienty a nedovedete využít potenciálu, jaký poloha tohoto hotelu skýtá. Je to velmi krásné místo. Všichni ostatní lidé byli příjemní. Zdravotní personál bezvadný. Pokoj jsme měli krásný, úklid dobrý, nepotřebujeme toho moc. Ale jídlo je základ. Bohužel často lidé mají špatné stravovací návyky, ale my k nim bohužel nepatříme. Stačilo by mi ke snídani zelený salát, dýňová semínka, čerstvý džus bez cukru nebo šťáva ze zeleniny, trochu sojového mléka. a aspoň trochu oliv. Jistě by to finančně hotel nezruinovalo. No příště budu hledat dle referencí jinde, protože maminka bude chtít opět do Mariánek. A věřím tomu, že hned po mém odjezdu, začala fungovat stará garda, ráno zamčené všechny dveře, puštěná klimatizace, která funguje občas...je zastaralá už na pohled. I ta totiž vyžaduje údržbu, a všimla jsem si i dost špinavých oken u stropu, kde klimatizace je. Takže příště budu investovat jinde..
    • Zdravotní personál bezvadný. Hotel čistý. Paní doktorka skvělá. Procedury bez problémů. Klad byl, že na jídelníčku byly ryby. I když dvě jídla stejná, obměna pouze příloha.
    • Jídla připravovaná z konzervované zeleniny nebo mražené, bez chuti . Vypadá to, že člověk, co to připravuje umí jen svíčkovou, kterou chválili jiní klienti, ale bohužel já ji nejím. Po jídle mi nebylo dobře. Menu neobsahuje alespoň jedno jídlo opravdu dietní, kvůli zažívání bez tuku nebo připravené na kvalitním olivovém oleji. Stále se opakující smažená a pečená jídla. Ten kuchař, co to připravuje , není dobrý kuchař. A zase jsme u toho základem je chutná a zdravá kuchyně a dobré vaření. Používané produkty - mražená zelenina, konzervovaná zelenina bez ochucení, nedobrá rýže pochybné jakosti....Asi se dost šetří na potravinách. Jen večer bylo celé ovoce, na noc ho nejím, to jím ráno...
    Hotel Royal

    Odpověď od hotelu

    Hotel Royal

    Vážená paní Jenčíková,
    Vaše recenze služeb našeho hotelu bude velikým přínosem pro náš hotel a jistě zajistí do budoucna nebývalou prosperitu našeho hotelu.
    - Větrání restaurace se řídí do jisté míry požadavky všech klientů, někteří nemohou dýchat jiným vadím průvan . Není jednoduché vyhovět všem, a to že jste hned první den přišla do kanceláře ředitele a začala vyhrožovat zápornou recenzí a následně podala hlášení na Krajskou hygienu karlovarského kraje nemohlo vůbec pomoci , jen to vypovídá o tom jaký jste člověk.
    - Nápoje do minibaru dodávají pracovnice Housekeepingu na vyžádání co ostatně stojí na nabídce, která se nachází v každém pokoji a tvorbu cen laskavě nechte na nás. Je to nabídka, kterou můžete nebo nemusíte využít.
    - Za váš názor na kvalitu naší kuchyně děkuji jen mě zaráží proč jste při tak špatné kvalitě a neodbornosti našich kuchařů zajistila, aby vaše návštěva / šofer/ pokoutně snědl oběd, který byl určen vaší matce která měla jako součást poskytovaných služeb což považuji za neomalenost. Máme zde nabídku jídel A la carte ??????????????,
    - Na vaše doporučení výměny lidí mohu reagovat jen úsměvem „ Lidí je dost „ jste zřejmě odborník na HR, jen nevím, zda v našem oboru a v naší republice.
    - Pokud máte pocit, že jste kompetentní k hodnocení vedení hotelu, jistě si způsob najdete např. v recenzi hotelu, jak jste již předeslala.
    - Pan ředitel vítá a hlavně zdraví všechny hosty hotelu a to každý den i několikrát a dost často bez odpovědi. Zřejmě nový trend. Stejně tak jsem zdravil i Vaší matku i Vás, je pravdou , že Vy jste většinou dělal , že nevidíte.
    - VIP hosté = hosté, kteří k nám jezdí opakovaně jako například pan Švehlík nad kterým jste se pohoršovala když zakašlal , jsou samozřejmě na jiném levelu, jsou to naši přátelé.
    - S pozdravem
    - Martin Šemotl

  • Jan Stamberg

    ?

    mladý pár, 20. března 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velmi hezký hotel i jeho okolí.
    • Velikost whirlpool zcela neodpovídající velikosti hotelu.
    Hotel Royal

    Odpověď od hotelu

    Hotel Royal

    Dobrý den, pane Stambergu, moc děkujeme za hodnocení. Ten whirlpool je záměrně malý, aby v něm klienti měli soukromí.Za tým hotelu Royal V. Forstnerová