Hotel Royal
Dobrý den, moc děkujeme za Vaše hodnocení a věříme, že se k nám budete i nadále vracet. Za tým hotelu ROYAL V. Forstnerová
91%
Perfektní
na základě 24 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
jednotlivec, 25. března 2024
Hotel Royal
Dobrý den, moc děkujeme za Vaše hodnocení a věříme, že se k nám budete i nadále vracet. Za tým hotelu ROYAL V. Forstnerová
1 hlas
?
jednotlivec, 25. února 2024
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 19. února 2024
Hotel Royal
Dobrý den, pane Škubale, moc děkujeme za hodnocení, o které se ráda podělím i kolegy. Těšíme se na Vás při příštím pobytu v hotelu Royal. V. Forstnerová
1 hlas
?
jednotlivec, 14. prosince 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 10. prosince 2023
Hotel Royal
Dobrý den, děkujeme za hodnocení a i za srovnání. Věřím, že budeme i nadále naše služby jen a jen vylepšovat. Za tým hotelu V. Forstnerová
1 hlas
?
jednotlivec, 23. října 2023
Hotel Royal
Děkujeme moc, paní Měchurová. Těšíme se na Vás zase příště. V. Forstnerová
1 hlas
?
jednotlivec, 17. srpna 2023
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
jednotlivec, 27. července 2023
Hotel Royal
Milá paní doktorko, moc Vám děkujeme za krásné hodnocení naší práce. Těšíme se opět někdy na viděnou v hotelu Royal! V. Forstnerová
2 hlasy
?
jednotlivec, 16. července 2023
Hotel Royal
Vážená paní Jenčíková,
Vaše recenze služeb našeho hotelu bude velikým přínosem pro náš hotel a jistě zajistí do budoucna nebývalou prosperitu našeho hotelu.
- Větrání restaurace se řídí do jisté míry požadavky všech klientů, někteří nemohou dýchat jiným vadím průvan . Není jednoduché vyhovět všem, a to že jste hned první den přišla do kanceláře ředitele a začala vyhrožovat zápornou recenzí a následně podala hlášení na Krajskou hygienu karlovarského kraje nemohlo vůbec pomoci , jen to vypovídá o tom jaký jste člověk.
- Nápoje do minibaru dodávají pracovnice Housekeepingu na vyžádání co ostatně stojí na nabídce, která se nachází v každém pokoji a tvorbu cen laskavě nechte na nás. Je to nabídka, kterou můžete nebo nemusíte využít.
- Za váš názor na kvalitu naší kuchyně děkuji jen mě zaráží proč jste při tak špatné kvalitě a neodbornosti našich kuchařů zajistila, aby vaše návštěva / šofer/ pokoutně snědl oběd, který byl určen vaší matce která měla jako součást poskytovaných služeb což považuji za neomalenost. Máme zde nabídku jídel A la carte ??????????????,
- Na vaše doporučení výměny lidí mohu reagovat jen úsměvem „ Lidí je dost „ jste zřejmě odborník na HR, jen nevím, zda v našem oboru a v naší republice.
- Pokud máte pocit, že jste kompetentní k hodnocení vedení hotelu, jistě si způsob najdete např. v recenzi hotelu, jak jste již předeslala.
- Pan ředitel vítá a hlavně zdraví všechny hosty hotelu a to každý den i několikrát a dost často bez odpovědi. Zřejmě nový trend. Stejně tak jsem zdravil i Vaší matku i Vás, je pravdou , že Vy jste většinou dělal , že nevidíte.
- VIP hosté = hosté, kteří k nám jezdí opakovaně jako například pan Švehlík nad kterým jste se pohoršovala když zakašlal , jsou samozřejmě na jiném levelu, jsou to naši přátelé.
- S pozdravem
- Martin Šemotl
4 hlasy
?
mladý pár, 20. března 2023
Hotel Royal
Dobrý den, pane Stambergu, moc děkujeme za hodnocení. Ten whirlpool je záměrně malý, aby v něm klienti měli soukromí.Za tým hotelu Royal V. Forstnerová
2 hlasy
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.