Hotel Royal
Dobrý den, pane Podlaho, moc děkujeme za Vaší recenzi a těšíme se někdy příště zase na viděnou. V Forstnerová
91%
Perfektní
na základě 24 recenzí
za poslední rok
Jak sbíráme recenze?
Filtry
?
mladý pár, 23. listopadu 2021
Hotel Royal
Dobrý den, pane Podlaho, moc děkujeme za Vaší recenzi a těšíme se někdy příště zase na viděnou. V Forstnerová
1 hlas
?
mladý pár, 6. února 2019
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
mladý pár, 16. srpna 2013
1 hlas
?
mladý pár, 29. listopadu 2010
1 hlas
?
mladý pár, 18. července 2020
2 hlasy
?
mladý pár, 5. prosince 2017
1 hlas
?
mladý pár, 10. července 2021
Bez textového hodnocení
1 hlas
?
mladý pár, 11. září 2011
1 hlas
?
mladý pár, 20. března 2023
Hotel Royal
Dobrý den, pane Stambergu, moc děkujeme za hodnocení. Ten whirlpool je záměrně malý, aby v něm klienti měli soukromí.Za tým hotelu Royal V. Forstnerová
2 hlasy
?
mladý pár, 3. prosince 2018
Bez textového hodnocení
1 hlas
Všechny zákaznické recenze jsou autentické a pocházejí pouze od klientů, kteří v minulosti realizovali svůj pobyt přes web Spa.cz. Pečlivě je procházíme, vyhodnocujeme jejich relevanci a vhodnost a vyřazujeme hodnocení s vulgárním zabarvením či nepravdivými výroky. Recenze však nijak neupravujeme. Pokud je součástí nevyřešená záležitost k prověření, nejprve tak učiníme, až poté je recenze zveřejněna. V tomto případě je často nutné situaci vykomunikovat se třetí stranou a propsání recenze na web tak není okamžité.
Procentuální průměry hodnocení hotelu jsou vypočítány součtem hodnot recenzí zveřejněných za poslední rok a vyděleny počtem těchto recenzí.
Zveřejněno na základě evropské směrnice EU č. 2019/2161.