Recenze

HodnoceníHotel Royal

Zpět

Hodnocení hotelu

91%

Perfektní

na základě 24 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    96%

  • Pohodlí

    93%

  • Cena/kvalita

    86%

Recenze (32)

Filtry

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 2. října 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Ivana Moravcová

    ?

    skupina přátel, 16. května 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Skvělé?
    • Velmi milý personál, čisto, dobré jídlo, pohoda, klid. ?
    Hotel Royal

    Odpověď od hotelu

    Hotel Royal

    Dobrý den, paní Moravcová, moc Vám děkujeme za hodnocení a věříme, že jste v hotelu Royal nebyla naposledy:-). Za celý tým V. Forstnerová

  • Jan Stamberg

    ?

    mladý pár, 20. března 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Velmi hezký hotel i jeho okolí.
    • Velikost whirlpool zcela neodpovídající velikosti hotelu.
    Hotel Royal

    Odpověď od hotelu

    Hotel Royal

    Dobrý den, pane Stambergu, moc děkujeme za hodnocení. Ten whirlpool je záměrně malý, aby v něm klienti měli soukromí.Za tým hotelu Royal V. Forstnerová

  • Gabriela Průšová

    ?

    skupina přátel, 30. května 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel jako takový je čistý, pokoje jsou hezké každý den uklizené vše doplněné. Zaměstnanci restaurace a kavárny, kteří nás obsluhovali byli velice ochotní. Masér je pečlivý, příjemný naprostá spokojenost. Bazén a perličky jsme využívali večer.
    Cena a kvalita absolutně neodpovídá stravě. Porce malé jak pro dítě dospělý by potřeboval trojnásobnou porci. Jídlo je bez chuti.
    Parkování je další problém. Parkovacích míst je tu hodně málo
    • Oceňuji vstřícnost a ochotu zaměstnancům restaurace a kavárny. Pan masér je příjemný, pečlivý.
      Pokoje jsou hezké dobře vybavené. Vždy bylo uklizeno.
    • Strava !!! Děs... Jinak to nazvat ani nejde. Takové porce co jsme dostali jako dospělý by nestačili ani dítěti.
      Procedůry !!! Přijeli jsme ve třech. Počítali jsme s tím, že je budeme mít přibližně časově stejné. Bohužel čekali jsme na sebe.
    Hotel Royal

    Odpověď od hotelu

    Hotel Royal

    Dobrý den, paní Průšová, děkujeme za Váš názor i podněty ke zlepšení. Výhrady k stravě jsem předala na příslušný úsek. Přesto jako laika, pokud klientovi porce nestačí, vidím jako jednoduché řešení, požádat obsluhu o přídavek. Za tým hotelu Royal V. Forstnerová

  • Josef

    ?

    skupina přátel, 11. dubna 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Poměr cena/kvalita absolutně neodpovídá - pokud bych zde byl jako pacient na pojišťovnu, tak se asi spokojím s nabídkou jídel, která jsou často kvalitou srovnatelná se školní kuchyní konce 80. let, i s tím, že mi např. v den příjezdu personál sám vybere, co budu mít k obědu a večeři - opravdu je v r. 2022 takový problém poslat na mail dotaz, co si chceme dát k obědu? Tím spíše, pokud objednávka byla učiněna před třemi týdny. Některé členy personálu evidentně práce nebaví - hned první den jsme si od postarší blonďaté servírky, ulízející nás stůl v restauraci ve 14.05 vyslechli, že ji nebaví pracovat zadarmo po pracovní době (restaurace byla otevřena pro obědy do 14:00, táž servírka tam pak obsluhovala i při večeři. Rovněž úroveň tzv. procedur mizerná. Vojenský režim, kdy jsme byli posláni k šišlající sestře, která již měla předem připraveno a vytištěno, v které konkrétní hodiny se máme účastnit jakých procedur, a v situaci, kdy jsme chtěli rozvrh upravit, dávala ostentativně najevo, jak ji obtěžuje udělat pár kroků k počítači. Na voucheru dále napsáno, že v ceně je klasická masáž, na místě jsme se dozvěděli, že jde o tzv. částečnou masáž (tedy pouze záda 15 min). Prováděná masáž byla vedena s naprostým nezájmem, tahy vedeny zcela nesystematicky a čas 15 min je opravdu výsměch. Dotyčná paní masérka by si jako OSVČ nevydělala ani na slanou vodu, neboť pochybuji, že s tímto přístupem by k ní vůbec ještě někdo přišel podruhé. Kladně hodnotím čistotu hotelu a přístup mladých číšníků a servírek i recepční. V souhrnu bych lázeňskému domu doporučil, ať se věnuje péči o pacienty "na pojišťovnu" a nenabízí wellness pobyty platícím klientům, neboť poskytovaná úroveň služeb a především přístup některých členů personálu ke své práci je parodií na skutečný wellness pobyt.
    • - čisté prostředí
      - chování mladých číšníků a servírek
      - hezký výhled na město
    • - úroveň kuchyně
      - úroveň masáží
      - chování některých členů personálu
      - celková organizace pobytu ze strany lázeňského domu.
    Hotel Royal

    Odpověď od hotelu

    Hotel Royal

    Dobrý den, pane Kalábe,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu a názor. Vaše podněty jsem předala příslušným vedoucím středisek.

    I přesto si myslím, že i negativní recenze se dá napsat slušněji a méně agresivně.

    Přeji hezké dny a především pevné zdraví.

    Za tým hotelu Royal

    Věra Forstnerová 

  • Jakub Podlaha

    ?

    mladý pár, 23. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Naše druhá návštěva v hotelu a opět vše krásné. Hotel je na dobrém místě a je skvělé, že se dá do Mariánek dojet západním expresem.
    • Bazén, ve kterém se dá plavat.
      Příjemný personál.
      Dobré jídlo.
      Lokalita.
    • Byli jsme tam výrazně nejmladší.
    Hotel Royal

    Odpověď od hotelu

    Hotel Royal

    Dobrý den, pane Podlaho, moc děkujeme za Vaší recenzi a těšíme se někdy příště zase na viděnou. V Forstnerová

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 23. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Maximální spokojenost
    • ochotný perzonál
      vynikající jídlo
    • chování paní primářky
    Hotel Royal

    Odpověď od hotelu

    Hotel Royal

    Dobrý den, moc děkujeme za recenzi a mrzí nás Váš špatný pocit z paní primářky, bud jí informovat. V. Forstnerová

  • Anonymní hodnocení

    ?

    skupina přátel, 22. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Všechno bylo fajn,jenom starý výtah by mohl zrychlit.
    Hotel Royal

    Odpověď od hotelu

    Hotel Royal

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení a těšíme se někdy na příště. Děkuejme za podnět. V. Forstnerová

  • magda čefelínová

    ?

    skupina přátel, 15. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Vanda Klusová

    ?

    skupina přátel, 10. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Našemu pobytu u Vás nelze nic vytknout. Velmi se nám líbilo a ubytování, personál a hlavně kuchyně opravdu skvělé.
    • Líbilo se nám všechno
    Hotel Royal

    Odpověď od hotelu

    Hotel Royal

    Dobrý den, paní Klusová, moc děkujeme za hodnocení a věříme, že náš hotel ještě v budoucnu navštívíte. V. Forstnerová