Recenze

Hodnocení hotelu

96%

Perfektní

na základě 99 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    99%

  • Služby

    96%

  • Čistota

    98%

  • Pohodlí

    92%

  • Cena/kvalita

    94%

Recenze (129)

Filtry

Typ klienta

Zobrazit pouze

Seřadit od

  • Věra Fialová

    ?

    jednotlivec, 12. dubna 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celkově jsem byla velmi spokojená a to ve všech směrech
    • Slušnost, profesionalita, ochota všech pracovníků, co nejvíc oceňuji to je, že vše šlo s úsměvem.
    • Nemám co bych napsala.
    Hotel Maxim

    Odpověď od hotelu

    Hotel Maxim

    Velmi děkujeme, že jste se podělila s příznivci portálu Spa.cz a s hotelem o Vaše skvělé zážitky z pobytu v hotelu Maxim. Máme upřímnou radost, že se Vám líbila pohodová atmosféra a vstřícnost pracovníků, kteří se o Vás starali a děkujeme za ocenění profesionality našeho týmu. Moc nás to potěšilo. S radostí budeme očekávat Vaši budoucí návštěvu! Za management hotelu - L. Fojtíková

  • Václav

    ?

    jednotlivec, 2. dubna 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Maximální spokojenost s ubytováním,stravou,čistotou.
    • Nemám připomínky.
    Hotel Maxim

    Odpověď od hotelu

    Hotel Maxim

    Děkujeme za Vaši návštěvu a výborné hodnocení pobytu. Velmi si toho ceníme. Máme velkou radost, že jste si užil pobyt včetně stravy, ubytování a byl jste spokojen se všemi službami. Budeme se těšit na příští návštěvu! Za management hotelu Maxim - L. Fojtíková

  • Josef Zvánovec

    ?

    dospělý pár, 29. března 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hezký hotel v blízkosti kolonády. Výborná strava. Profesionálně provedené procedury.
    Již jsme zde byli 2x a rádi se vrátíme.
    • Milý přístup personálu na procedurách.
    • Nepříjemná recepční paní Verešová.
      V půl dvanácté nás poslala se projít, aniž by si ověřila, zda není pokoj připraven. Zapomněla na 10 % slevu na nápoje. 10% sleva na vstupenky do parku Bohemium byla propadlá!
  • Jindřich Dufek

    ?

    dospělý pár, 25. března 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    pobyt v hotel se nám líbil, prostředí krásné, personál velmi milý a ochotný. Nemáme co vytknout.
    • možnost zaplavat si v bazénu. to bylo moc fajn
    Hotel Maxim

    Odpověď od hotelu

    Hotel Maxim

    Velmi rádi bychom poděkovali za Vaši milou a pozitivní recenzi na váš pobyt v hotelu Maxim. Opravdu moc rádi se dozvídáme a jsme potěšeni, že jste si u nás Váš lázeňský pobyt užili. Vaše poznámky o krásném prostředí a vstřícném personálu jsou pro nás velkou poctou. A co se týče vaší zkušenosti s možností zaplavat si v bazénu, jsme rádi, že jste tuto službu ocenili. Bazén je skvělým místem k relaxaci a odpočinku a je pro nás důležité, aby naši hosté měli příjemný pobyt.
    Děkujeme vám za vaši návštěvu a těšíme se na vaše další případné pobyty u nás v hotelu Maxim. Za management hotelu Maxim - L. Fojtíková

  • Jan

    ?

    dospělý pár, 19. března 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vybavení pokojů /lednička. Blízkost fontány a divadla-výhodná poloha.
    • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Hotel Maxim

    Odpověď od hotelu

    Hotel Maxim

    Děkujeme za návštěvu a sdílení zkušeností s pobytem v hotelu Maxim. Máme velkou radost, že se setkává s kladnou odezvou doplnění pokojů, a to novými ledničkami a přispělo k Vaší úplné spokojenosti. Těší nás, že jste si mohli užít také krásného okolí. Je to tak, nepřeberně astraktivních cílů je od nás z hotelu Maxim doslova pár kroků. Takže i při další návštěvě můžete vždy objevit něco nového. Rádi Vás i v budoucnu opět přivítáme v našem tradičním hotelu. Za management hotelu - L. Fojtíková

  • Renée Středová

    ?

    skupina přátel, 18. března 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme velice spokojeni, bylo u vás fajn.
    • Ubytování, chování personálu.
    Hotel Maxim

    Odpověď od hotelu

    Hotel Maxim

    Děkujeme Vám za milé hodnocení pobytu, velmi nás to potěšilo především proto, že jsme se mohli podílet na prožití Vašeho příjemného pobytu. Je skvělým oceněním našeho personálu, že se Vám v hotelu Maxim líbilo. Uděláme vše pro to, aby i příští pobyty Vás i všech hostů proběhly ve stejné pozitivní atmosféře a kvalitě. Za management hotelu - L. Fojtíková

  • Mgr. Věra Waldsteinová

    ?

    skupina přátel, 13. března 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Pobyt se nám velice líbil, byly jsme spokojené.
    • Příjemný personál, skvělé jídlo.
    • Chyběla nám rychlovarná konvice na pokoji.
    Hotel Maxim

    Odpověď od hotelu

    Hotel Maxim

    Děkujeme Vám za Vaše hodnocení pobytu v našem hotelu. Jsme nadšeni, že jste odjížděli spokojeni. Vaše informace o příjemném personálu a skvělém jídle nás velmi potěšily. Naším cílem a snahou je poskytovat vynikající služby a kvalitní stravování, a je skvělé slyšet, že jste si toho všimli. Pokud jde o Vaši poznámku ohledně rychlovarné konvice na pokoji, litujeme, že jsme v tomto ohledu neposkytli úplně kompletní zážitek. Bohužel zatím tuto službu nenabízíme, technické a bezpečností zajištění to prozatím neumožňují na všech pokojích. Hostům je k dispozici restaurace, kavárna Panorama a lobby bar, kde najdou jak teplé nápoje, tak horkou vodu. Vaše zpětná vazba je pro nás však důležitá a děkujeme za ni, budeme se snažit zlepšit naše vybavení v budoucnosti, abychom lépe vyhověli potřebám našich hostů. Budeme se těšit na případnou příští návštěvu! Za management hotelu Maxim- L. Fojtíková

  • Alexandra

    ?

    Neuvedeno, 11. března 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Vladimír Vojtíšek

    ?

    dospělý pár, 10. března 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vše bylo skvělé, personál, wellness služby, pokoje ,jídelna....příští rok s manželkou opět navštívíme hotel.
    • Vše se mi líbilo, vyzdvihnout musím bazén
    • Málo parkovacích míst, já měl kliku a zaparkoval, ale 4 místa na parkování je málo.
    Hotel Maxim

    Odpověď od hotelu

    Hotel Maxim

    Děkujeme Vám za Vaši pozitivní recenzi na náš hotel. Jsme velmi rádi, že jste si u nás užili pobyt a ocenili naše služby, včetně personálu, wellness zařízení, pokoje a hotelové jídelny. Je skvělé slyšet, že plánujete návrat s Vaší manželkou příští rok.

    Vaše poznámky ohledně bazénu jsou pro nás také velmi potěšující. Rádi se dozvídáme, že se Vám tato část našeho hotelu líbila.

    Děkujeme také za zpětnou vazbu ohledně parkovacích míst. Bohužel zde jsou naše možnosti omezené, i přes naši snahu rozšířit počet míst, na pozemku lázeňského centra město hotelům další možnost nedává. Pro tyto účely vybudovalo město parkovací dům, zde díky výborné strategické poloze našeho hotelu jde jen o cca 180 m od nás, pohodlnou chůzí maximálně 10 minut. Pokud hosté upřednostňují parkování přímo u hotelu, doporučujeme rezervaci v dostatečném předstihu, kdy jsou místa volná a rádi místa samozřejmě přímo u nás zarezervujeme.

    Děkujeme Vám ještě jednou za Vaši spokojenost a za Vaše podněty. Těšíme se na Vaši další návštěvu a budeme se snažit zajistit, aby byl Váš příští pobyt stejně příjemný jako ten minulý.
    za management hotelu Maxim- L. Fojtíková

  • Anonymní recenze

    ?

    dospělý pár, 3. března 2024

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení