Recenze

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 148 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    92%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    96%

  • Pohodlí

    91%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (43)

Filtry

  • František

    ?

    mladý pár, 5. prosince 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Rudolf Rešl

    ?

    mladý pár, 20. dubna 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 17. dubna 2023

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byli jsme vcelku moc spokojení
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Velmi děkujeme za sdílení Vaší spokojenosti. Jsme moc rádi, že se Vám v hotelu líbilo. Vážíme si toho a těšíme se na Vaši příští návštěvu!
    I.Bartková, sales manager

  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 14. července 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení

  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 3. června 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Moc se mi líbil bazén a sauna a ty obrázky na zdech škoda,že tam na obrazech chyběl popisek o kterého panovníka jde.
    • Drahé piti i káva v kavárnách je lepší i s vodou a malou oplátkou. Moc tvrdé postele
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Velmi děkujeme za milou zprávu, zaslané hodnocení a Vaši návštěvu. Děkujeme i za podněty ke zlepšení. Předáme na příslušný úsek hotelu.
    Pavla Přibíková - Asistent obchodního oddělení.

  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 18. března 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Prostředí bylo krásné.
    • Na našem balkoně pokoje č. 201 holubi každý den od půl osmé po celý den na sebe volali. I když jsme je odehnali, byli tam za pár minut zas.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Děkujeme za zaslané hodnocení. Jsme rádi, že se Vám v našem hotelu líbilo. Děkujeme také za připomínku, předávám na naše provozní oddělení. Zkontrolujeme po zimě funkčnost nastavených plašících mechanismů. Zřejmě s prvními teplejšími dny a přicházejícím jarem se ptáci intenzivněji slétávají a volají...
    Budeme rádi pokud nás i v budoucnu navštívíte, pevně věříme, že Váš pobyt proběhne bez jakýchkoliv rušivých elementů.
    L. Fojtíková, sales manager

  • Michal

    ?

    mladý pár, 19. února 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    První dojem z hotelu byl spíše špatný a to zejména z důvodu, že je inzerován s tím, že umožňuje pobyty s domácími mazlíčky a proto jsme jej i zvolili (máme malého FR buldočka). Ovšem po příjezdu nám bylo oznámeno, že s pejskem není skoro nic možné, museli jsme podepsat dokument se samými zákazy (s pejsek nemůže do restaurace, nemůže skočit na postel, nemůže štěkat, nemůže tohle a tohle ...). S pejskem jezdíme pravidelně po pobytech a toto se nám stalo poprvé. Nicméně nakonec po naléhání personál byl ochotný a našli řešení.
    • výběr jídla
      procedury
      pokoje
      čistota
    • určitě není pet friendly jak uvádí
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Děkujeme za zakoupení pobytu a zaslané hodnocení. Mrzí nás, že Vám nastavená pravidla nevyhovovala, bohužel jsme nuceni mít nastaven kompromis tak, aby pobyt s domácími mazlíčky nebyl jinými hosty vnímán z jejich pohledu jako omezující. To je například zákaz přítomnosti v hlavní restauraci nebo rušivé štěkání. Domníváme se, že možnost vzít své zvířecí přátele do vedlejší ho salonku nebo lobby baru je vhodnou alternativou. Přesto za Vaše podněty děkujeme, všechny pečlivě zkoumáme a předáváme k dalšímu možnému postupu na příslušný úsek hotelu. Je třeba vzít v potaz, že náš hotel není primárně určen pro 2 noční víkendové pobyty, který jste realizovali, ale pro wellness lázeňské rekreace, a při delším pobytu je důležité mít pravidla jistým způsobem upravena pro pohodlí všech. Věříme, že jste si z pobytu přivezli i mnoho pěkných zážitků, které převažují nad uvedeným ubytovacím řádem.
    L. Fojtíková, sales manager

  • Michala Niklova

    ?

    mladý pár, 12. října 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Procedury, široká nabídka u snídaně a večeře
    • Najděte si parkovací centrum máte na to dva dny
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Velmi děkujeme za Vaše příznivé hodnocení, těší nás, že jste v Chateau Monty SPA Resort strávili příjemný pobyt. Děkujeme za zpětnou vazbu, která nám napomáhá ke zlepšování našich služeb. Váš podnět rozhodně nezapadne. Již dohodli s CK- portálem SPA.cz, že o nutnosti rezervování parkovacího místa před příjezdem budou hosté informováni nejen na webu (kde mohou pokyn přehlédnout) , ale nově i na ubytovacím poukazu. Jistě tak vyloučíme další nedorozumění. Rádi Vás opět přivítáme v našem hotelu a věříme, že k Vaší plné spokojnosti.
    Za GALA HOTELS s.r.o., L. Fojtíková, sales manager

  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 14. září 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Vše bylo v pořádku. Luxusní hotel.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    mladý pár, 4. září 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení