Recenze

Hodnocení hotelu

88%

Velmi dobré

na základě 546 recenzí

  • Personál

    91%

  • Služby

    88%

  • Čistota

    91%

  • Pohodlí

    87%

  • Cena/kvalita

    84%

Recenze (9)

Filtry

  • Petr Janda

    ?

    dospělý pár, 21. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Byl jsem velice spokojen.
    • Vysoká úroveň stravování a služeb.
      Krásné prostředí.
    • Placení nehlídaného parkoviště.
  • Yadviga Galkevich

    ?

    dospělý pár, 3. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobrý den, s pobytem jsem nebyla spokojena. Nikdo nás neupozornil na omezené využití lázeňských procedur kvůli rekonstrukci. Pokud čas masáže zasahoval do doby snídaně nebo večeře, již byl slušně řečeno velmi omezený výběr jídla. Naplánování masáží a jiných procedur bylo velmi omezeno. Po projednání s manažerkou byla nabídnuta sleva, ale vzhledem k našemu odjezdu se dál nic nedělo.
    • Nebylo dodrženo to, co hotel nabízí a slibuje. Nedoporučuji.
  • Václava Brunátová

    ?

    dospělý pár, 1. září 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    S hotelem MONTY v Marjánských lázních jsem moc spokojená. Je umístěn v klidném prostředí na okraji lesa a na kolonádu a k pramenům je to pěkná procházka. Ráda se sem vracím.Letos jsem tu dovolenou strávila již po třetí.
    • Hotel má vše pohromadě:
      velnes
      procedury
      stravování
    • Koupelna by mohla být lepe vybavena co se týká produktů péče otělo a malým pomocným otočným zrcadlem na líčení.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 3. dubna 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Pěkný hotel v klidném prostředí,
      nové balneo centrum,
      dobrý výběr procedur,
      využití bazénu po celý den
    • Málo parkovacích míst, museli jsme parkovat na centrálním parkovišti na okraji města.
      U snídaně zbytečně moc sladkosti (celý pult) a málo zeleniny - pouze rajčata, olivy a kyselé okurky
  • Jan Chyla

    ?

    dospělý pár, 13. listopadu 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Velmi pěkný hotel, hezký bazén, dobré jídlo. S pobytem jsme byli velmi spokojeni, slabší výkon předvedli číšníci v jídelně, ostatní personál perfektní.
  • Jaroslav Hladík

    ?

    dospělý pár, 11. září 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Jezdíme do Monty opakovaně už skoro 10 let.
    Zvýšila se cena a služby jsou na lepším průměru, ale vzhledem na 4*hotel je co zlepšit.
    • celodenní provoz bazénu a příslušenství
    • - ač jsme měli v požadavku pobytu manželskou postel, nebyla tato v přiděleném pokoji instalována;
      - parkování u hotelu je zpoplatněno zbytečně vysokou částkou a jelikož se nejedná o hlídané parkoviště, tak by mělo být zdarma!
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 18. dubna 2017

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • příjemný personál,
      výběr procedur,
      dobré a kvalitní jídlo
    • V dopoledních hodinách nemožnost dát si kávu - lobby bar zavřen
  • Eva

    ?

    dospělý pár, 31. října 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Doporučuji! Příznivá cena, příjemné prostředí, výborné jídlo. (Jen si dopředu doobjednejte masáže, především pokud jedete na víkend.)
    • Vstřícnost personálu, všichni usměvaví a ochotní. Výborné jídlo, podle mne si vybere každý!
    • Na pokojích není kde sušit plavky. Chybí také tištěné informace o chodu zařízení, restaurací apod. Udivilo mne, že Lobby bar funguje pouze do 22:00 i v době živé hudby.
      Nemožnost na místě doobjednat masáže, všechny termíny byly bohužel obsazené.
  • Miroslav Bünter

    ?

    dospělý pár, 18. září 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita

    Bez textového hodnocení