Recenze

Hodnocení hotelu

92%

Perfektní

na základě 149 recenzí
za poslední rok

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    92%

  • Služby

    92%

  • Čistota

    96%

  • Pohodlí

    92%

  • Cena/kvalita

    89%

Recenze (482)

Filtry

  • Tereza Klímová

    ?

    dospělý pár, 28. února 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Krásná lokace
    • Recenze Chateau Monty SPA Resort
      Ve zkratce – krásná lokace, ale komunikace, personál a služby tragédie, jídlo průměr. V rámci cenové kategorie a „hvězdiček“ jednoznačně nedoporučujeme. Nad rámec ceny pobytu zaplatíte za každý den 300kč za parkování (pokud se vůbec vejdete) a 50kč/os/den lázeňský poplatek, na který vás upozorní až na konci pobytu.
      Celková recenze
      Vidina „romantického pobytu v zámečku“, jak je balíček popisován v rámci Spa.cz, se nám velmi líbila a navzdory slibnému popisu a zjevně vyššímu standardu (4*) jsme raději volali s předstihem, abychom se ujistili, že je vše v pořádku. Ujistili jsme se, že balíček skutečně obsahuje to, co má v popisu, že budeme na pokoji s manželskou postelí a že není třeba nic dalšího rezervovat ani zařizovat (upozorňujeme, volali jsme do resortu i na linku SPA.cz). Zkrátka, vše připraveno, těšíme se.
      Příjezd, komunikace, personál:
      Při příjezdu do vskutku hezkého resortu, ale začala přesný opak klidného a příjemného zážitku. Navzdory tomu, že jsme jak resort, tak agenturu, kontaktovali před příjezdem, na místě nám bylo sděleno, že jestli jsme přijeli autem, tak máme smůlu a u hotelu prostě nezaparkujeme. Bez pardonu, bez omluvy, doslova „to máte smůlu, to jste si měli zjistit“. Na co jsme místo toho byli odkázáni byl „zhruba 200m vzdálený parkovací dům“ (ve skutečnosti 1,3km po popsané cestě). Pro případ, že budete mít štěstí, připravte si 300kč/den, které nejsou zahrnuty v ceně pobytu. Obratem nám byl také předán lísteček s tím, že si máme zarezervovat procedury, které máme obsažené v balíčku – nicméně „romantická večeře“ je v sobotu večer v 19 a 40minutová hloubková masáž v sobotu v 9 ráno (ani s jedním se nedá pohnout, ačkoliv po telefonu tvrdili opak). Poněkud zaskočení jsme se tedy vydali na pokoj. Zde, jsme zjistili, že ani přívlastek „romantický“, ani telefonická rezervace a potvrzení (opět, jak s hotelem, tak s agenturou) nebrání tomu, aby nás čekal podkrovní pokoj (kde čelo postele je v nejnižší místě pokoje), navíc se dvěma jednolůžkovými postelemi. Při reklamaci tohoto, jsme se dočkali komentáře „ale to tady v tom vytištěném poukazu nemáte nikde specifikováno“, přičemž argument „proto jsme volali a bylo nám přislíbeno“, byl zcela ignorován, neboť „já jsem vám to neslíbila“. Nicméně zde nám ale nakonec byl skutečně pokoj vyměněn, dle rezervace – tedy na manželskou postel. No, začátek slabý, jdeme přeparkovat auto. Mimochodem, po cestě míjíme circa 10 volných parkovacích míst, přičemž stejný nebo větší počet je volný po celou dobu našeho pobytu.
      Služby, procedury:
      Privátní sauna – první procedura – „privátní vstup do saunového světa (60min)“ jsme si „vychutnali“ již chvíli po příjezdu – jelikož dle slov recepční u sauny, jediný volný termín byl ten samý den. Sauna jako taková průměrná, příjemná, jen „privátní“ znamená až 20 hostů z hotelu (průměrně prý 14-16). Finská sauna v pořádku, bylinková má o pár stupňů vyšší teplotu než chodba a „infra sauna“ jsou lavičky na chodbě mezi odpočinkovou místností a párou.
      40minutová hloubková masáž zad – druhá procedura, den druhý, devět ráno. Pět minut po deváté si hlouček hostí rozebírají jednotlivý maséři a směřují je do jedněch ze dvou dveří. Po uložení na lehátko si všímáme prvních zvláštností – například vlasů, prachu a kapesníků ležících na podlaze, což vzhledem k tomu, že jsme ten den první, není zrovna dobrou vizitkou. Další zvláštnost je pak neustálý provoz za papírovými dveřmi, kde se personál normálním hlasem neustále dohaduje o tom, kdo má či nemá jaké načiní zarezervováno, po celou dobu masáže. 40minutová masáž jako taková se potom skládala z 20minutové „rašelinové kúry“ a z 20minutového „hlazení po zádech“ – doslova (lopatkovým svalům, trapézům a krku se slečna věnovala každému zhruba 30 vteřin, zbytek času spíše hladila svaly podél páteře). Chcete si objednat jinou masáž na spravení chutě? „To bohužel nejde, celý víkend máme plno“.
      Vstup do solária (15min) – tentokrát bez problému. Solárium vertikální (stojíte). Pokud ale počítáte s romantickým víkendem, jako my, vězte, že solárium je v resortu pouze jedno a funguje na žetony, kterých má recepce velmi omezený počet. Našich 2x15 minut tak zabralo circa 50minut (z toho 20minut čekání na recepci, mmj. až bude mít slečna recepční čas vybrat žetony, „aby mohl další“)
      Římské lázně a Bazén – Římské lázně je místnost 2x1m, ve . Bazén obsahuje circa 15-20metrový bazén, 1 malou vířivku. První den byl na dně viditelný a hmatatelný písek/špína shrabaná na jednu stranu. Plesnivý strob.
      Slavnostní večeře při svíčkách v restauraci Diana – závěr sobotního večera. Čas jsme si vybrat ani upravit nemohli, menu je striktně dané, bez možnosti úpravy. Tato slavnostní, avizována jako romantická, večeře, může započít. Aperitiv malý panák Becherovky. První chod hovězí vývar se 2 malými knedlíčky. Druhý chod roláda obalovaná ve slanině s pečenou zeleninou (paprika a rajčata). Závěrem 3 malé lívanečky s lesním ovocem (identická chutí, složením i vzezřením s mraženou směsí „Červené ovoce“ dostupnou ve většině supermakertů). Kromě úvodní Becherovky si i za vodu zaplatíte (1l džbán za 45Kč). Rozlévané víno 0,2l za 70kč, uvedeno pouze jako „červené / bílé / růžové“, vzhledem ke 4* Chateau jsme překvapeni. Jediný pár, ze zhruba 5 dalších, které s námi večeři sdílely, který si víno dal, nechal skleničku z poloviny plnou ležet na stole.
      2x Velký zeleninový salát k obědu – Nemůžeme hodnotit. Vzhledem ke kvalitě ostatních služeb jsme oběd raději vynechali a vydali se do centra města.
      Ubytování – příjemné pokoje odpovídající 3*. Na pokoji je televize, malá lednička, stolní lampičky. Koupelna až na značný vodní kámen ve sprchovém koutě relativně čistá, fén typický krabicový model „z devadesátek“.
      Strava – Průměr. Bufet k večeři nabízí 3 typy masa (kuře, hovězí, ryba) a 2-3 přílohy. Zelenina už od pohledu „unavená“. Maso sušší, tužší, odpovídající 3*. Nápoje k večeři (i vodu) si musíte zaplatit a objednat. Polovina obsluhy vám neodpoví na pozdrav (na rozdíl od německy / rusky mluvících hostí). Snídaně nabízí dobrou kávu, čaj i čokoládu, a také typické hotelové-vodové džusy (odpovídající 3*). Slaná snídaně opravdu pestrá i chutná (až na klobásy, které vypadaly i chutnaly, jako by tam byly již druhý den), sladká snídaně opět slabší – bábovka i štola se drobí v ruce, jak jsou suché. Oběd jsme raději vynechali.
      Celý pobyt byl završen dodatečným oznámením o nutnosti doplatit 200kč lázeňský poplatek. „Tady máte účtenku, nashle!“, místo jinde standardního „jak jste si užili pobyt / doufáme, že se vrátíte“ či jiné rozloučení / pozdravy, pak pouze doplňují obrázek z celého pobytu. Chateau Monty důrazně nedoporučujeme ostatním. Pod současným vedením a se současným personálem se nevrátíme. Velmi váháme i nad dalším využitím Spa.cz.
  • Marie Havlíčková

    ?

    dospělý pár, 22. listopadu 2021

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Celková neochota personálu se klientům věnovat. Procedury jen rychle odbýt. Pokoje malé. Plíseň ve sprše. V koupelně chybí odkládací prostor na hygienické potřeby. Nutnost se dožadovat toaletního papíru. Slovo Římské lázně je skládá z parního koutu. Vyžadování písemného certifikátu bez předchozí informace v pokynech k ubytování. Předražené parkovné u hotelu.
    Chateau Monty SPA Resort

    Odpověď od hotelu

    Chateau Monty SPA Resort

    Děkujeme za zaslané hodnocení. Mrzí náš Vaše zklamání, avšak restrikce vlády jsou oznamovány často na poslední chvíli a CK, kde jste zakoupili pobyt, nemají vždy možnost upozornit Vás na vše dopředu (na písemný certifikát covid). Naše recepce je hostům k dispozici 24 hod a kdykoliv je možné si vše u nás ověřit. Stejně tak, pokud nebylo výjimečně něco v pořádku na pokoji, jistě by Vám recepce nabídla odstranění nedostatku, je mi líto, že jste této možnosti nevyužili. Cena parkování je dána vstupními poplatky - lázeňská zóna, pojištění, údržba plochy i příjezdové cesty atd, zde jsou bohužel naše možnosti omezené, přesto částka odpovídá běžným tarifům hotelů u 4* v M. Lázních. Je nám líto, že se nám nepodařilo splnit bez výhrad Vaše očekávání. Pokud byste nám dali v budoucnu šanci Vás přesvědčit o kvalitě našich služeb, věřím, že se i Vy zařadíte mezi velkou skupinu našich stálých spokojených zákazníků. L. Fojtíková, sales manager

  • Jaroslav Petřík

    ?

    dospělý pár, 19. prosince 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Navenek se hotel tváří jako něco extra, ale je to jen "navoněná" slupka okolo. Služby ani vybavení hotelu nejsou nic moc. V době našeho pobytu byl celý bazén a wellness mimo provoz, takže jsme měli vlastně procedury jen 2). O tom, že je bazén mimo provoz nelze nikde na webu najít, dozvěděli jsme se to až při příjezdu na informační tabuli na recepci). A jako manželský pár, abychom měli na pokoji oddělené postele, z toho každou v úplně jiném rohu pokoje a nepřestěhovatelnou, to jsem snad ještě nikde nezažil. O dalších příšernostech píši v sekci "Co se vám nelíbilo"...
    • Jediná věc za celý víkend, která se nám líbila, byla procedura v podobě suché masážní vany (20 minut z celého víkendu, které stály za to).
    • - Snad kromě paní recepční je veškerý personál cizojazyčný...
      - Na pokoji zima a zápach po desinfekci, v koupelně dokonce ani žádné topení, radiátor v pokoji jsme po příchodu museli pustit na plné obrátky, aby se večer dalo vůbec vysprchovat...
      - v restauraci k večeři výběr pouze ze 2 "hlavních" jídel, které si ani sami nemůžete nabrat, můžete si pouze opět cizojazyčnému personálu maximálně říct nebo ukázat, co vám mají nabrat = nakydáno něco na talíř...
      - Ta černá voda, která teče při snídani z automatu se ani nedá nazývat kávou...
      - Velmi smutný je i fakt, že na vlastním parkovišti okolo hotelu chtějí ještě za 1 den parkování 300,-Kč navíc, k již zaplacenému pobytu...
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 7. července 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Kvalita hotelových služeb, tj. recepce, restaurace a bar byla dobrá, hlavně díky vstřícnosti personálu. Nejslabším článkem bylo wellnes, kdy masáže a ostatní balneo služby byli na amaterské úrovni poskytnuté nedostatečně vyškoleným personálem. Mnoho procedur mělo honosná jména, ale skutečnowt neodpovídala názvu.
  • Martin Wiedermann

    ?

    dospělý pár, 27. února 2022

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    kvalita rozhodne neodpovida cene ubytovani a sluzeb...300 kc za den parkovani pod sirym nebem kde vam jeste hrozi pad stromu na auto mi prije absurdni a to si tuto vymozenost musite objednat pred prijezdem.rozhodne bych toto misto nikomu z pratel nedoporucil ,natoz se tam vratil...
    • obsluha,servis a kvalita restaurace,sauny
    • auto 2km od hotelu,arogance a neochota na recepci,neutulny pokoj,bazen mimo provoz,predrazene napoje.
  • Yadviga Galkevich

    ?

    dospělý pár, 3. října 2018

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Dobrý den, s pobytem jsem nebyla spokojena. Nikdo nás neupozornil na omezené využití lázeňských procedur kvůli rekonstrukci. Pokud čas masáže zasahoval do doby snídaně nebo večeře, již byl slušně řečeno velmi omezený výběr jídla. Naplánování masáží a jiných procedur bylo velmi omezeno. Po projednání s manažerkou byla nabídnuta sleva, ale vzhledem k našemu odjezdu se dál nic nedělo.
    • Nebylo dodrženo to, co hotel nabízí a slibuje. Nedoporučuji.
  • Jiří Kudrna

    ?

    dospělý pár, 4. srpna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    Hotel má krásnou polohu a okolí. Úroveň ovšem nedosahuje 4-hvězdičkové kvality. Vybavení našeho pokoje bylo průměrné. Sociální zařízení podprůměrné. Personál je jako den a noc. Výborný přístup se mísí například s neochotou obsloužit hosta na terase Lobby-baru. Otvírací doba Balnea od 9.00 do 15.00 hodin je zcela nevyhovující pro krátké pobyty - není pak možné si plánovat výlety po okolí. Jídlo bylo průměrné. Špatná kvalita ovoce a zeleniny.
    • Krásná a klidná poloha hotelu.
    • Nevyhovující otevírací doba Balnea.
      Vybavení a úroveň pokoje nedosahuje 4-hvězdiček.
      První den příjemný a vstřícný personál v Lobby-baru se změní druhý den v lehkou aroganci a neochotu obsloužit hosta na terase.
  • Anonymní hodnocení

    ?

    dospělý pár, 13. prosince 2015

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Vybavenost a poloha
    • Pobyt v hotelu nám připomínal odborářské zařízení z předrevolučního období. Strava byla opravdu mizerná, především večeře. Měli jsme možnost srovnat úroveň jídla s dalšími dvěma 4 hvězdičkovými hotely v Mariánských Lázních, kde jsme ve dnech pobytu u vás obědvali. Bylo to v nich nesrovnatelně lepší. V 7:30 do pokoje vstupovala, nebo se o to snažila, pokojská. Bazén má silně chlórovanou vodu, těšil jsem se na denní plavání a jednou mi to stačilo. Ráno od sedmi hodin hrála v hale silně televize. Měli jsem ucpané umývadlo při příjezdu večer. Sice to opravili druhý den dopoledne, ale přece, pokud pokojská uklízí, musela to už před naším příjezdem zjistit a měla to nahlásit.
  • Monika Hrubá

    ?

    dospělý pár, 22. září 2010

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    velke rozdily v pristupu personalu, recepce super, ale restaurace mi pripadala jako za totality. Jinak parkovani,lokalita a pokoje moc fajn.
  • Hana Forejtová

    ?

    dospělý pár, 26. ledna 2016

    • Personál
    • Služby
    • Čistota
    • Pohodlí
    • Cena/kvalita
    • Příjemné posezení v hale s tanečky, relaxační pobyt v bazénu se slanou vodou a ochotný personál v recepci.
    • Na pokoji bylo chladno, tahlo od balkonových dveří.Celý interier je takový socialismus, na čtyři hvězdičky to opravdu není, tak na dvě a půl hvězdiček.
      Gastronomie byla průměrná, chybí tu fantazie, např. se podávají koupené tvarohové buchtičky, málo zeleninových salátů, pečená masa bez barvy a propečené kůrčičky apod.